Hop til indhold

Udsnit af indlæg

Featured Replies

Skrevet

Hvordan tager man et udsnit af et indlæg, hvis det kun er en del af indlægget man vil citere.
På forhånd tak

Skrevet

Du markerer det du vil citere, og så kommer der en rubrik frem hvor der står citere tryk på det. 
så er du igang. 

Skrevet

På min iPhone holder jeg tommelfingeren på det første ord jeg vil have med i citatet og så hiver jeg bare det blå hen over alt det jeg vil have med og så kommer der sådan en boks frem hvor der står “Citér dette” og den trykker jeg så bare på.. 

Skrevet
Swarley skrev, for 4 timer siden:

udsnit af et indlæg

Du markerer det blot ved at køre din mus henover det - så fremkommer en dialogboks med "citer dette" som du så trykker på med musen og du kan kommentere på dette - og vil du citere mere - evt. fra et andet indlæg, gentager du blot processen og kan på den måde have flere citater i samme indlæg.

Vil du derimod indsætte et link, kan det efterfølgende drille lidt mere at få lov at kommentere uden at det bliver en del af linket - men gå et par linier længere ned, så kan det som regel lade sig gøre og man kan så  bagefter gå tilbage og fjerne de ekstra overflødige linier - hvorfor dette skal være så besværligt fatter jeg ikke, men har efterhånden accepteret at det åbenbart ikke skal være lige til.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Author

Tusind tak for alle de tips og tricks. 
Dem vil jeg prøve

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.