Hop til indhold
Her D

Julia - ung pige i Aarhus

Recommended Posts

Jeg besøgte Julia i går og må sige det var en virkelig god oplevelse. Jeg fik fra starten en fornemmelse af at hun var oprigtig og blev taget godt imod.  På intet tidspunkt fik jeg en følelse af at agten  bare skulle overstås og Julie var hele tiden indlevende og lidenskabelig.

Julie er en virkelig flot ung pige, med en dejlig naturlig krop og et par meget smukke øjne, og der er ingen snyd med billederne på hendes profil.

 Agten startede med en masse passioneret kysen og mig der udforskede hendes guddommelige krop, hvilket hun virkede til at nyde. Dette blev efterfulgt af den bedste oral oplevelse jeg har haft og jeg endte med at måtte komme hende i munden selv om det ikke var planen i først omgang, hvilket jeg selvfølgelig betalte for. Efterfølgende stod den på nusse og lidt at drikke enden vi gik i gang denne gang med en gang herlig sex.
Alt i alt en virkelig god oplevelse på alle punkter hvor jeg virkelig fik kvalitet for pengene, super god GFE oplevelse. 

https://annoncelight.dk/showad/391846

Del dette indlæg


Link til indlæg
Her D skrev, for 11 minutter siden:

Jeg besøgte Julia i går og må sige det var en virkelig god oplevelse. Jeg fik fra starten en fornemmelse af at hun var oprigtig og blev taget godt imod.  På intet tidspunkt fik jeg en følelse af at agten  bare skulle overstås og Julie var hele tiden indlevende og lidenskabelig.

Julie er en virkelig flot ung pige, med en dejlig naturlig krop og et par meget smukke øjne, og der er ingen snyd med billederne på hendes profil.

 Agten startede med en masse passioneret kysen og mig der udforskede hendes guddommelige krop, hvilket hun virkede til at nyde. Dette blev efterfulgt af den bedste oral oplevelse jeg har haft og jeg endte med at måtte komme hende i munden selv om det ikke var planen i først omgang, hvilket jeg selvfølgelig betalte for. Efterfølgende stod den på nusse og lidt at drikke enden vi gik i gang denne gang med en gang herlig sex.
Alt i alt en virkelig god oplevelse på alle punkter hvor jeg virkelig fik kvalitet for pengene, super god GFE oplevelse. 

https://annoncelight.dk/showad/391846

Hvor i Århus er hun? Bare sådan ca?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 2 timer siden:

Hun skriver ellers, at der skal bruges gummi til ALT, men alligevel kunne du komme hende i munden? 

Igennem konteksten er det vel meget klart, at hun mener alt rent faktisk sex. Ja, hun skriver "sexual activity", men nu er engelsk jo sjældent første sproget for disse piger. Når hun skriver gentagende at oral er uden og tilbyder CIM og swallow mod ekstra pris, så er det vel meget tydeligt hvad der menes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...