Hop til indhold
Swarley

Udsnit af indlæg

Recommended Posts

På min iPhone holder jeg tommelfingeren på det første ord jeg vil have med i citatet og så hiver jeg bare det blå hen over alt det jeg vil have med og så kommer der sådan en boks frem hvor der står “Citér dette” og den trykker jeg så bare på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swarley skrev, for 4 timer siden:

udsnit af et indlæg

Du markerer det blot ved at køre din mus henover det - så fremkommer en dialogboks med "citer dette" som du så trykker på med musen og du kan kommentere på dette - og vil du citere mere - evt. fra et andet indlæg, gentager du blot processen og kan på den måde have flere citater i samme indlæg.

Vil du derimod indsætte et link, kan det efterfølgende drille lidt mere at få lov at kommentere uden at det bliver en del af linket - men gå et par linier længere ned, så kan det som regel lade sig gøre og man kan så  bagefter gå tilbage og fjerne de ekstra overflødige linier - hvorfor dette skal være så besværligt fatter jeg ikke, men har efterhånden accepteret at det åbenbart ikke skal være lige til.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...