Hop til indhold

Recommended Posts

her efter julen måtte formen jo plejes og det betød en omgang med nye roxy . blev ikke skuffet

https://nympho.dk/n15512/5372/roxy/

roxy er en lækker pige . høj og tynd dog uden at det bliver for meget . hun er pænere end billederne med skønne bløde bryster og fin røv . overraskende nok kan man tage godt fast i doggy , selvom hun er tynd . hun er tilmed meget fleksibel , og det mærker man i sær når man løfter hendes ben eller knæ i nye positioner

pigen er virkelig sød og gør sit bedste for at yde en god service . hun virker meget uerfaren , men helt afklaret med jobbet . ligegyldigt bj , men skøn sex . hun forstår at ridde hele vejen op og ned , og så strammer hun med musklerne så hun føles endnu strammere end hun i forvejen er !

hendes gfe er fin , hun kysser dybt og grådigt når først hun har åbnet op . ikke meget tungekys dog . god pillowtalk , men det tog nok lidt overhånd i forhold til bare at nusse

roxy er lidt genert i starten og har ikke det bedste engelsk . men man kan sagtens føre en samtale med hende og hun fortæller ivrigt om sit liv .

generelt et solidt besøg , og nok den mest interessante nye gp i øjeblikket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, der er ikke meget kontakt på whatsApp eller nympho, så måske er hun taget hjem til Nytår ?

Ser bestemt attraktiv ud på billederne, så håber vi ser flere piger med  Roxy's alder, kropsbygning og udseende vil prøve lykken i hovedstaden samt storkøbenhavn kontinuerligt gennem 2024.

Du skal være Velkommen til at blive et par måneder  Roxy, og tage det i dit tempo så du du ikke brænder ud og pludselig er væk.

Det vil være ærgerligt med så interessante billeder på din profil.

Happy New Year.

Del dette indlæg

Link til indlæg

den gruppe er begyndt at tage annoncerne ned om natten og aktivere dem igen om morgenen . ved ikke hvorfor , mon det putter annoncen på forsiden eller sådan noget og derfor flere visninger

roxy er i landet . jeg besøgte hende for et par dage siden og hun sagde hun ville blive i minimum en uge mere

Mrbiglove skrev, 1 time siden:

Er hun dejlig stram? Og tager hun godt imod i doggystyle?

ja , hun tog godt imod . og netop fordi hun er fleksibel kunne jeg modellere hendes krop så jeg kunne få hendes røv i den helt rigtig stilling . hehe

hun er stram , også bare når man giver hende finger . hun kan så noget med underlivet hvor hun strammer musklerne mens man er oppe i hende og så kan man jo ikke andet end at eksplodere

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 4 timer siden:

den gruppe er begyndt at tage annoncerne ned om natten og aktivere dem igen om morgenen . ved ikke hvorfor , mon det putter annoncen på forsiden eller sådan noget og derfor flere visninger

roxy er i landet . jeg besøgte hende for et par dage siden og hun sagde hun ville blive i minimum en uge mere

ja , hun tog godt imod . og netop fordi hun er fleksibel kunne jeg modellere hendes krop så jeg kunne få hendes røv i den helt rigtig stilling . hehe

hun er stram , også bare når man giver hende finger . hun kan så noget med underlivet hvor hun strammer musklerne mens man er oppe i hende og så kan man jo ikke andet end at eksplodere

Deres manager aktiverer annoncen, når de vil arbejde, for at undgå konflikter i tiden, når GP'en  sover, ligesom Roxey, som anmeldt på Nympho, der har sovet for længe, selvom hun havde en aftale på et bestemt tidspunkt! Anmeldelsen på Nympho er fjernet alligevel! De er ikke vant til 8 til 16 arbejde!

Redigeret af DaniSuper

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 5 timer siden:

For at få annoncen placeret på forsiden skal GP'en(I virkeligheden er det deres manager/pimp) købe en boost. Dette er ikke en del af selve annoncen; de køber en særlig boost til det formål.

Redigeret af DaniSuper

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaniSuper skrev, for 42 minutter siden:

købe en boost

forsiden af nympho viser også nyeste gper . piger fra den gruppe er konsekvent på listen over nyeste gper selvom de har været i landet i lang tid . derfor jeg mistænker at genaktivering af annoncen placere dem på forsiden

anyway det er ikke en diskussion til denne tråd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er ikke til diskussion. Jeg vil bare sige, at dem, hvis annonce er aktiv, skal købe reboost for at være på forsiden, Ifølge en GP, som hun fortalte mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Erhm..Hvor er Roxy egentlig fra ? Og det er selvfølgelig muligt at hæve euro i alle  hæveautomater !

Men er det muligt at hæve nok euro € ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 32 minutter siden:

Men er det muligt at hæve nok euro € ?

Når man hæver Euro, hæver man faktisk ikke - man køber valuta. Derfor gælder den normale grænse for max-beløb for hævninger ikke ;) 

I denne anmeldelse blev det nævn, at hun er fra Ukraine: 

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker endnu engang! 

Skal være længere oppe i morgen end normalt, så må hellere få noget søvn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 12 minutter siden:

Når man hæver Euro, hæver man faktisk ikke - man køber valuta. Derfor gælder den normale grænse for max-beløb for hævninger ikke ;) 

Det er ikke korrekt. I Nordea og Danske Bank ATM'er kan der hæves euro for max 15.000 kr. Andre banker har lavere max beløb.

https://danskebank.dk/privat/find-hjaelp/valuta/haevning-af-valuta#content-list-0-item-1

https://www.nordea.dk/privat/bestil-rejsevaluta.html

Del dette indlæg

Link til indlæg

En del/mange anmeldelser af Roxy på kort tid, også på nympho.

Håber ikke det betyder at hun pludselig får hænderne alt for fulde i de mange dage hun er her og..så min pointe.

Aldrig vender tilbage igen. Lidt ligesom pigen den debuterede unge Sony som for et par år siden som efter gode anmeldelser, pludselig var væk og aldrig vendte tilbage.

Krydser fingrer.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lombardo skrev, for 13 timer siden:

Det er ikke korrekt. I Nordea og Danske Bank ATM'er kan der hæves euro for max 15.000 kr. Andre banker har lavere max beløb.

Nåeh okay. Men det er også en del mere end de 2000 DKK jeg må hæve kontant på mit kort :) 

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Håber ikke det betyder at hun pludselig får hænderne alt for fulde i de mange dage hun er her og..så min pointe.

Hun er her i en periode hvor de fleste gode GP holder ferie så hun har nok travlt. Jeg kan i hvert fald ikke komme igennem til hende 

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 29 minutter siden:

Hun er her i en periode hvor de fleste gode GP holder ferie så hun har nok travlt. Jeg kan i hvert fald ikke komme igennem til hende 

/B

Havde lavet en aftale med hende i dag kl 11 ( aftale lavet i går aftes ) men hun brændte mig af ☹️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv lidt trist at høre de sidste 2 kommentarer. 

Det går ikke hvis hun alt for hurtigt "brænder" ud.

PS. Undertegnede har heller ikke fået svar.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

I en anden tråd står der. Kan det bekræftes ?

"...hun sender gerne en fuld prisliste med alle extras".

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

I en anden tråd står der. Kan det bekræftes ?

"...hun sender gerne en fuld prisliste med alle extras".

jeg plejer bare at bede om en prisliste hvis jeg ikke får den med det samme .

hun er lidt langsommere end gennemsnittet fra den gruppe til at svare , men måske har hun fået ekstra travlt efter anmeldelserne af hende . sorry hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet sms og WhatsApp flere gange uden noget svar. Nu venter jeg et par dage og ser om det hjælper. Ellers satser jeg på at nogle af de velkendte piger vender tilbage

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...