Hop til indhold
TommyHansen

Date med en 25 år yngre kvinde

Recommended Posts

På mange måder har jeg drømt om denne situation i mange år, og pludselig når det så endelig er lige ved at lykkes, så rammes man af usikkerhed og tvivl.

Men på min arbejdsplads er der en kvinde på 34, som jeg gennem længere tid har snakket en del med. Hun viser tydeligt interesse, når jeg fortæller om mit liv, som på mange områder har været unormalt, fordi jeg hverken har kone eller børn. Begge mine forældre er døde og jeg har ingen søskende. Den tætteste familie bor langt væk, og jeg har efterhånden tabt alt kontakt til mine gamle venner. Kvinden er skilsmissebarn med en ressourcesvag mor og en storbror, som døde af sygdom i en meget tidlig alder. Hun har tidligere boet sammen med en kæreste, men det endte vistnok på ret dramatisk vis.

Men nu har jeg endelig taget mig sammen til at spørge om hun havde lyst til at drikke en kop kaffe med mig en dag uden for arbejdstid, og det har hun sagt ja til. Jeg tror hun mener det oprigtigt, men jeg ved ikke om hun overhovedet har lyst til andet end at drikke kaffe. Vi har krammet flere gange efter vores (dybsindige) samtaler, og hun kan ikke være i tvivl om, at jeg er lun på hende, men jeg kunne sagtens stille mig tilfreds med, at vi bare fik et godt venskab. Og jeg kan som sagt slet ikke gennemskue overhovedet, om hun har lyst til noget som helst andet end kaffe.

Hvis nogen af jer har prøvet noget som minder om det, eller bare har et godt råd, så er I velkommen til at sende et par ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Det ville jeg da bare tage som en helt almindelig flirt, nyd det og feter hende, vis du nyder at være sammen med hende, men lad tingene ske uden at forcere
Det lyder som en dejlig oplevelse venter dig

 

Pøj pøj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 33 minutter siden:

Det ville jeg da bare tage som en helt almindelig flirt, nyd det og feter hende, vis du nyder at være sammen med hende, men lad tingene ske uden at forcere
Det lyder som en dejlig oplevelse venter dig

 

Pøj pøj

Helt enig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså uanset om man er mand eller kvinde lever vi jo ikke af kaffe og brød alene, så jeg tænker da gerne hun vil have fedtet lystgrotten til, så go for it!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvilket råd er det du har brug for, forstår ikke rigtigt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 1 time siden:

På mange måder har jeg drømt om denne situation i mange år, og pludselig når det så endelig er lige ved at lykkes, så rammes man af usikkerhed og tvivl.

Men på min arbejdsplads er der en kvinde på 34, som jeg gennem længere tid har snakket en del med. Hun viser tydeligt interesse, når jeg fortæller om mit liv, som på mange områder har været unormalt, fordi jeg hverken har kone eller børn. Begge mine forældre er døde og jeg har ingen søskende. Den tætteste familie bor langt væk, og jeg har efterhånden tabt alt kontakt til mine gamle venner. Kvinden er skilsmissebarn med en ressourcesvag mor og en storbror, som døde af sygdom i en meget tidlig alder. Hun har tidligere boet sammen med en kæreste, men det endte vistnok på ret dramatisk vis.

Men nu har jeg endelig taget mig sammen til at spørge om hun havde lyst til at drikke en kop kaffe med mig en dag uden for arbejdstid, og det har hun sagt ja til. Jeg tror hun mener det oprigtigt, men jeg ved ikke om hun overhovedet har lyst til andet end at drikke kaffe. Vi har krammet flere gange efter vores (dybsindige) samtaler, og hun kan ikke være i tvivl om, at jeg er lun på hende, men jeg kunne sagtens stille mig tilfreds med, at vi bare fik et godt venskab. Og jeg kan som sagt slet ikke gennemskue overhovedet, om hun har lyst til noget som helst andet end kaffe.

Hvis nogen af jer har prøvet noget som minder om det, eller bare har et godt råd, så er I velkommen til at sende et par ord.

Jag känner till flera lyckliga förhållanden där kvinnan har varit mellan 20-25 år yngre (och även något där det omvända har gällt). Om du får gensvar och positiva vibrationer från henne så var inte blyg utan "go for it!" i så fall!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man indleder en ny flirt, er der altid lidt usikkerhed i starten. For er interessen overhoved gengældt? Og er det bare kaffe, sex eller ender det med et langt og lykkeligt forhold? Usikkerheden er der lige meget om der er 5 måneders, eller 25 års forskel mellem parterne.

Måske hendes usikkerhed går på, om du kun er interesseret i sexen - netop fordi, som du selv skriver, så er det en situation du selv og mange andre mænd i din alder drømmer om… 

Der er ikke andet at gøre end at springe ud i det ☺️ jeg har selv i en alder af 32 datet en på 51 - og det var bestemt ikke pga aldersforskellen vi stoppede. 

Tag tyren ved hornene og nyd sommerfuglene og spændingen ved jeres første stævnemøder - og se hvordan det kan udvikle sig, hvis det er dét i begge ønsker. 

Held og lykke med det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 minutter siden:

 

Der er ikke andet at gøre end at springe ud i det ☺️ jeg har selv i en alder af 32 datet en på 51 - og det var bestemt ikke pga aldersforskellen vi stoppede. 

Du er da ikke er år ældre end 25 er du ;)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du smider en føler ud til kaffen. Er du fortsat meget i tvivl herefter, så spørg hende da direkte - helt som du beskriver her, oprigtig  sød/fin måde. GÆTTERIER fører til usikkerhed. Spild af tid :wub:

PØJ

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja tag en spiller inden daten, så kan du bedre fokusere på det sociale i daten, fortsæt med at “skabe tryghed” og “social konformitet” - sig det kunne være hyggeligt at ses igen evt. over middag en kulturrel oplevelse - teater, biograf, tivoli, en sommerhustur, og efter et par dates  det blot at vise hende at du gerne vil mere end snakke,  sex tæller, og vil hun ikke så lev med det og hav hende som veninde uden sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig sige det sådan her, man er ikke i tvivl om når en kvinde vil mere, altså om det er sex eller om det er et langvarigt forhold det er jo så sådan lidt om man føler det samme for hinanden, en kvinde skal nok lade dig vide hvis de er interesseret, altså mulighederne kan være mange… lad mig komme med et eksempel, min kæreste dengang vi ikke var blevet kærester endnu men eksklusive, og havde set hinanden op til flere gange… hun spurgte mig engang virkelig spontant om hun ikke måtte komme forbi efter arbejde og bare sove hos mig, hvilket hun gerne måtte, hun tog hjem dagen efter men fik en besked da jeg tog på arbejde efter at bare det sove hjemme hos mig var fantastisk og hun begyndte at få stærke følelser for mig og håbede på at de var gengældt… 14 dage efter blev vi kærester….

Nå men det jeg vil med det hele er at du er ikke i tvivl om hvis hun gerne vil noget mere med dig, en ting er at i fungere godt sammen på arbejdet, en anden er om i fungere godt sammen udenfor arbejdet…

her kommer mit råd selvom jeg synes du har fået nogle gode råd… efter i har drukket jeres kop kaffe så sig inden igår hver til sit at du virkelig har hygget dig i hendes selvskab og høre om i skulle ses igen, i kunne jo eventuelt mødes hjemme ved en af jer til “god mad og rødvin” som jeg kalder det, hvis hun siger ja så tegner det godt, hvis hun siger nej så er det bare at acceptere et nej…  synes dog også @Bødlen kommet med nogle yderst gode råd…

dating er sgu en smule svært idag, det er ikke altid til at vide om den helt er hjemme nogle gange, men nu er jeg også vildt dårlig til at formulere mig over tekst men min pointe er du er ikke i tvivl om når en kvinde er interesseret i dig, om det så gælder sex eller om det er et forhold, mig og min kæreste havde sex på første date, men vi havde virkelig god kemi og det kørte bare derefter og vi er kærester nu…

jeg vil som andre sige tag tyren ved hornene og spring ud i det, se om det bære frugt med sig, men skulle hun nu ikke ville andet end at være en veninde så er det bare at acceptere det som en gentleman gå med ynde og oprejst pande og så videre i teksten selvom en afvisning ikke er sjov…

 

men når alt det så er sagt så  har jeg dog  også en lille bekymring… det der at date en kollega eller en fra sin arbejdsplads kan sgu godt være lidt en risky business, for hvad nu hvis det ikke fungere ? Hvad nu hvis man bliver afvist, det ikke går mellem jer eller sådan noget, det kan altså godt blive noget grisseri  det der med at skulle se på en man har haft følelser for eller har lavet noget med og så det ikke er gengældt eller noget i den stil… jeg har selv engang været kærester med en jeg gik i klasse med på teknisk skole og hun slog op med mig, og hold nu op hvor ville jeg gerne være foruden at sidde og glo på hende efterfølgende…...

spring ud i det og se hvor det føre jer hen om i får sex, bliver kærester eller blot venner uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke ^_^

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 1 time siden:

jeg har selv engang været kærester med en jeg gik i klasse med på teknisk skole og hun slog op med mig, og hold nu op hvor ville jeg gerne være foruden at sidde og glo på hende efterfølgende…...

Ja det er svært i en ung alder - men tommy drengen er altså tæt på 60 så mon ikke han har lært at - også i en sådan situation at “opføre sig modent” derudover rigtige gode points i dit opslag @etspil5moden 
 

bh

Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 5 minutter siden:

Ja det er svært i en ung alder - men tommy drengen er altså tæt på 60 så mon ikke han har lært at - også i en sådan situation at “opføre sig modent” derudover rigtige gode points i dit opslag @etspil5moden 
 

bh

Bødlen

Jojo da uden tvivl, selvom jeg stadig er ung kan man jo godt dele livserfaring og vi kan jo trods alt stadig lære af hinanden trods aldersforskel… nu var det du citerede også for at fortælle at det med at date en kollega eller klasse kammerat eller noget i den stil desværre kan være grimt, for uanset hvad er det jo ikke fedt at arbejde sammen med en man godt kan lide og følelserne kommer i klemme og så ikke er gengældt, eller hvis man er kærester og kollegaer og man så går fra hinanden, det kender jeg folk som har prøvet og har jo også selv stået i den og jeg kan skriver under på det ikke er fedt :wacko:

men jo tak, det er dejligt at kunne dele sin erfaring for at hjælpe andre og du kom også med nogle råd som jeg er helt enig med ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 3 timer siden:

man er ikke i tvivl

Enig i, at det oftest er  mænd, der er nogle tvetydige narhatte :rolleyes:  Kvinder kan dog sagtens være svære at læse, ydermere,  tolker vi måske relationer forskelligt.. 

etspil5moden skrev, for 58 minutter siden:

arbejde sammen

Den fejl begår jeg ikke heller ikke igen, dynamikken ændrede sig total og aldeles.

Blev helt forfærdeligt ulidelig - katastrofe. 

dermed ikke sagt, at det SAGTENS kan fungere for andre OG TS :rolleyes:

Hep Hep

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som de siger i England: Dont dip your pen in company ink :D

I mit arbejdsliv blev i en stor bank skete det jo jævnligt ( specielt efter den store sportsdag hvor der var 2 discipliner der ikke var på den officielle liste, men var allerstørst, sidespring og total druk :P) at 2 kollegaer og nogle gange en chef og en medarbejder blev kærester. De blev skilt ad arbejdsmæssigt ved at forflytte den ene. :) 

Men tilbage i sporet, jeg har en aldeles dejlig rengøringsdame (gennem det seneste ½ år). Jeg er 17 år ældre såe øhh osv. Jeg har ikke været på scoremarkedet i 50 år så ved heller ikke hvordan.

Men for et par dage siden fik jeg at vide at min arve niece var blevet skilt for et par måneder siden og nu var på ferie i Norge med sin nye kæreste. Min søster indrømmede modvilligt at han var 19 år ældre end min niece, han kunne jo være far til hende. Og han kunne jo være et godt bud på en mand til min søster. Min reaktion var jo oplivet, jamen så kan jeg da også gå efter min rengøringsdame.:P

Og specielt da jeg i går skulle i svømmehallen og bestilte en fuld pensionistpakke. Hans reaktion var det kunne han jo ikke vide. Fedterøv er han, men der røg lige mindst 5 år af alderen, så er jeg kun 12 år yngre, så er det vel akseptabelt

Jeg må se at gå på scorekursus for hun er altså skøn. :wub:

Kender i et godt kursus ? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Hvis hun lader dig komme tæt nok på til lange inderlige knus, så er hun åben for dig og venter bare på at du fører an.

Bring your best game. Forfør hende da:wub: Vær en gentleman.. Men gør det <3

Hvis hun på noget tidspunkt trækker sin kontakt tilbage eller undviger knus/kun er overfladisk, så har hun mistet interessen.

Når hun er så gammel, så er hun en voksen kvinde, og så skal du ikke bekymre dig så meget... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, 1 time siden:

Hvis hun lader dig komme tæt nok på til lange inderlige knus, så er hun åben for dig og venter bare på at du fører an.

Spot ON! Enig. 

Fantastisk god vejviser der :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 15 timer siden:

Hvis hun lader dig komme tæt nok på til lange inderlige knus, så er hun åben for dig og venter bare på at du fører an.

Så har jeg edermame været klar på ufattelig mange mænd som jeg ALDRIG har ønsket at se på en romantisk måde:ph34r:.. 

Voksne kvinder især kan sagtens kramme mænd uden at det betyder noget.. Som regel har vi jo lidt mere træning end yngre kvinder i mænds signaler og hvilke vi selv udsender og har derved fundet ud af at navigerer i venskaber med mænd.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Så har jeg edermame været klar på ufattelig mange mænd som jeg ALDRIG har ønsket at se på en romantisk måde:ph34r:.. 

Voksne kvinder især kan sagtens kramme mænd uden at det betyder noget.. Som regel har vi jo lidt mere træning end yngre kvinder i mænds signaler og hvilke vi selv udsender og har derved fundet ud af at navigerer i venskaber med mænd.. 

Jeg bider mig fast i måden der bliver knust på :) Jeg kan sagtens give en mand et knus, hvor han slet ikke er i tvivl om at det er venskabeligt og ikke en dyt andet... Men bliver man "hængende" og der er god øjenkontakt -og knuset føles "inderligt", så er det fordi hun kan lide ham. 

Som GP er du trænet i at give mænd en god oplevelse når de er i din nærhed, og det har måske noget at sige ifht hvordan du opfatter dig selv vs hvordan andre måske opfatter dig? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Nu er jeg ikke en “knusermand”, jeg krammer nære venner og få i familie. For mig handler det mig meget om Ping Pong, kan vi/jeg mærke at der er mere end bare et hej, kan jeg mærke at vi bare svinger, at talen glider og at hun lytter til mig, virker interesseret i mig, er det et velment håndtryk, der er så mange signaler der for mig siger mere end et kram. Vigtigst for mig er så at vise hende, at hun er noget specielt

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, den 4.1.2024 at 21:41:

Lad mig sige det sådan her, man er ikke i tvivl om når en kvinde vil mere, altså om det er sex eller om det er et langvarigt forhold det er jo så sådan lidt om man føler det samme for hinanden, en kvinde skal nok lade dig vide hvis de er interesseret, altså mulighederne kan være mange… 

...

Nå men det jeg vil med det hele er at du er ikke i tvivl om hvis hun gerne vil noget mere med dig

Det kommer fuldstændig an på hvilken type du dater. Fx med min ex måtte jeg tage initiativ til at dates blev forlænget med overnatning. min ex kommenterede senere at hun bare havde ventet på at jeg spurgte. Så dating kræver at den ene åbner op med et forslag, men hvilken af parterne det er kan ikke generaliseres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 4 timer siden:

Det kommer fuldstændig an på hvilken type du dater. Fx med min ex måtte jeg tage initiativ til at dates blev forlænget med overnatning. min ex kommenterede senere at hun bare havde ventet på at jeg spurgte. Så dating kræver at den ene åbner op med et forslag, men hvilken af parterne det er kan ikke generaliseres.

det kan vi sagtens blive enige om, kvinder forskellige så jeg er enig med dig….

men jeg holder stadig fast ved ar hvis en kvinde vil mere med en så skal de nok lade en vide det…

men jo du har skam også ret i at den ene part må Åbne op, men de kvinder jeg har haft med hjem og lavet noget med har på den ene eller anden måde lade mig vide at de gerne vil mere på de dates jeg har været på….

men jeg står fast ved at hvis en kvinde vil mere med en så er man ikke i tvivl, og hvis man er i tvivl så er det nok fordi hun ikke vil mere end eventuelt et venskab …. Men man finder os ud af det ved at bruge den mund gud har givet os til at kommunikere med hinanden, og hvis kvinden ikke vil mere end et venskab eller slet ikke gider en så finder man ud af det på den ene eller anden måde…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...