Hop til indhold

"20-årig dansk kvinde"

Featured Replies

Skrevet
jspamdk skrev, 1 time siden:

Hey alle :)

Er der nogen der har erfaring med denne annonce? https:// annoncelight.dk /showad/390873

Hun møder også på et solcenter i lyngby.

Tak!

Meget lave priser for en Dansk 20 årig, tænker næsten nået er ikke helt fint i kanten.

Hvorfor den store forskel=20 min i solcenter koster 900 kr   90 min med 2 udløsninger og du har stedet koster også900 kr. ??

Er spændt på nyt i denne sag. 

Skrevet
sweetstone skrev, for 40 minutter siden:

Hvorfor den store forskel=20 min i solcenter koster 900 kr   90 min med 2 udløsninger og du har stedet koster også900 kr. ??

Er spændt på nyt i denne sag. 

90 minutter i et solcenter er lang tid...

Skrevet

Der er en del beretninger fra andre brugere her på siden af hende.

Ingen har været helt oppe og ringe over oplevelsen. De fleste tværtimod.

Jeg har selv besøgt hende for vel 2-3 år siden ( ja der var hun også 20 år ) og det var heller ingen oplevelse jeg brændte for at gentage. Der var nærmest ingen indlevelse. Det positive jeg selv kan sige er at hun er køn. Men det er ikke nok for mig. Der skal være noget mere. 

Skrevet

Der er en del anmeldelser, ikke noget der er specielt godt, men hurtigt og billigt

Selv kommer jeg aldrig igen hos hende

Redigeret af PoulPik

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.