Hop til indhold

Advarsel! Jeg har åbent 24/7 Du kan ringe/skrive til mig når som helst !! Laura , blond, dansk, smuk og med en fremragende krop

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/392843

Fik en aftale i hus, men da jeg ankom til adressen, skrev jeg og spurgte til lejlighedsnummer. Fik besked om at mødes med en “kollega” og aflevere betalingen der, inden jeg fik lejlighedsnummeret. 

Det fik selvfølgelig alle advarselslamper til at blinke, så jeg kørte igen. 

Skrevet

Har du anmeldt det på Annonceligt med billedbevis som de kræver? Så få lukket hende ned....

Skrevet
AalborgR skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/392843

Fik en aftale i hus, men da jeg ankom til adressen, skrev jeg og spurgte til lejlighedsnummer. Fik besked om at mødes med en “kollega” og aflevere betalingen der, inden jeg fik lejlighedsnummeret. 

Det fik selvfølgelig alle advarselslamper til at blinke, så jeg kørte igen. 

Din overskrift er længere end dit indlæg. 
Tænk gerne over længden på overskrift mht forsiden. Ikke mange der er plads til, hvis de er så lange her. 

Skrevet
  • Author

Har anmeldt på annoncelight - med billedbevis. 

Her til aften modtager jeg så en opkrævning på 5100kr, de skriver at de vil gå videre med sagen, hvis de ikke får svar. 

Jeg svarer at jeg melder dem til politiet, og så trækker de følehornene til sig :biggrin:

Men tænker nu alligevel, at politiet får et skriv :)

IMG_7449.png

Skrevet
AlfaN skrev, for 5 timer siden:

Tænk gerne over længden på overskrift mht forsiden. Ikke mange der er plads til, hvis de er så lange her. 

Der er vel plads til lige mange uanset længden på overskrifterne.

Skrevet
Only_by_Night skrev, for 53 minutter siden:

Øh nej da

Skrevet
Only_by_Night skrev, for 51 minutter siden:

Det er ikke korrekt. Kik på forsiden og se kolonnen ovre til højre, som hedder NYESTE TRÅDE. Normalt er der plads til 5-6 tråde, men fylder en tråd 3 linier, så er der plads til 2 mindre.

Skrevet
Saxo skrev, for 4 timer siden:

Det er ikke korrekt. Kik på forsiden og se kolonnen ovre til højre, som hedder NYESTE TRÅDE. Normalt er der plads til 5-6 tråde, men fylder en tråd 3 linier, så er der plads til 2 mindre.

Der er ikke noget som hedder "NYESTRE TRÅDE" på forsiden, der er "SENESTE INDLÆG FRA FORUM". Og der er altid lige mange for mig. Der er 10. Går du ind på et rent faktisk forum er der 25 per side.

Hvis du ser på de forskellige tråde, så er de skiftevis hvide og grå. Det er lidt som en tabel i Word. Hvis du gør indholdet i en række for lang, så fylder den 2 linjer - men den skubber bare de andre rækker. Den "sletter" ikke en række. Du har samme antal, de fylder bare lidt mere.

AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Øh nej da

Det er der da. Der er på forummet lavet plads til 25 indlæg per side. At et indlæg ender med at fylde mere end én linje gør bare, at den hvide eller grå blok bliver større, men der er stadigvæk plads til 25.

Redigeret af Only_by_Night

Skrevet
AalborgR skrev, for 13 timer siden:

Har anmeldt på annoncelight - med billedbevis. 

Her til aften modtager jeg så en opkrævning på 5100kr, de skriver at de vil gå videre med sagen, hvis de ikke får svar. 

Jeg svarer at jeg melder dem til politiet, og så trækker de følehornene til sig :biggrin:

IMG_7449.png

Plattenslagere og fucking idioter...........såååååååå godt at du ikke betalte.......5.100 !!!!! de skulle have røvfuld for alle pengene istedetfor.......

Skrevet
Only_by_Night skrev, for 8 timer siden:

Der er ikke noget som hedder "NYESTRE TRÅDE" på forsiden, der er "SENESTE INDLÆG FRA FORUM". Og der er altid lige mange for mig. Der er 10. Går du ind på et rent faktisk forum er der 25 per side.

Jeg har åbenbart udtrykt mig forkert, jeg begynder altid læsningen af Eroguide med at trykke på Forum.

Trykker man på Forum passer min beskrivelse, og det er her store overskrifter sætter begrænsninger under NYESTE TRÅDE.

Skrevet
AlfaN skrev, for 21 timer siden:

Din overskrift er længere end dit indlæg. 

Nu er linket væk, men måske annoncen netop har den overskrift længde.  nogle brokker sig også over når der skrives for lidt, men godt nytår til alle

Skrevet
Only_by_Night skrev, for 12 timer siden:

Hvis du ser på de forskellige tråde, så er de skiftevis hvide og grå. Det er lidt som en tabel i Word. Hvis du gør indholdet i en række for lang, så fylder den 2 linjer - men den skubber bare de andre rækker. Den "sletter" ikke en række. Du har samme antal, de fylder bare lidt mere.

Det er der da. Der er på forummet lavet plads til 25 indlæg per side. At et indlæg ender med at fylde mere end én linje gør bare, at den hvide eller grå blok bliver større, men der er stadigvæk plads til 25.

Kan i ikke lave en ny tråd og diskutere i, det er ikke  det der er emnet?

Skrevet
AalborgR skrev, den 29.12.2023 at 18:49:

Men tænker nu alligevel, at politiet får et skriv

Stærkt. ‘Vi afskutter her’ :D:D:D og derfor er I ude! Synes nu nok man med 97,1729151% sikkerhed alene af ‘overskrift’ på annoncen kunne se det var noget fuskelifusk kære LAURA :D

Skrevet
AalborgR skrev, den 29.12.2023 at 18:49:

Håber du gjorde alvor af anmeldelsen.

Svinet er på vej i retten for samme adfærd, men har åbenbart ikke lært noget

Skrevet
Madame Illona skrev, den 5.1.2024 at 00:19:

Hvad mener du med din udmelding 

Synes jeg udtrykker mig klart.

Hvad er du i tvivl om?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.