Hop til indhold
Guest Hornyboy007

Place of Zen Vejgaard /Aalborg bedste Thai massage jeg har fået

Recommended Posts

Guest Hornyboy007

Hej

Vil blot dele  min oplevelse for dem der engang imellem søger rigtig god oliemassage af allerhøjeste kvalitet, så er det her.

Jeg besøgte Place of Zen ved Vejgaard, en times Wellness oliemassage til 499 kr. , og hold da op hvor er massøren bare fandens dygtig. Jeg har været hos en del forskellige massageklinikker, men hendes ligger klart i top, både hvad angår selve teknikken, men også hendes venlighed - og ikke mindst hendes fede klinik. Alt er bare indbydende.

Så hvis der er nogle halvgamle mænd derude med skavanker i kroppen, så smut gerne forbi Place of Zen :D ;)

Håber tråden er placeret rigtigt, ellers må mods lige flytte den :p

Hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/364534

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 6 timer siden:

Dit "nick" leder tankerne hen på, at du måske har alternative ønsker. Kan du fortælle lidt om der måske er muligheder for lidt ekstra?

Du kan få en håndtrold hvis du spørger pænt. Jeg har fået af både ejer og hjælper. I øvrigt enig med TS i at det er fantastisk massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 6 timer siden:

Dit "nick" leder tankerne hen på, at du måske har alternative ønsker. Kan du fortælle lidt om der måske er muligheder for lidt ekstra?

Du kan få en håndtrold hvis du spørger pænt. Jeg har fået af både ejer og hjælper. I øvrigt enig med TS i at det er fantastisk massage.

link til website https://www.placeofzen.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hornyboy007
Goldfinger skrev, for 11 timer siden:

Dit "nick" leder tankerne hen på, at du måske har alternative ønsker. Kan du fortælle lidt om der måske er muligheder for lidt ekstra?

For mit vedkommende kun massage , selvom jeg har prøvet det lidt frække andre steder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicefyr333 skrev, for 10 timer siden:

hvordan er håndtrolden af ejer selv? og måtte du røre imens? 

Den var helt fin. Jeg tror ikke jeg rørte, ud over en hånd på den ene balle, uden på tøjet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, den 29.12.2023 at 05:24:

Den var helt fin. Jeg tror ikke jeg rørte, ud over en hånd på den ene balle, uden på tøjet.

okay :) så hun gav sig god tid til det? .. synes de fleste bare rykker i den så hurtigt de kan uden og leve sig bare lidt i det.

hvor gammel vil du skyde hende til og være ? og hvad måtte du af for den behandling? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbuk50 skrev, den 31.12.2023 at 12:21:

Jeg har også været forbi, det er en god massage hun er dygtig og et godt hj

hun siger at hun er 38 år

måtte du røre imens  ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...