Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre og godt nytår! Jeg har længe varet frisk på besøg hos Cityswingers, det synes mig som det er det nærmeste de tyske FKK's / saunaclubs vi har heroppe i nord... Men er der nogen idé at tage dertil som alene mand??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
HerrVonKnoblauch skrev, for 3 timer siden:

Hej brødre og godt nytår! Jeg har længe varet frisk på besøg hos Cityswingers, det synes mig som det er det nærmeste de tyske FKK's / saunaclubs vi har heroppe i nord... Men er der nogen idé at tage dertil som alene mand??

Hvad med at få dig en gratis rundvisning derinde, som de tilbyder og se om det er noget for dig ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som singlemand skal man nok være voyeur (en, der kan lide at se på andre er frække) for med mindre du er en VIRKELIGT FLOT FYR med en enorm pik så skal du ikke regne med ret meget action...

Singlepigerne kommer primært for at lege med par, par kommer primært for at lege med singlepiger eller andre par...

Men giv det en chance med en rundvisning en dag... Det kan jo være at du bliver inspireret, men lad forventningerne blive derhjemme

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerrVonKnoblauch skrev, for 7 timer siden:

Hej brødre og godt nytår! Jeg har længe varet frisk på besøg hos Cityswingers, det synes mig som det er det nærmeste de tyske FKK's / saunaclubs vi har heroppe i nord... Men er der nogen idé at tage dertil som alene mand??

Det korte svar er NEJ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der må være nogen der har haft dårlige erfaringer her med denne swingerklub for det der beskrives her er ikke hvad jeg har prøvet dette sted gennem mange år.

Jeg er kommet i CS siden årtusind skiftet og det har primært været i CS1 men der er også en klub på Vesterbro CS2.

Gennem årene har begge steder gennemgået store forandringer alt sammen til det bedre. Som sagt er CS 1 her på Amager mit fortrukne sted. Det er ikke ensbetydende med at jeg overrender stedet. Jeg er ligeledes ham " singlefyren" der besøger klubben i formiddags timerne og der kan sagtens være godt gang i den. 
Jeg er en ret alm mand - ikke over muskuløs ikke tårnhøj helt alm udstyret men altid soigneret ren og pæn fremtoning. 
Der er gange hvor man som enkel M sådan et sted  er tilskuer Ja men er man ikke frembrusende og skal jeg sige overholder de interne "love" om at feks afvente invitation  så har jeg oplevet masser af frække stunder i klubben.

Der er ligeledes forskellige events som kan fremme den proces eller det modsatte da der er såkaldte par aftener. 
Man er gal på den hvis man tror kvinderne bare ligger sig og spreder ben sådan er det bare ikke. Ja par kommer og har typisk en bestemt dagsorden og det er ikke sikker du som singlemand er en del af det. 
 

Så ja en rundvisning er en god start. 
En fornuftig tilgang til stedet / kvinderne/ mulighederne er også en god ide. 

Jeg kan kun anbefale det. Og nej jeg får ikke noget for min egen oplevelse af stedet det er helt subjektivt 

// Amar Lover 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 26 minutter siden:

En fornuftig tilgang til stedet / kvinderne/ mulighederne er også en god ide. 

Dét burde give sig selv... Men det er nok en svipser at Jeg ikke udpenslede netop dén del af et besøg på en swingerklub, men...

TS sammenligner Swingerklubber med FKK, og det er vist langt fra virkeligheden...

Mine eneste dårlige oplevelser er at singlemænd render rundt i hælene på par og piger med "banditten i hånden" og ikke forstår noget så simpelt som "afstand". Har aldrig selv været singlefyr som medlem af en swingerklub men har haft par-besøg med skiftende partnere - og hver gang er det sluttet med at hun ikke ville mere fordi hun var træt af de mange singlemænd, der virke anmasende og konstant forfølger et par...

Redigeret af hrolandj
Netværksproblemer, der forstyrrede skriveriet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 17 minutter siden:

Dét burde give sig selv... Men det er nok en svipser at Jeg ikke udpenslede netop dén del af et besøg på en swingerklub, men...

TS sammenligner Swingerklubber med FKK, og det er vist langt fra virkeligheden...

Mine eneste dårlige oplevelser er at singlemænd render rundt i hælene på par og piger med "banditten i hånden" og ikke forstår noget så simpelt som "afstand". Har aldrig selv været singlefyr som medlem af en swingerklub men har haft par-besøg med skiftende partnere - og hver gang er det sluttet med at hun ikke ville mere fordi hun var træt af de mange singlemænd, der virke anmasende og konstant forfølger et par...

Der har du en pointe. Som medlem siden 2000 har jeg forlænget lært at det er ikke den måde man får invitation til sjov leg. 
Det er vist et problem i de fleste klubber. Og det er typisk nye der er bange for at gå glip af noget.

Vil man smigre sig ind hos et par er det en god ide at møde dem i øjenhøjde i baren hvor der som regel hygges over en kop kaffe og des lige. 
Det er jo civilicerede mennesker og ønsker parret en ekstra mand eller 2 vælges der jo ud fra flere parametre og bestemt ikke kun efter størrelse på udstyr. 
 

// AL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg startede med at komme på CS i tidernes morgen var det primært østeuropæiske lastbilchauffører der sneg sig rundt og lurede, og ofte kom lige for tæt på i håb om de kunne få lov til at snige pikken ind det ene eller andet sted. Min opfattelse er dog, at det ikke længere er tilfældet, og at der er mere interesse for singlefyrene også - man skal dog have en lille smule personlighed, og mod på at flirte lidt i baren, som det netop også er nævnt ovenfor. ^_^

Det er altid godt med en rundvisning, og så kan man passende vende sine tanker og bekymringer med værterne der viser rundt. De deler med garanti lidt tips og tricks til din første gang, så du får en god oplevelse. Det er heldigvis ikke så farligt som man hurtigt går og tænker, man bliver bare nødt til at se det med egne øjne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 27 minutter siden:

Da jeg startede med at komme på CS i tidernes morgen var det primært østeuropæiske lastbilchauffører der sneg sig rundt og lurede, og ofte kom lige for tæt på i håb om de kunne få lov til at snige pikken ind det ene eller andet sted. Min opfattelse er dog, at det ikke længere er tilfældet, og at der er mere interesse for singlefyrene også - man skal dog have en lille smule personlighed, og mod på at flirte lidt i baren, som det netop også er nævnt ovenfor. ^_^

Det er altid godt med en rundvisning, og så kan man passende vende sine tanker og bekymringer med værterne der viser rundt. De deler med garanti lidt tips og tricks til din første gang, så du får en god oplevelse. Det er heldigvis ikke så farligt som man hurtigt går og tænker, man bliver bare nødt til at se det med egne øjne. 

Jeg ved godt at man kan sige at hvad City Swingers ikke ved, det har de ikke ondt af.
Og dermed heller ikke et ansvar for.

Men på den anden side, så er der jo ingen af os der ønsker at stedet skal få et ry for at det er et uofficielt bordel.
Hvor glædespiger og mænd systematisk træffes og afregner udenfor klubben, men går sammen i klubben.

Vil det være umoralsk og illoyalt hvis vi er flere og flere der begynder på det, på sådan mere iøjnefaldende vis?

At nogle allerede gør det undtagelsesvist, og uden at det bliver bemærket kan stedet nok aldrig få et problem med.

Men det kunne være så fedt at mødes på en kaffebar, flere piger og mænd for at aftale at udveksle sex for penge.
Og så gå sammen i klubben for at afvikle aftaler.

Også gerne sådan at vi ankommer klubben hver for sig, og det så udløser den høje single mand entre.
Som vi kan spare ved at komme som par.

Det vil da give en fornuftig mening at betale den høje entre, hvis man ved at en halv time efter ankommer ens købte og betalte sexdate.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 15 minutter siden:

Jeg ved godt at man kan sige at hvad City Swingers ikke ved, det har de ikke ondt af.
Og dermed heller ikke et ansvar for.

Men på den anden side, så er der jo ingen af os der ønsker at stedet skal få et ry for at det er et uofficielt bordel.
Hvor glædespiger og mænd systematisk træffes og afregner udenfor klubben, men går sammen i klubben.

Vil det være umoralsk og illoyalt hvis vi er flere og flere der begynder på det, på sådan mere iøjnefaldende vis?

At nogle allerede gør det undtagelsesvist, og uden at det bliver bemærket kan stedet nok aldrig få et problem med.

Men det kunne være så fedt at mødes på en kaffebar, flere piger og mænd for at aftale at udveksle sex for penge.
Og så gå sammen i klubben for at afvikle aftaler.

Også gerne sådan at vi ankommer klubben hver for sig, og det så udløser den høje single mand entre.
Som vi kan spare ved at komme som par.

Det vil da give en fornuftig mening at betale den høje entre, hvis man ved at en halv time efter ankommer ens købte og betalte sexdate.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Måske - men af princip kommer jeg ikke i swingerklub som glædespige, men som helt almindelige "mig". Så den snak vil jeg ikke involveres i ^_^

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til flere:

CS2 startede som Club 20 (adressen er jo nr 20  i Godsbanegade) i begynd 1980'erne som et swingersted. Relativt simpelt med film og kabiner med envejsspejle (udefra kunne der ses ind) og blev senere til XXdark.

I XXdark tiden blev det mere hardcore og mange håndværkere, lastbilchauffører mm kom der i dagtimerne og forlystede sig med de damer der lagde krop til, ( formentlig også GP'er) hinanden eller sig selv. Og som Sweet kisses skriver var mændene pågående, meget pågående, men der var både kvinder og par der tændte på det rå sexliv. Om aftenen var det mere afdæmpet pænere tøj/lingeri, men stadig mænd der fulgte parrene med tungen ud af bukserne.

Og så endnu senere er det blevet mondænt som CS2.

Men hverken CS1 eller CS2 tolererer købesex, hvis det opdages betyder det bortvisning. Og sådan skal det forblive ! Dont ever try and make it into anything else.

Så derfor Hr Hvidløg, det er IKKE som en FKK klub, det er IKKE et bordel og det er IKKE en saunaclub, og dine oplevelser kommer alene an på hvor dygtig du er til at indynde dig hos kvinder, mænd og par, eller du selv medbringer din egen kvinde, mand, par.

Jeg har fået mange frække oplevelser i både CS1 og CS2 men alene baseret på egen medbragt kvinde (og være villig til at dele hende)  eller min naturlige charme og ikke mindst mine følsomme fingre når der tilbydes massage til hvem der nu måtte have lyst til det.

Er der smuttet en enkelt GP med betalende galan igennem nettet, uden tvivl, men de GP'er jeg har observeret i klubberne har været der som dem selv, alene fordi de har et stort sexdrive som skal udleves også i klubberne.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 8 minutter siden:

Så derfor Hr Hvidløg, det er IKKE som en FKK klub, det er IKKE et bordel og det er IKKE en saunaclub, og dine oplevelser kommer alene an på hvor dygtig du er til at indynde dig hos kvinder, mænd og par, eller du selv medbringer din egen kvinde, mand, par.

Tak og forstået!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...