Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi for ganske nylig. Sød og venlig, godt moden, dame (mutter?)

Kom der for massagen. Bedst, som jeg troede, det ville blive godt (læs: uden overdreven brug af olie) kom der en hel håndfuld på ryggen. Kort efter fulgte to håndfulde mere.

Dernæst tilbud om ekstra, deriblandt sex med en  eftersigende ung pige, hvilken jeg takkede nej til, ubeset. Kom der som sagt for massagen, bryder mig ikke særligt om skift i personalet undervejs, og olien havde desuden haft en umanerligt dræbende effekt på mit humør.

På den positive side: Trods de rå mængder af olie, havde massagen faktisk en positiv effekt på mit kadaver.

Kommer jeg igen? Kan ikke helt udelukkes for den egentlig habile massage, men vil nok anbefale andre, inden man lægger sig på briksen, at bede om et minimalt olieforbrug, med mindre man lige den dag skulle have lyst til at blive gennemsmurt.

Dbh. B.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Booblover skrev, 1 time siden:

Jeg var forbi for ganske nylig. Sød og venlig, godt moden, dame (mutter?)

Kom der for massagen. Bedst, som jeg troede, det ville blive godt (læs: uden overdreven brug af olie) kom der en hel håndfuld på ryggen. Kort efter fulgte to håndfulde mere.

Dernæst tilbud om ekstra, deriblandt sex med en  eftersigende ung pige, hvilken jeg takkede nej til, ubeset. Kom der som sagt for massagen, bryder mig ikke særligt om skift i personalet undervejs, og olien havde desuden haft en umanerligt dræbende effekt på mit humør.

På den positive side: Trods de rå mængder af olie, havde massagen faktisk en positiv effekt på mit kadaver.

Kommer jeg igen? Kan ikke helt udelukkes for den egentlig habile massage, men vil nok anbefale andre, inden man lægger sig på briksen, at bede om et minimalt olieforbrug, med mindre man lige den dag skulle have lyst til at blive gennemsmurt.

Dbh. B.

- skift i personalet, haha...:-) :-) Er sgu lidt enig her, må jeg indrømme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...