Bøje 233 Skrevet 27. December, 2023 Godaften brødre. Jeg har forsøgt at lede, har ikke fundet noget på hende her... https://annoncelight.dk/showad/347269 Nogen med erfaringer ? Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonum in lectulo 78 Skrevet 27. December, 2023 Der er flere som har skrevet om hende herinde.. og ikke godt om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 30 Skrevet 27. December, 2023 Jeg har dog været glad for mine besøg hos hende. Jeg nyder hendes unge krop, hendes øko-blow og CIM,som jeg nyder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 27. December, 2023 bonum in lectulo skrev, for 1 time siden: Der er flere som har skrevet om hende herinde.. og ikke godt om hende Måske det var en ide, at linke til disse anmeldelser, så TS kan få den hjælp han efterspørger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 28. December, 2023 bonum in lectulo skrev, for 2 timer siden: Der er et søgefelt, så svært der det skam ikke, skal jeg også hjælpe ham med hvordan han knepper hende eller gør det for ham ??? Og så vil det være en fremragende ide, at hjælpe TS, istedet for at spille smart i en fart. Der kommer intet frem på Annonce ID, som TS nok har forsøgt. Navnet, kommer der en masse forskelligt, også et par med Emi. Men hvor svært er det at linke til dem, nu når han siger han selv har forsøgt. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=63083&quick=1 https://www.eroguide.dk/forum/topic/162733-emi-sydsjælland/?do=findComment&comment=1464281 (hvilket snart er 1 år gamle oplevelser) Hvis du kan finde andre, så ville TS nok være glad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 330 Skrevet 11. Februar Besøgte hende sidste år, billederne i annoncen er nok 10 år gamle og 10 kg siden! Hun var kommanderende, slatten, orkede ikke at give mig handjob, fordi jeg opgav at knalde hende, idet hun er meget løs i kødet, indvendig.. Dårlig sex, dårlig oplevelse, og lever ikke op til billederne, hold jer væk!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest donttrip Skrevet 5. Marts Havde samme oplevelse sidste år Mr. Nobody skrev, den 11.2.2024 at 02:39: Besøgte hende sidste år, billederne i annoncen er nok 10 år gamle og 10 kg siden! Hun var kommanderende, slatten, orkede ikke at give mig handjob, fordi jeg opgav at knalde hende, idet hun er meget løs i kødet, indvendig.. Dårlig sex, dårlig oplevelse, og lever ikke op til billederne, hold jer væk!! Besøgte hende sidste år, og havde samme oplevelse. Billeder er gamle. Sten hårde bryster(ikke hendes skyld). Meget stor skede (easy fisting) Meget kommanderende. Sutter som en spætte hakker. Fuldstændig død ved sex. Top 3 over dårlige oplevelser, og jeg har haft travlt med at besøge gf'er de sidste par år. (now or never panik pga alder 57 år) Glemte næsten at fortælle, at jeg besøgte hovedgaden i lov senere, for at besøge anden pige, så åbnede Emi døren.. Så havde hun åbenbart lavet en extra profil med andre billeder og tekst,. Prøvede at fortælle hende, at der var dårlig energi imellem os, som blev modtaget meget skidt. Bor tæt på, så kørte hjem og lavede en ny aftale med anden pige i huset. Sørme om Emi ikke åbnede døren igen, og jeg fortalte at jeg havde aftale med anden gf. Nu forstår jeg ikke polsk, men ansigts udtryk afsluttet af prutlyde med munden gjorde det ikke nemmere for den anden stakkels pige der blev fanget af Emi,s vrede. Hun syssede på Emi, og ville gerne have mig med ind. Jeg fortalte af lysten forsvandt, så hjem igen. Så længe Emi er i Lov, så er stemningen anderledes. Har besøgt stedet to gange mens hun har været hjemme i polen, og god stemning der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 330 Skrevet 5. Marts Emi var også ekstrem kommanderende over for mig. "Go to shower and wash your cock" og bare en rigtig luder-agtig oplevelse. Dårligste ever! Og knaldede hende i 2 min, så gad jeg ikke mere.. Hun skulle så give mig blow og handjob, det formåede hun heller ikke, kommanderede "you do this and i play with the balls, i am not a machine", fordi hun heller ikke kunne give en ordentlig håndtrold. Bare puha og nej tak... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg