Hop til indhold

Thai piger

Featured Replies

• Svar 57
  • Visninger 6.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• -for mit vedkommende er det ikke noget alternativ;-) men har da tidligere forsøgt mig ved andre -dog ikke med bedre indlevelse eller oplevelse tvært i mod. Men tænker man kunne også vende den om 

• Min ven er ikke stoppet.

• Du har haft dårlige oplevelser hos Thaipiger og jeg har haft rigtig gode, så måske du skulle kigge lidt indad, for Thaipiger kan godt lide farang mænd der behandler dem ordentligt Godt nytår 

Postede billeder

Skrevet
Larschristian skrev, for 22 minutter siden:

Og hvor vil du hen med det link. 

Jooee jeg synes du skulle læse det ;) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Jooee jeg synes du skulle læse det ;) 

Der er jo intet nyt i  men tak for det  

kendte jeg til med min første kæreste, da jeg var 15 og kun tænkte på at knalde. 

men hvorfor den modstand for det jeg skrev. 
jeg skrev de fleste piger arbejder ikke når de har deres lort. 
er det bare for at være Rasmus modsat ? Eller diskussion du leder efter. 
tænker ikke det er specielt usandt det jeg skrev. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

men hvorfor den modstand for det jeg skrev. 

Egentlig bare et bidrag til debatten, fra mig. De fleste af de piger der er her kortvarigt  benytter forskellige metoder til ikke at menstruere. 
De der er her længe, eller bor her kører nok en naturlig cyklus. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 50 minutter siden:

Egentlig bare et bidrag til debatten, fra mig. De fleste af de piger der er her kortvarigt  benytter forskellige metoder til ikke at menstruere. 
De der er her længe, eller bor her kører nok en naturlig cyklus. 

Jamen så siger jeg tak for denne info :rolleyes:

Skrevet

I virkeligheden er det jo pisse ligegyldigt hvad de tjener, og om thai piger tjener mere eller mindre end latinoer og danske piger…. 
Har du ondt i røven? 

Er da sikker på, at GP’ere (upåagtet hvor de kommer fra) tjener rigtig gode penge, og arbejder de nok (+ 37 timer om ugen) så nok også mere end de fleste almindelige danskere. Deres timeløn er ihverfald højere end min og jeg er ikke dårligt lønnet. 

Jeg gider bare ikke høre dem herinde sidde og klynke over, at de har det hårdt og at de alle indberetter hver en krone til SKAT, for det gør de selvfølgelig ikke.

Men ærligt, I couldn’t care less….

Jeg skulle ikke bede om at dyrke sex med alle de selvretfærdige og selv udnævnte sex konger der feks er herinde. Det var der sq ikke nok penge i verden til at betale sig fra. 

Jeg betaler selv det jeg mener at tingene skal koste…. Hvis der er piger der mener at et bj skal koste 1500kr så skal være dem vel undt, så slipper de bare for at jeg kigger forbi….:D

Skrevet
Larschristian skrev, for 15 timer siden:

men hvem ved måske GP aldrig har menstruation :ph34r:

De skal bare finde ud af at der er penge i lortet og tage kr. 200,- ekstra, når de har det røde - min eks. var som regel mere liderlig, når hun havde det røde, så jeg har ofte sejlet på det røde hav - og det er jo bare ud under bruseren bagefter og man er en oplevelse rigere.

Det er klart at hvis man shopper meget rundt mellem thaiklinikker og/eller thaipiger - så er chancen for nitter større - derfor holder jeg mig som regel til nogle få, hvor jeg er sikker på at få en god service.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.