lurifaks 24 Skrevet 29. December, 2023 Kære alle. Nogen der har bud på et godt sted til en god omgang massage og fp i Århus eller Vejle i dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 153 Skrevet 29. December, 2023 lurifaks skrev, for 8 timer siden: Kære alle. Nogen der har bud på et godt sted til en god omgang massage og fp i Århus eller Vejle i dag? Vil stærkt anbefale https://annoncelight.dk/showad/348365 Milk hun er godt nok fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 238 Skrevet 29. December, 2023 benny49 skrev, for 30 minutter siden: Vil stærkt anbefale https://annoncelight.dk/showad/348365 Milk hun er godt nok fræk. For satan da, ja!!!!. Jeg var lige ved at slikke på min skærm, hvis hende Milk ser sådan ud IRL, så frier jeg sgu til hende. Hun er jo vanvittig lækker..... Til gengæld ved vi jo også, at totaloplevelsen slet ikke kommer i mål alene på udseendet. Der er ret mange ting der kan trække ned. Hvis hun f.eks. ikke har lyst til at kysse mig, så tager jeg det som en delvis "afvisning", og kommer aldrig igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 153 Skrevet 29. December, 2023 Napoleon69 skrev, for 8 minutter siden: For satan da, ja!!!!. Jeg var lige ved at slikke på min skærm, hvis hende Milk ser sådan ud IRL, så frier jeg sgu til hende. Hun er jo vanvittig lækker..... Til gengæld ved vi jo også, at totaloplevelsen slet ikke kommer i mål alene på udseendet. Der er ret mange ting der kan trække ned. Hvis hun f.eks. ikke har lyst til at kysse mig, så tager jeg det som en delvis "afvisning", og kommer aldrig igen. Hun ser præcis ud som på billderne.. med et frækt smil . Ved ikke om hun kysser spurgte ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 153 Skrevet 29. December, 2023 benny49 skrev, Lige nu: Hun ser præcis ud som på billderne.. med et frækt smil . Ved ikke om hun kysser spurgte ikke Men det skriver de jo.. og det undrer mig ikke de vurker til at være med på det hele.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 238 Skrevet 29. December, 2023 benny49 skrev, for 2 minutter siden: Hun ser præcis ud som på billderne.. med et frækt smil . Ved ikke om hun kysser spurgte ikke Der står faktisk, at hun kysser, så det er super. Der står også "HUSK JeJe sex er kun med kondom"...skal det mon tolkes derhen, at Milk tilbyder uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 153 Skrevet 29. December, 2023 Napoleon69 skrev, Lige nu: Der står faktisk, at hun kysser, så det er super. Der står også "HUSK JeJe sex er kun med kondom"...skal det mon tolkes derhen, at Milk tilbyder uden? Det tror jeg hun gør.. men det er ikke noget jeg dyrker.. det er for usikkert til mig Men hun opvejer det i frækhed.. hun er helt vildt fræk.. og stønner i øret mens man piller ved hende under hj til slut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 238 Skrevet 29. December, 2023 benny49 skrev, for 1 minut siden: Det tror jeg hun gør.. men det er ikke noget jeg dyrker.. det er for usikkert til mig Men hun opvejer det i frækhed.. hun er helt vildt fræk.. og stønner i øret mens man piller ved hende under hj til slut Skal man bare droppe massagen og bestille 1 times knepning, eller holder man kun 12 minutter...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 153 Skrevet 29. December, 2023 Napoleon69 skrev, for 3 minutter siden: Skal man bare droppe massagen og bestille 1 times knepning, eller holder man kun 12 minutter...? Jeg har aldrig sex.. kun massage og bj hj og det var frækt..1 time med nøgen massage og bj og hj Men jeg lover dig du holder ikke 30 min med hende hun er vild.. Kom du afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 238 Skrevet 29. December, 2023 benny49 skrev, for 11 minutter siden: Jeg har aldrig sex.. kun massage og bj hj og det var frækt..1 time med nøgen massage og bj og hj Men jeg lover dig du holder ikke 30 min med hende hun er vild.. Kom du afsted - aldrig sex..?? Det lyder frækt... Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre at undgå det med hende Milk, når hun er så pivfræk? Jeg sidder allerede med bilnøglerne i hånden. Kan nå til Vejle fra Skanderborg på 50 min... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg