Hop til indhold
CamillaHusmor

Annoncørforum, hvad er det for noget?

Recommended Posts

Ja som overskriften siger, så er jeg stødt på et ord herinde som jeg ikke ved hvad er :huh:

Eller…. jeg kan godt regne ud hvad det dækker over, men er det et forum der bliver brugt? Jeg håber der er noget der kan oplyse mig lidt :)

Pft Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kun adgang til det ved vip abbonement. Som pt kun fåes ved at spørge support pænt “kontakt os”. Ikke alle som spørger bliver aktiveret hver måned. Så forummet er ret dødt, fordi vi kun on/off har adgang til det. Så oftest er det nemmere at skrive hvad man nu har brug for her i åben chat. Dog meget varsomt formuleret, så det ikke anses som reklame. 
Det vil især nogen mænd altid mene det er, men så længe admin ikke synes det er opslaget ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 tak @SweettieDK for dit svar. Dvs at man ikke “bare” kan vælge VIP kan jeg forstå ud fra dit skriv. Jeg tænkte at det måske var en mere lukket gruppe, hvor en mere ny som jeg, kunne stille lidt spørgsmål hvis der er noget jeg fundere lidt over eller noget jeg er i tvivl om.

Det var ikke fordi det var reklame jeg var efter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 46 minutter siden:

1000 tak @SweettieDK for dit svar. Dvs at man ikke “bare” kan vælge VIP kan jeg forstå ud fra dit skriv. Jeg tænkte at det måske var en mere lukket gruppe, hvor en mere ny som jeg, kunne stille lidt spørgsmål hvis der er noget jeg fundere lidt over eller noget jeg er i tvivl om.

Det var ikke fordi det var reklame jeg var efter :)

Nej nej er med på du ikke ønskede reklame. Siger bare her i åbent forum skal du/vi være meget påpasselige, men er den bedste mulighed vi pt har for vidensdeling. Flest piger kan svare her (men også mænd). Og nej, betaling virker ikke og har ikke virket længe, ingen meldinger om det kommer til at virke igen og i så fald hvornår. Jeg har forsøgt at spørge supporten ingen svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, den 26.12.2023 at 23:55:

 Jeg tænkte at det måske var en mere lukket gruppe, hvor en mere ny som jeg, kunne stille lidt spørgsmål hvis der er noget jeg fundere lidt over eller noget jeg er i tvivl om.

Jeg vil anbefale dig, at ringe til en pige herinde fra, hvis du ønsker at drøfte noget. Man ved ikke, hvem der læser med, heller ikke i det lukkede forum ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Liv Det var nemlig fordi der kunne være “tøseting” osv, som jeg måske have brug for at vende med en anden kvinde, og ikke her i det offentlige ;) 

Jeg har før fået værdifuld hjælp af en skøn kvinde herinde og det er jeg evigt taknemmelig for :x:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

@CamillaHusmor 
Du - og alle andre Kvindelige sexarbejdere i bredest mulige forstand - er altid velkommen til at sende en sms eller ringe mig på på mit arbejdsnummer. 
Vi har egentlig et større "netværk" udenom EG efterhånden. 
Folk sparrer egentlig ret godt med hinanden "i kulissen" i disse moderne tider hvor ikke ret mange møder ret mange kolleger, da de "gammeldags/klassiske" bordeller nærmest er uddøde og de fleste arbejder privat/diskret og ikke er flere piger på vagt ad gangen - for størstedelens vedkommende, altså. 

Mine "sidevogne" såsom @Evas Fredagsbar og senest @Sexy Event Club er direkte resultater af hvad der sker i det kollegiale netværk som har vokset sig større og større i løbet af de seneste par år eller tre måske fire. 

I det lukkede forum for annoncører nåede jeg lige at skrive et opslag før min VIP/Annonceprofil atter en gang igen igen gik i dvale på ubestemt tid, netop om hvorvidt der var stemning for at vi lavede en slags "intranet" udenom Eroguide hvor vi som sexarbejdere og kolleger kan skrive "i et lukket forum" men der var ikke den store interesse. Måske fordi dem der har/havde adgang til det lukkede forum allerede ligesom ER en del af det netværk vi har både til sammen og i mindre grupper hist og pist. Og så blev min Annonceprofil ikke fornyet i sidste runde. Så jeg har egentlig lidt givet fortabt med at "netværke" herinde :huh: 
Folk finder som regel frem til "os der har været her længe og skriver mere end de fleste" af sig selv... men det er selvfølgelig svært at vide hvor mange der er i "det tavse flertal" derude i virkelighedens verden :) 

Jeg vil foreslå det her i denne udmærkede tråd igen. 

Til alle "ikke-allerede-kollegialt-connectede" hunner og sexarbejdere. ( Vi finder på et bedre navn med tiden, 'ing? ;) )
Har vi brug for en fælles hjemmeside der ikke handler om annoncering, men om sparring og netværk? 
Mit forslag var at man betalte en 50er for medlemsskab om året eller lign. for at sponsere projektets opstart. Det er ikke nogen let opgave at lave noget der er sikkert og "lukket nok". Ej heller billigt hvis man ikke selv har tiden til at stå for det og kompetencerne til både at få det lavet og at drive det. 
Jeg har ligesom rigeligt på min tallerken, så jeg kommer ikke til at påtage mig endnu et "non-profit" projekt der koster mig min arbejds- eller fritid - men jeg kan være tovholder og sætte det i gang hvis vi løfter i flok. 

Men... er det overhovedet noget vi mangler? 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Eva Nadine Sikke et fedt svar :) Jeg kunne godt bruge et sted hvor man kunne spørge om gode råd osv, men ja, det vil kræve tid for den/de der står for det. Det er også derfor det ærger mig at jeg ikke har mulighed for at komme med til jeres event. Det vil nemlig være en oplagt mulighed for at lære nogen lidt at kende og kunne spørge om fif og gode råd. 
Jeg nyder ihverfald godt af de forskellige svar kvinderne kommer med i de forskellige tråde. Ja også at læse hvordan mænd oplever de forskellige ting og hvad de lægger vægt på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...