Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Thaimassage og anmeldelser

Recommended Posts

Nu er der jo meget forskel på, hvordan man er :-)

Du kan jo ikke sige til den Jaloux type, send da konen ud i byen og få noget fremmed, det ville hun have godt af :-) ....... derimod vil swingeren jo bare svare, det har jeg da gjort ;-)

Personligt ville jeg have det fint med at være i et åbent forhold. Hvis kæresten mødte en interessant mand på sin vej, så behøver hun for min skyld ikke ligge bånd på sig selv, hvis hun havde lyst til en tur. Men jeg vil ikke høre noget om det, da det for mit vedkommende, vil kunne give følelsesmæssige problemmer når vi er intime sammen. (lidt ala du springer over og læse om hende) Hvis min kæreste arbejdede som glædespige, så ville jeg vide hver dag hun tog på arbejde, hvad hun skulle. Jeg ville vide, der lå x antal anmeldelser af hende, som jeg absolut heller ikke havde lyst til at kende til. Derudover er der omgangskredsen, jeg tager lige ned og knalder din kæreste i morgen. Kan læse din kæreste gjorde det og det igår etc. Det ville være for meget for mig!

Og man er sgu nød til at være tro mod sine følelser, ellers er man på vej ud på et skråplan ;-)

Forelskelse er ca de første 6 mdr af et forhold.... her kan man ikke rigtig sige man elsker hinanden. Typisk bruger man jo det første stykke tid, på at lære hinanden at kende, og hvis du havde det som f.eks mig, ville et oplagt spørgsmål jo være. "Hvis det bliver seriøst med os, vil du så droppe dit arbejde??" Hvis svaret er nej, kan man bedre gå her, da følelserne ikke er nået at blive så stærke endnu. En bedre løsning end stille og roligt blive ædt op af sine følelser.

Du må jo have det på en anden måde end mig, siden du har valgt at fortsætte i forholdet..... Hvem er os er forkert på den? ingen, man skal søge de bedste veje for en selv

Der er ingen af os der er galt på den, der findes ingen facitliste på det her, vi vælger frit hvad vi vil og vores krop fortæller os hvad vi kan holde til....

Se sådan på det, sandsynligheden for hun er utro til julefrokosten er meget lille :-D

Jeg ved hvor hendes hjerte ligger og det er det vigtigste for mig......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...