Hop til indhold
Rejsenetværk

Arranger fællesture på bordel/Thai klinik

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

Over en hel vagt bliver den samlede indtægt til en gennemsnitlig indtægt i timen for hele vagten.
Som et arrangement måske vil kunne overmatche, håber jeg.

Så man skulle som deltager ligge et beløb bare for arrangementet og så oveni det betale for de evt ydelser man ønsker at modtage.? Det beløb der kommer ind for arrangementet ville pigerne så være garanteret eller.? 

Jeg kan afslører at fredagsbaren der fungerer nogenlunde på den måde (bare hvor vi piger der deltager IKKE modtager penge for arrangementet) der er det bestemt LANGT fra alle mandlige deltagere der køber noget så på andre måder er det utrolig svært at sikre pigerne en minimum indtægt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden:

Så man skulle som deltager ligge et beløb bare for arrangementet og så oveni det betale for de evt ydelser man ønsker at modtage.? Det beløb der kommer ind for arrangementet ville pigerne så være garanteret eller.? 

Jeg kan afslører at fredagsbaren der fungerer nogenlunde på den måde (bare hvor vi piger der deltager IKKE modtager penge for arrangementet) der er det bestemt LANGT fra alle mandlige deltagere der køber noget så på andre måder er det utrolig svært at sikre pigerne en minimum indtægt.. 

Ja det har jeg sådan set tænkt mig at vi skal.

Fredagsbaren er en helt unik konstruktion som jeg er meget imponeret af, overhovedet kan lade sig gøre.

Det er faktisk helt fantastisk :)

Som jeg ser det, så er det klart at en thai klinik med thai piger, og som sådan i princippet også all andre glædespiger aller andre steder.

De skal kunne forvente, og gerne på en eller anden måde være garanteret salg af røde ydelser i halve, og eller hele timer til et lukket arrangement.
Som mindst matcher eller overgår det salg de ville opnå fra tidsbestillinger, og mænd der bare møder uanmeldt op til daglig.

Problemet vil nok være at ingen eller kun meget få mænd, vil forpligtige sig til mindst at købe og betale for en halv time med fuld pakke.
Samtidig med en forpligtende tilmelding og forudbetaling af eventuel entre/halv time med fuld pakke.

Og samtidig påtage sig den økonomiske risiko, både hvis de selv eller hvis stedet svigter.

Et sted og piger vil nok, og desværre sikkert med god grund have 0 tillid til mænd der tilmelder sig uden forudbetaling.

Derfor kan et arrangement som et sted kunne være positivt indstillet overfor, strande alene på at mænd har et ry for at de ikke er til at stole på.

I hvert fald alle mænd som de ikke kender i forvejen, og som de derfor har tillid til.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske vi skulle sparke den her til hjørne, og i stedet undersøge thai markedet i Tyskland?

Og så arrangere en lang weekend i en storby i Tyskland, hvis vi finder noget interessant dernede.

Måske en bar som Thai Corner i København, men med værelser til pigerne.

Fandt den her:

Penthouse Thai Bordell
https://www.hamburg-magazin.net/penthouse-thai-bordell/ 

Men jeg kan hverken finde opdateret information, en adresse eller en hjemmeside :(

Mener at Jernsvinet har besøgt stedet og skrevet om det i 2018?

Men vær noget så forsigtig på Google, for der kommer ældgamle resultater for klubber/barer der kan være lukket, have skiftet navn osv.
Noget man ikke altid bemærker ved første øjekast, men som man først opdager når man graver lidt dybere.
Eksempelvis i gamle anmeldelser af adresser på steder i Google maps.

Vil I med?

Asialadies.de
https://m.asialadies.de/ 

Rotlichtmodelle.de
https://www.rotlichtmodelle.de/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...