Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Funktionæren

Det er i den gamle græske spisested

Del dette indlæg


Link til indlæg
viborg 32 skrev, for 11 timer siden:

Hva kostede det

Det er tradition for, at vi ikke oplyser priser herinde, men en typisk timepris er ca. 1200, 30 min 800

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 9 timer siden:

Det er i den gamle græske spisested

Jamen så kan man vel få græsk derinde.....  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
Bubsi skrev, for 1 time siden:

Jamen så kan man vel få græsk derinde.....  ;-)

Sikkert, men tror ikke du ønsker en portion tzachiki i din nummer 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotred skrev, den 4.1.2024 at 20:11:

slank moden kvinde med naturlige bryster

Det må være en anden end hende på billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 5.1.2024 at 10:26:

Det er tradition for, at vi ikke oplyser priser herinde, men en typisk timepris er ca. 1200, 30 min 800

Øh ... hvornår er det lige blevet en tradition?

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 11 timer siden:

Øh ... hvornår er det lige blevet en tradition?

Det fornemmer man efter at have læst 500 oplæg...:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte i dag den dejlige bagdel på billedet. Den tilhører Joy, som er ny fugl på pinden hos Hong Fa. Hun har været der en uges tid, og er der nok et par måneder mere. Joy er en virkelig sød og rar kvinde på et halvt hundrede år. Der er vel ca. 50 kg dejlig velformet krop, alt naturligt og indbydende. Jeg lavede aftalen med hende på dansk, men ved besøget slog vi over i engelsk. Hun gør sit bedste for at man skal føle sig velkommen, modtager med åbne arme, og spørger ofte ind til om alt er ok.

Dejlig briks med hul til snuden, grundig massage af hele bagsiden, hårdhed justeres efter eget ønske. Hun er lidt af en pilfinger. Da jeg hen imod slutningen også begyndte at blive en pilfinger uden på kjolen, kom det drillende og pirrende  - rolig nu - det kommer snart - bare vente…

Så blev det vende om tid. Her fik jeg så en lille pause, og hun sagde at hun ville vende tilbage om 2 minutter - nyvasket og klar. Og det var egentlig rigtig dejligt at kunne “sætte tænderne i” et stykke thaipige lige fra badet. Hun kyssede ikke, men ellers var det bare at gå i gang. Hun kunne godt lide at blive hygget om, og tog imod så lang tid hun kunne. Lige en pige efter mit hoved. Det tog mig så noget længere tid at få mig moslet færdig, end hun havde forventet, og der kom selvfølgelig et pip om, at nu var vi i den forlængede spilletid. Men ikke noget med at fløjte kampen af, og finde en vinder ved lodtrækning. Det er sgu service for alle pengene. 

 

Jeg følte mig virkelig velkommen og veltilpas under hele besøget, så jeg kan kun anbefale at man smutter en tur forbi.

Da jeg var ved at sige farvel ved 15:30 tiden, kom der en strøgkunde hen til døren. Han blev helt forskrækket over at se mig, og driblede lynhurtigt væk igen. Så hvis du læser med her, så undskyld for det, du skulle være kommet indenfor til en dejlig hyggestund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 21 timer siden:

Joy er en virkelig sød og rar kvinde på et halvt hundrede år

Det er måske hende, der har været hos Enjoy,Vestergade og Emmee,V.Kirkestr. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, for 37 minutter siden:

Det er måske hende, der har været hos Enjoy,Vestergade og Emmee,V.Kirkestr. ?

Det tror jeg ikke. Så vidt jeg forstod, så har hun boet i Danmark i mange år, hvor hun ikke har arbejdet i denne branche. Jeg tror hun forståer rimelig meget dansk, men udtrykker sig bedst på engelsk. Det kunne måske også passe fint med noget rengøring, madlavning eller andet, hvor det danske sprog ikke har fyldt så meget. Hendes færdigheder stammer fra da hun boede i Thailand, og arbejdede som massage pige. Men hun har bestemt ikke glemt hvordan man gør en mand glad.

Hvis nogen kikker ind, så prøv lige at tjekke om jeg skulle have fået galt fat i det. Hun er helt nede på jorden, og snakker gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...