Hop til indhold

Sex for penge i P1

Featured Replies

Skrevet

Jeg er squ træt af det her.

Alle de her studerende indenfor journalisme der spørger om hvordan og hvorledes, både om sugardating og sexkøb

Hvis de er så interesserede, kan de bare selv oprette en konto og sælge deres røv.

Eller spørge far/kæreste/fætter osv...

Skrevet

Tak for at dele @Møffe

@brass23: At min bedstefar røg som en skorsten hele livet og alligevel blev over 90 år, er ikke noget argument for at rygning ikke er generelt er skadeligt. Personlige beretninger kan være ganske gode, men vi har bestemt brug for journalister, forskere mm som undersøger og formidler fænomener mere i bredden og dybden. Ja tak til nysgerrige eksperter. Nej tak til populistisk snæversynethed.

Og det var naturligvis blot min personlige mening ;-) 

Skrevet

Egentligt ganske fint program. 
Og “Preben” var godt nok skarp og velformuleret.

Super fin anmeldelse med et twist af kancellisprog :D

Ja, det var mig som var Preben :D:D

Skrevet

Nu har jag lyssnat på programmet och jag kan inte låta bli att reflektera kring hur stora skillnader det i vissa avseenden är mellan Danmark och Sverige! Jag har svårt att tro att Sveriges Radio (vår motsvarighet till DR) skulle kunna klara av att sända ett program där språket kring sexköp förutsättningslöst och fördomsfritt diskuterades samt att både sexarbetare och sexköpare blev respektfullt behandlade i programmet! I Sverige är jag övertygad om att sexarbetare inte skulle få komma till tals och sexköpare skulle ha demoniserats samt att även ett program kring språket hade varit fullt av politiskt korrekta pekpinnar! 

Skrevet
HansenDanmark skrev, for 2 timer siden:

Det gjorde du nu meget godt, “Preben”. Jeg tror, at dine ærlige svar er med til at underbygge over for offentligheden, at også “helt normale mænd” køber sex.

Det ved vi jo godt herinde på EG, men ude i samfundet har det ofte en negativ klang, når mænd som køber sex omtales. Lidt i stil med “er du virkelig en så ynkelig type, at du er nødt til at KØBE sex?”. Eller alternativt fordi mandlige sexkøbere af uvidende ses som usympatiske, lurvede typer med en ustoppelig sextrang.

Så tak til dig, “Preben”.

Skrevet
HansenDanmark skrev, for 7 minutter siden:

Måske det var vores “15 minutes of Fame” :lol:

Tror mere det var dengang jeg blev interviewet live i Eleva2eren på TV2 af Ole Stephensen som 14 årig. ;)Der figurerer også en sær artikel i Ude og Hjemme et eller andet sted. 

Men tror da pokker at min anmeldelse forvirrede dem de havde jo klippet i oplæsningen og sprunget en bid over så det ikke gav mening på samme måde :P :rolleyes: Typisk journalist praktikanter. 

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Eller alternativt fordi mandlige sexkøbere af uvidende ses som usympatiske, lurvede typer med en ustoppelig sextrang.

Omend  velvidende - at de findes jo altså OGSÅ :P

Skrevet
DSK24 skrev, for 12 minutter siden:

Omend  velvidende - at de findes jo altså OGSÅ :P

Og det ved du fordi? 
Jeg tror nærmere at der er tale om mænd som ikke kan finde ud af livet, ikke formår at skabe kontakt til kvinder og som nok ikke har stor fokus på hygiejne og i det hele taget almindelig omgangsform. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Og det ved du fordi? 

Armen ? 

Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror nærmere

Det ene udelukker velsagtens ikke det andet..? 

Uomtvistelig kendsgerning, at selvfølgelig findes DEN mand, på lige fod med 'Preben' (din) mand og alle de andre.

Skrevet
HansenDanmark skrev, for 13 timer siden:

Godt fremstillet fra sexkøbernes side.:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.