Hop til indhold

Sexy Sandy

Featured Replies

Skrevet

Anal og CIM til behersket pris, tilbyder denne kønne unge kvinde med umanerligt store, kunstige bryster. Er der nogen, der har testet det lidt usandsynlige tilbud?

Nogle billeder er taget i en Føtex, dem med vejskilte er god humor, så hun må være i landet (hende på billederne).

https://annoncelight.dk/showad/369071

Redigeret af Bebop

Skrevet

Hun er skam god nok. Men søg og du vil finde svar. Jeg tror personligt (og det skal siges uden at have mødt hende selv) at hun er tidligere mand. Det baserer jeg på tidligere billeder, hvor hendes nedre halvdel tydeligt indikerer dette. Men både flot og fræk ser hun ud

Redigeret af Bullaarhus

Skrevet
  • Author
Bertil68 skrev, for 3 minutter siden:

Der er masser af anmeldelser ..søg 

Jeg har skam søgt. Der er ikke en eneste på Sandy de sidste par år i dette forum. Men nu kan jeg se, hun er anmeldt i thaiforum hhv. i Jylland og på Fyn (hmm, kan se der er én der hævder det, men der står intet i annoncen om det) 

Bullaarhus skrev, for 11 minutter siden:

at hun er tidligere mand.

Ah, det forklarer måske, at man får anal med til den pris. Er lidt fristet, men nu kan jeg læse hun er dårlig til blow? Meget overraskende - jeg ville tro mennesker, der selv har haft en pik, kan finde ud af, hvad der er godt for en pik.

Den Anonyme skrev, for 5 minutter siden:

ænker en erfaren herre som dig, har mere end styr på søgefunktionen. 

Netop derfor søgte jeg afgrænset, men det var en fejl, åbenbart.

Skrevet
Bebop skrev, for 9 minutter siden:

Netop derfor søgte jeg afgrænset, men det var en fejl, åbenbart.

Det tænkte jeg godt lidt var tilfældet. 

Hun opholder sig mest i Sydjylland, men tror hun lugtede lunten med sneen og kom til KBH for en stund :lol: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.