Hop til indhold
max_xnxx2020

Gangbang I sommerhus eller på hotel?

Recommended Posts

Hejsa folkensB)

Og godt nytår :D

Jeg var blot nysgerrig på om folk var interesseret I at man gik sammen nogle mænd og så leje enten et sommerhus eller et hotel værelse hvor man så havde arrangeret med 1  eller 2 piger om de kom forbi i hvor lang tid man nu har lejet stedet og så må vi mænd bruge dem så meget vi vil

Håber jeg skriver det rigtige sted

Del dette indlæg

Link til indlæg
max_xnxx2020 skrev, for 4 timer siden:

Hejsa folkensB)

Og godt nytår :D

Jeg var blot nysgerrig på om folk var interesseret I at man gik sammen nogle mænd og så leje enten et sommerhus eller et hotel værelse hvor man så havde arrangeret med 1  eller 2 piger om de kom forbi i hvor lang tid man nu har lejet stedet og så må vi mænd bruge dem så meget vi vil

Håber jeg skriver det rigtige sted

Jeg er frisk 

kan evt skaffe pigerne også 

send pb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op, fedt der så mega stor interrese op for det her, nu jeg ikke så god til hvordan man laver grupper og sådan noget herpå, men har vi en der kunne lave en gruppe med alle os der interrseret så vi kan finde ud af noget mere sammen da jeg tænker det bliver umuligt og holde styr på noget hvis jeg skal svare 10 forskellige mennesker i en tråd:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...