Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/us/profile/gPZ2jPBnRY

Goddag. Hun er meget kortfattet i sine svar. Holder vist kortene tæt til kroppen. Kan ikke finde ud af om hun er seriøs eller ej. 
Nogen med erfaringer?

EDIT: Jeg indser nu at jeg kom til at skrive i det forkerte forum. Jeg beklager!

Redigeret af Studerende

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg bliver helt i tvivl om hendes identitet. Profilen er heller ikke bekræftet. Jeg mener hvilken ung pige skriver: "Jeg vil da gerne prøve sådan en rigtig voksen pik". På mig lyder det mere som den pædofiles våde drøm. Men jeg kan naturligvis tage fejl.

• 2 weeks later...
Skrevet
MikkelRæv64 skrev, den 31.12.2023 at 15:56:

Jeg bliver helt i tvivl om hendes identitet. Profilen er heller ikke bekræftet. Jeg mener hvilken ung pige skriver: "Jeg vil da gerne prøve sådan en rigtig voksen pik". På mig lyder det mere som den pædofiles våde drøm. Men jeg kan naturligvis tage fejl.

enig , hun brænder bare af, har prøvet to aftaler og sad bare og ventede en halv time hver gang uden hun kom 
en dreng måske ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.