Hop til indhold

Recommended Posts

Har været der for mange år siden, men kan oplyse at de billeder der er på annoncen er meget gamle…så forvent ikke at møde helt det du ser på billederne. 
Men giv det et skud, og lad os høre hvordan det gik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for et par måneder siden. Det var helt klart en af de dårligste massageoplevelser jeg nogensinde har haft . Totalt intetsigende massage af en kvinde der virkede som om hun hellere ville sidde og kigge på maling tørre.

Der var kun én person der og det var i hvert fald ikke nogen af dem på billederne medmindre de billeder er 35 år gamle.

Jeg blev tilbud HJ, men takkede pænt nej og skyndte mig ud.

Måske var jeg uheldig og ramte stedet og kvinden på den forkerte dag, men det er ikke et sted jeg kommer tilbage til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag var där för 6 månader sedan. Träffade en tjej som hade stora fina silikon tuttar (dubbel D). 
 

hon erbjöd allt och jag tog HJ. Det som var tråkigt och konstigt är att lokalen var helt nedsläckt. Så det var väldigt  mörkt. När jag påpekade detta tände hon en liten ficklampa…. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...