fila 144 Skrevet 29. December, 2023 Jeg skal en tur til Vejle, og søger derfor et sted med noget ekstra. Jeg er ikke så kendt i byen, men det ser ud til der er en Føtex, hvor man kan parkere i to timer. På maps har jeg fundet nogle muligheder: Amata, Darawadee, Rosa, Kayly, Duang Dao, Naphat, Malissa. Hvad kan anbefales, når jeg gerne vil have hj eller bj uden? Jeg kan godt finde gode anbefalinger, men vil gerne vide, hvor de ligger i byen, så jeg kan planlægge på forhånd, for jeg har ikke så meget tid i byen. Evt. pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 29. December, 2023 Kayly er flyttet til uhe bare så du ikke går forgæves. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Detjokunenleg 26 Skrevet 29. December, 2023 Jeg var på Naphat for et år siden.. modtaget af en mutter.. og så givet videre til en meget flot pige.. Kan ikke huske prisen.. Men god massage og glimrende xtra service.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 29. December, 2023 (edited) fila skrev, for 1 time siden: Jeg skal en tur til Vejle, og søger derfor et sted med noget ekstra. Jeg er ikke så kendt i byen, men det ser ud til der er en Føtex, hvor man kan parkere i to timer. På maps har jeg fundet nogle muligheder: Amata, Darawadee, Rosa, Kayly, Duang Dao, Naphat, Malissa. Hvad kan anbefales, når jeg gerne vil have hj eller bj uden? Jeg kan godt finde gode anbefalinger, men vil gerne vide, hvor de ligger i byen, så jeg kan planlægge på forhånd, for jeg har ikke så meget tid i byen. Evt. pb. Amata er heldt vildt godt Fik b2b nøgen dejlig massage dog ikke den bedste jeg har prøvet. Og bj uden mens jeg rørte ved lækre bryster og en dejlig stram mis. Husker ikke navnet på hende hun var ung og smuk. Og hun spurgte why no sex kan stærkt anbefales Redigeret 29. December, 2023 af benny49 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 29. December, 2023 benny49 skrev, for 5 minutter siden: Amata er heldt vildt godt Fik b2b nøgen dejlig massage dog ikke den bedste jeg har prøvet. Og bj uden mens jeg rørte ved lækre bryster og en dejlig stram mis. Husker ikke navnet på hende hun var ung og smuk. Og hun spurgte why no sex kan stærkt anbefales Det var dette sted https://annoncelight.dk/showad/348365 Og hun hed vistnok Milk er du gal hun var fræk.. Nogen der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 382 Skrevet 31. December, 2023 Jeg har besøgt Jeje samme sted. Fortræffelig service, har skrevet lidt om besøget i denne kommentar: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg