Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. 

Jeg er helt ny på denne side og verden. 

Har i mange år fantaseret om dominerende kvinder og håber derfor at kunne finde en som kan introducere mig i denne verden. 

Søgee hende som er god at snakke med når man er helt ny og på den måde  sikre mig en god oplevelse men samtidig kan være meget dominerende når først legen går igang ;)

Jeg er selv ikke af ny årgang så det må gerne være en moden kvinde som ved hvad hun vil men samtidig stadig en som man kan "connecte" med

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Sjælland kan du trygt gå til Lady Cherie.

På Fyn er det helt sikkert Sandy eller Illona i Villabella der er dem du leder efter.

Dem kan jeg 100% stå inde for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 27 minutter siden:

På Sjælland kan du trygt gå til Lady Cherie.

På Fyn er det helt sikkert Sandy eller Illona i Villabella der er dem du leder efter.

Dem kan jeg 100% stå inde for

På Sjælland ville jeg vælge Madame Sascha, Lady Iris, eller, i den lidt mere modne - men stadig anbefalelsesværdige ende, Domina Anita, der dog kun er at træffe om torsdagen.

På den anden side af Storebælt ville jeg ikke tøve med at kontakte Illona i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 17 timer siden:

På Sjælland ville jeg vælge Madame Sascha, Lady Iris, eller, i den lidt mere modne - men stadig anbefalelsesværdige ende, Domina Anita, der dog kun er at træffe om torsdagen.

På den anden side af Storebælt ville jeg ikke tøve med at kontakte Illona i 

Redigeret af Gadget Freak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gadget Freak skrev, for 6 minutter siden:

Hej Lasselas

Du nævner Domina Anita. 
Hos Anita havde jeg min første domina oplevelse i Søborg i sin tid.. Den var helt unik og har ofte tænkt på den siden.  
Hvordan kommer man i kontakt med hende?

På forhånd tak 

Michael

Hej Michael

Skriv til hende, hun tømmer mail et par gange om ugen, telefonen er kun åben om torsdagen - og der er hun jo aktiv så der har hun ikk lige tid til at i ringer sammen. Jeg besøgte hende før jul - søg på mine indlæg - og det gjorde hun godt, jeg er vild med hende som menneske og har bestilt “ilse” nogen gange, denne gang skulle hun så få mig til at bryde sammen og så fortsætte - og så gøre det nogle gange så jeg var færdig som i færdig. Jeg havde også givet hende den udfordring at hun skulle bruge 2 piske - een i hver hånd - det mestrede hun fint og jeg har nu i 3 uge haft prikker som en leopard og striber som en Tiger - de er ved at være væk så jeg er klar igen…..

Hun er idag en flot dame på lige over 60, men hendes vilje og kunnen og dejlige væsen ved siden af Domina-rollen - har hun stadig, alt i alt stadig en dronning der godt kan lokkes i latex fra top til tå - i de lange sessioner…. Og hun har selv tændt på det gennem tiden, det er da for fedt !!

Jeg tror hun er den kvinde i mit liv der har haft den mest kinky hjerne - og det i en krop og udstråling som en aristokrat.

Jeg håber VIRKELIGT at “Gummidronningen” Anita giver os mere end 14 dage når hun en dag beslutter at abdicere…..

For så skal jeg da ha’ formøblet pensionen og dø lykkeligt :-)

Anita: [email protected]

50 33 31 62 torsdage !

Hils fra mig (Pjevs… er jeg døbt)- hun vil smile… ;-)

 

kh. W

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak alle sammen for jeres anbefalinger, hvad jeg ikke skrev tidligere var at det er vigtigt for mig at en eller anden form for sex er vigtigt fortsat min rejse. Kan se at mange ikke tilbyder dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
din_nabo skrev, for 52 minutter siden:

Tak alle sammen for jeres anbefalinger, hvad jeg ikke skrev tidligere var at det er vigtigt for mig at en eller anden form for sex er vigtigt fortsat min rejse. Kan se at mange ikke tilbyder dette. 

Henviser til mit svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
din_nabo skrev, for 50 minutter siden:

Tak alle sammen for jeres anbefalinger, hvad jeg ikke skrev tidligere var at det er vigtigt for mig at en eller anden form for sex er vigtigt fortsat min rejse. Kan se at mange ikke tilbyder dette. 

Tag til Odense og besøg Villabella der kan du få det du søger.

Og fra banegården er der under 1 km. til fods.

Del dette indlæg


Link til indlæg
din_nabo skrev, 1 time siden:

Tak alle sammen for jeres anbefalinger, hvad jeg ikke skrev tidligere var at det er vigtigt for mig at en eller anden form for sex er vigtigt fortsat min rejse. Kan se at mange ikke tilbyder dette. 

Så vil jeg anbefale dig at finde en “blid pige”, der også tilbyder dominans. Der er et bredt udvalg at vælge imellem. 


Knus

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg
din_nabo skrev, for 3 timer siden:

Tak alle sammen for jeres anbefalinger, hvad jeg ikke skrev tidligere var at det er vigtigt for mig at en eller anden form for sex er vigtigt fortsat min rejse. Kan se at mange ikke tilbyder dette. 

Hej Nabo

Prøv Anastasya, hun er perfekt til en nybegynder der også vil have alm. Sex med i buketten af sjov og “ballade”.

Hun er hjemme lige nu men tilbage om 14 dage ca.

Se mine anmeldelser - hun er både stang-lækker, kan dominere dig op til du er gul og blå og hun er ikke nybegynder mere, så der er langt til loftet.

Jeg skal selv ha’ en session med hende når hun er tilbage, det bliver lidt ligesom den juleaften hun gav mig for et år siden. Du kan finde min anmeldelse ved at søge eller gå ind på hendes hjemmeside, der har hun et link.

se Anastasya.dk

kh W

Del dette indlæg


Link til indlæg
din_nabo skrev, den 3.1.2024 at 19:12:

Hej. 

Jeg er helt ny på denne side og verden. 

Har i mange år fantaseret om dominerende kvinder og håber derfor at kunne finde en som kan introducere mig i denne verden. 

Søgee hende som er god at snakke med når man er helt ny og på den måde  sikre mig en god oplevelse men samtidig kan være meget dominerende når først legen går igang ;)

Jeg er selv ikke af ny årgang så det må gerne være en moden kvinde som ved hvad hun vil men samtidig stadig en som man kan "connecte" med

https://annoncelight.dk/showad/322421

denne domina Madam Dirty Isabell kan varmt anbefales

Hun levere varen ligefra blid kærestesex - blid og hård dominans... hun er nem at snakke med og både pæn og naturlig med lækker krop bryster og fisse og hun er særdeles berøringsvenlig ligesom du kan kombinere din dominans med sex også. 

læs hendes profil

held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/322421

denne domina Madam Dirty Isabell kan varmt anbefales

Hun levere varen ligefra blid kærestesex - blid og hård dominans... hun er nem at snakke med og både pæn og naturlig med lækker krop bryster og fisse og hun er særdeles berøringsvenlig ligesom du kan kombinere din dominans med sex også. 

læs hendes profil

held og lykke 

Jeg må give biker helt ret.

Hun er den bedste og værd at rejse efter.

Der skal bestilles tid.

Jeg selv bestiller altid tid til nyt besøg når jeg er hos hende.

Hun gør det af lyst og tænder på alt det perverse.

Hendes setup  nummer 5 er skrevet efter et af mine besøg. 

Så det er ikke kun et setup det er virkelige historier.

Varm anbefaling af hende. Men pas på hun er vanedannende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
din_nabo skrev, den 3.1.2024 at 19:12:

Hej. 

Jeg er helt ny på denne side og verden. 

Har i mange år fantaseret om dominerende kvinder og håber derfor at kunne finde en som kan introducere mig i denne verden. 

Søgee hende som er god at snakke med når man er helt ny og på den måde  sikre mig en god oplevelse men samtidig kan være meget dominerende når først legen går igang ;)

Jeg er selv ikke af ny årgang så det må gerne være en moden kvinde som ved hvad hun vil men samtidig stadig en som man kan "connecte" med

Min SM-debut var hus Lady Cherie, hun er moden og ved hvad hun vil. En domina der virkelig kan sparke benenne væk under dig.

Er du nærmere det fynske får Illona mine varmeste anbefalinger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
serveU skrev, for 8 timer siden:

Min SM-debut var hus Lady Cherie, hun er moden og ved hvad hun vil. En domina der virkelig kan sparke benenne væk under dig.

Er du nærmere det fynske får Illona mine varmeste anbefalinger.

 

Uanset hvor i landet jeg skulle køre fra, så ville jeg til hver en tid foretrække Illona.

Der er en verden til forskel på de to, du nævner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, den 5.1.2024 at 01:59:

https://annoncelight.dk/showad/322421

denne domina Madam Dirty Isabell kan varmt anbefales

Hun levere varen ligefra blid kærestesex - blid og hård dominans... hun er nem at snakke med og både pæn og naturlig med lækker krop bryster og fisse og hun er særdeles berøringsvenlig ligesom du kan kombinere din dominans med sex også. 

læs hendes profil

held og lykke 

Lyder bestemt som en mulighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 4.1.2024 at 22:26:

Så vil jeg anbefale dig at finde en “blid pige”, der også tilbyder dominans. Der er et bredt udvalg at vælge imellem. 


Knus

Anna

Tak for dit hint

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også meget varmt anbefale madam illona, hun gør alt for at læse dig, fortæl hvad du ønsker der skal ske, hvad du har prøvet, og hun krøller også lagner med dig, hun er generelt en rigtig dejlig kvinde, pas på ikke at blive afhængig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
din_nabo skrev, den 6.1.2024 at 23:14:

Lyder bestemt som en mulighed :)

Måske er du heldig at hun svarer dig tilbage, når du skriver en venlig og seriøs besked.

Jeg venter stadig til trods for hendes fine ord i annoncen. Måske skulle jeg have ladet være med at fortælle om mig selv og mine små kinks :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
din_nabo skrev, den 4.1.2024 at 21:17:

Tak alle sammen for jeres anbefalinger, hvad jeg ikke skrev tidligere var at det er vigtigt for mig at en eller anden form for sex er vigtigt fortsat min rejse. Kan se at mange ikke tilbyder dette. 

Madame Helene tilbyder hele pakken. Hun holder til i KBH. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 44 minutter siden:

Måske er du heldig at hun svarer dig tilbage, når du skriver en venlig og seriøs besked.

Jeg venter stadig til trods for hendes fine ord i annoncen. Måske skulle jeg have ladet være med at fortælle om mig selv og mine små kinks :D

Ingen kinks er for små for hende Ha ha 

Der heller ikke nogle der er for slemme. 

Når hun kender sin slave går hun gerne ind til det helt vilde.

Tror ikke at dine kinks kan nå hendes grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 11 timer siden:

Ingen kinks er for små for hende Ha ha 

Der heller ikke nogle der er for slemme. 

Når hun kender sin slave går hun gerne ind til det helt vilde.

Tror ikke at dine kinks kan nå hendes grænser.

Så lykkedes det at få en aftale i stand med hende. Og jeps, hun er super kommunikerende og imødekommende da der kom hul igennem....

Mega spændt :rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 2 minutter siden:

Så lykkedes det at få en aftale i stand med hende. Og jeps, hun er super kommunikerende og imødekommende da der kom hul igennem....

Mega spændt :rolleyes::rolleyes:

Super. God fornøjelse.

Du bliver garanteret ikke skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, den 5.1.2024 at 01:59:

https://annoncelight.dk/showad/322421

denne domina Madam Dirty Isabell kan varmt anbefales

Hun levere varen ligefra blid kærestesex - blid og hård dominans... hun er nem at snakke med og både pæn og naturlig med lækker krop bryster og fisse og hun er særdeles berøringsvenlig ligesom du kan kombinere din dominans med sex også. 

læs hendes profil

held og lykke 

Hejsa Isabell lyder som en go kvinde at besøge.

Ved du om hun  er til gensidige sorte kys. Og vil hun give blow efter hun har tisset på en?

Det er nemlig bla.. sådan noget jeg søger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...