Hop til indhold
MisterX

Veninden vil prøve en trekant.

Recommended Posts

Hejsa :)

Jeg har en lækker veninde på 48 (ligner en på 35) med flotte faste bryster og en velformet krop. Hun tænder vildt på tanken om, at blive betalt for en trekant med mig og en anden mand hos mig ved Skive. Du er 40 - 60 år og højde og vægt passer nogenlunde sammen. Vi har ikke en dato i tankerne endnu, men lad os finde en aften i fællesskab :)

Prisen er 1000 kr pr mand for en times tid og vi må kneppe hende i alle huller. Du skal ligesom os være sygdomsfri, så vi kan knalde uden gummi. Ingen homo. 

Tænker vi afslutter med, at sperme hende i ansigtet eller i røven på skift og se hende presse sæden ud ;)

Hvis der skulle være flere interesserede, så må vi have en trekant med alle hen af vejen ;)

Vi sender ikke billeder. Send PB og skriv lidt om dig selv. Husk alder, højde, vægt osv.

Billede.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 35 minutter siden:

Hejsa :)

Jeg har en lækker veninde på 48 (ligner en på 35) med flotte faste bryster og en velformet krop. Hun tænder vildt på tanken om, at blive betalt for en trekant med mig og en anden mand hos mig ved Skive. Du er 40 - 60 år og højde og vægt passer nogenlunde sammen. Vi har ikke en dato i tankerne endnu, men lad os finde en aften i fællesskab :)

Prisen er 1000 kr pr mand for en times tid og vi må kneppe hende i alle huller. Du skal ligesom os være sygdomsfri, så vi kan knalde uden gummi. Ingen homo. 

Tænker vi afslutter med, at sperme hende i ansigtet eller i røven på skift og se hende presse sæden ud ;)

Hvis der skulle være flere interesserede, så må vi have en trekant med alle hen af vejen ;)

Vi sender ikke billeder. Send PB og skriv lidt om dig selv. Husk alder, højde, vægt osv.

Billede.jpg

Wow et frækt setup. Var det ikke for at det er på den anden side af broen, hvad jeg helt sikkert meldt mig i køen af mænd der gerne vil deltage. 

Held og lykke med det og godt nytår .

Redigeret af lovethatass

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 2 timer siden:

Hejsa :)

Jeg har en lækker veninde på 48 (ligner en på 35) med flotte faste bryster og en velformet krop. Hun tænder vildt på tanken om, at blive betalt for en trekant med mig og en anden mand hos mig ved Skive. Du er 40 - 60 år og højde og vægt passer nogenlunde sammen. Vi har ikke en dato i tankerne endnu, men lad os finde en aften i fællesskab :)

Prisen er 1000 kr pr mand for en times tid og vi må kneppe hende i alle huller. Du skal ligesom os være sygdomsfri, så vi kan knalde uden gummi. Ingen homo. 

Tænker vi afslutter med, at sperme hende i ansigtet eller i røven på skift og se hende presse sæden ud ;)

Hvis der skulle være flere interesserede, så må vi have en trekant med alle hen af vejen ;)

Vi sender ikke billeder. Send PB og skriv lidt om dig selv. Husk alder, højde, vægt osv.

Billede.jpg

Copenhagen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueeyes74 skrev, for 6 timer siden:

Er så klar :biggrin:

Synes bare ikke jeg har lov til at skrive PB? 

Nye profiler kan ikke skrive pb det første døgn. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg vil gerne hjælpe ,er erfanen swinger og har prøvet det før 

hvor bor i. Ca 

vh Ege 54 år 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 15 timer siden:

Hejsa :)

Jeg har en lækker veninde på 48 (ligner en på 35) med flotte faste bryster og en velformet krop. Hun tænder vildt på tanken om, at blive betalt for en trekant med mig og en anden mand hos mig ved Skive. Du er 40 - 60 år og højde og vægt passer nogenlunde sammen. Vi har ikke en dato i tankerne endnu, men lad os finde en aften i fællesskab :)

Prisen er 1000 kr pr mand for en times tid og vi må kneppe hende i alle huller. Du skal ligesom os være sygdomsfri, så vi kan knalde uden gummi. Ingen homo. 

Tænker vi afslutter med, at sperme hende i ansigtet eller i røven på skift og se hende presse sæden ud ;)

Hvis der skulle være flere interesserede, så må vi have en trekant med alle hen af vejen ;)

Vi sender ikke billeder. Send PB og skriv lidt om dig selv. Husk alder, højde, vægt osv.

Billede.jpg

hun ser lækker ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltager gerne skriv P.B.

Alder 55, pæn slank, har erfaring. Kommer gerne til Skive.

Redigeret af Smoking
Præciseret alder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smoking skrev, for 28 minutter siden:

Deltager gerne skriv P.B.

Alder 55, pæn slank, har erfaring. Kommer gerne til Skive.

Læs sidste linje i opslaget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super event. Meget fristende. Må lige overveje hvordan turen fra København til Skive klares. Er der andre, der skal med fra Hovedstaden?

Og så skal der også lige en dato på bordet…

Men super event!

 

Hilsen

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne godt være frisk på dette frække setup, kan sagtens komme til Skive:)
Er 44 år , normal af bygning:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsl skrev, for 9 timer siden:

Super event. Meget fristende. Må lige overveje hvordan turen fra København til Skive klares. Er der andre, der skal med fra Hovedstaden?

Og så skal der også lige en dato på bordet…

Men super event!

 

Hilsen

Lars

Det er jo ikke, som jeg forstår det, en event eller et gb hvis du tror det. Der står jo at det aftales løbende og evt med forskellige interesserede. Har du overhovedet læst annoncen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev med trådstarter og vi havde en god dialog - aftalte vi skulle mødes og at de ville vende tilbage. Nu er han hoppet fra samtalen og ignorerer mig. Fair nok hvis ikke det bliver til noget, men så meld da bare klart ud. Useriøst…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skumslukkeren skrev, for 8 timer siden:
Skumslukkeren skrev, for 8 timer siden:

Jeg skrev med trådstarter og vi havde en god dialog - aftalte vi skulle mødes og at de ville vende tilbage. Nu er han hoppet fra samtalen og ignorerer mig. Fair nok hvis ikke det bliver til noget, men så meld da bare klart ud. Useriøst…

Jeg oplevede nøjagtig det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, den 14.1.2024 at 01:04:

 

Jeg havde en klar aftale med dato og klokkeslæt som han så i dag er løbet fra. Har mine tvivl om ægtheden i dette opslag. Der kom en lang søforklaring om at de havde trukket lod blandt mange interesserede og at det ikke blev mig og blah blah 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 13 timer siden:

Jeg havde en klar aftale med dato og klokkeslæt som han så i dag er løbet fra. Har mine tvivl om ægtheden i dette opslag. Der kom en lang søforklaring om at de havde trukket lod blandt mange interesserede og at det ikke blev mig og blah blah 

Haha hvor skørt, har helt samme version 

nogle får et kik af dette, og forstiller sig de er mester på dette område.;) spild af tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, den 15.1.2024 at 20:25:

Jeg havde en klar aftale med dato og klokkeslæt som han så i dag er løbet fra. Har mine tvivl om ægtheden i dette opslag. Der kom en lang søforklaring om at de havde trukket lod blandt mange interesserede og at det ikke blev mig og blah blah 

Det kunne være interessant at høre fra ham der vandt lodtrækningen........... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...