Hop til indhold
Hr_Jern_Agent

Hjælp til ny i gamet

Recommended Posts

Hej.

Jeg er relativ ny i dette game, og har lige 2 oplevelser jeg gerne vil have et par kommentar på. 

1) Jeg kommer meget rundt i landet, men da jeg ikke kender min køreplan har jeg meget svært ved at aftale noget lang tid i forvejen. Det har vist sig nærmest umuligt at lave aftaler med kvinderne under 2 timer før. Er det normalt ? 

2) Jeg har nærmest kun blevet mødt af kvinder der ikke kunne lide smagen af gummi og derfor ikke ville give bj med gummi. Er det normalt? 

Har i andre gode råd i denne verden kommer i jo bare med dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet at ringe mens jeg stod udenfor og er kommet til med det samme. Det afhænger af, hvor travlt de har, men det burde kunne lade sig gøre med 2 timers varsel. Til nummer to tror jeg det bliver et nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske er der en form for sammenhæng mellem GP'er som modtager med kort varsel og kvinder som kun sutter uden gummi?

Min egen oplevelse er, at omkring halvdelen (af dem jeg vælger at kontakte) tager ekstra for OWO, og dermed har "med gummi" som default.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr_Jern_Agent skrev, for 1 time siden:

2) Jeg har nærmest kun blevet mødt af kvinder der ikke kunne lide smagen af gummi og derfor ikke ville give bj med gummi. Er det normalt? 

Det kan godt være det er ved at blive normalen - det modsatte var tidligere tilfældet og man skulle betale ekstra for blowjob uden kondom og CIM var udelukket eller meget dyrt - så jeg valgte det fra og kunne så få CIM til afslutning uden at betale ekstra ;-)

Hvis pigerne ikke kan lide smagen af gummi, burde de enten vælge et andet erhverv eller købe nogle kondomer med smag - i Lidl kan man få dem med både banan, jordbær og fruity taste - så dem kan du selv medbringe næste gang og forære dem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr_Jern_Agent skrev, for 3 timer siden:

Hej.

Jeg er relativ ny i dette game, og har lige 2 oplevelser jeg gerne vil have et par kommentar på. 

1) Jeg kommer meget rundt i landet, men da jeg ikke kender min køreplan har jeg meget svært ved at aftale noget lang tid i forvejen. Det har vist sig nærmest umuligt at lave aftaler med kvinderne under 2 timer før. Er det normalt ? 

Har i andre gode råd i denne verden kommer i jo bare med dem

Alle de piger jeg kender sutter med. Vi er mange der køber kondomer med smag, af lige den grund :) og hvis du finder piger som har vagt den dag du evt er i deres område kan mam godt lave en aftale :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr_Jern_Agent skrev, for 4 timer siden:

Det har vist sig nærmest umuligt at lave aftaler med kvinderne under 2 timer før. Er det normalt ? 

At lave aftaler med GPer med så kort varsel er generelt nok svært og kræver tålmodighed fra din side af, da pigerne kan have en forholdsvis lang svartid. Så du kan fx godt opleve, at du spørger, hører ingenting i 50 minutter og så får et ok til dit forslag til en aftale, som der så er meget kort tid til skal starte. I de 50 minutter aner du ikke, om du er købt eller solgt. Personligt synes jeg, at det er røv og nøgler at lave GP-aftaler med så kort varsel. Og lidt for stressende.

I forhold til tilsvarende varsel på en thaiklinik er det min oplevelse, at der er noget større chance for en aftale med kort varsel. Det kan dog godt være, at du skal kontakte et par stykker eller tre, men muligheden er meget større for, at det lykkes dig at få en aftale i land.

Hr_Jern_Agent skrev, for 4 timer siden:

Ligesom @Argit hælder jeg også til et nej. Men det forekommer da.

Redigeret af Den_glade_amatør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 timer siden:

Hvis pigerne ikke kan lide smagen af gummi, burde de enten vælge et andet erhverv eller købe nogle kondomer med smag - i Lidl kan man få dem med både banan, jordbær og fruity taste - så dem kan du selv medbringe næste gang og forære dem ;-)

Eller lade være at tilbyde sex der involverer smagen af gummi og i stedet sælge det de har lyst til uden at andre skal blande sig i det og sige hvad vi burde ;)
Skal burde være en del af en sætning fra min side med dette emne ville det være: 
Du (og alle andre) burde undlade at bruge ordet burde om andre menneskers grænser - måske især ifm. sexarbejde medmindre du er sælger, hvor det faktisk også for mig giver tanken "pas din egen butik og så passer jeg min, kollega-trunte lystig dér"
Dem der gør noget andet end man foretrækker eller praktiserer burde have plads nok og lov til selv at bestemme hvad de bør og ikke bør gøre. Synes jeg. 
At du synes at jeg burde vælge et andet erhverv kan jeg nææææsten ikke undgå at få galt i halsen. Især fordi det jo ikke er til mig personligt og er gemt i "et godt råd" om at man kan da lige gå i Lidl. 
Hvis sex-arbejdsglæde kunne købes i Lidl - med eller uden smag - ville det da være helt fantastisk. 
Tænk på hvor mange kvinder der kunne tjene til større julegaver ved bare at gå i Lidl. 
Det er mere komplekst end som så. 

Jeg er som oftest rørende enig med dig @Jernsvinet og vi klikker ofte på positiv-knapperne i hinandens indlæg. 
Men her fik jeg sgu liiiiige brug for at sige godt og grundigt fra både på egne vegne og på ALLE de sexarbejderes vegne der foretrækker at undvære kondom ved oralsex. Dem er der en del af efterhånden, selvom du @[email protected] mener at du kun kender piger der sutter med kondom. Jeg troede egentlig at vi to kendte hinanden. Men det gør vi så ikke længere, eller hvad skete der for det? 

Kan kun tale for mig selv. Men jeg tilbyder IKKE blowjob med gummi, medmindre man har en ganske særlig grund som er andet og mere end "det er bedre for mig". 
Jeg vil hellere sige ja til en anden mand der ønsker sig det jeg ønsker at sælge end at sige ja til en mand der ønsker sig noget andet, og så skal jeg tilpasse mig ham. Så kan jeg ikke levere det han ønsker sig. 
Har en mand købt smags-kondomer eller sprayet sig til med parfume og tændt duftlys når jeg kommer på besøg, så har JEG fejlet i forventningsafstemnings-samtalen. 
Ain't gonna happen for mig - uanset hvilke smagsvarianter jeg bliver præsenteret for eller hvor mange gange nogen siger "når nu det er mig". 
Det er for mig lige så skørt som at spørge efter andre ting jeg skriver at jeg ikke tilbyder eller at prutte om prisen. 
Måske det er denne mangel på "bend over backwards" der gør at jeg har bevaret min arbejdsglæde igennem så (snart pinligt) længe. Det tror jeg faktisk er en af hoved ingredienserne. 
Vi har også fritvalgsordning til at sige nej tak til jeres forslag og penge - også selvom jeres tanke bag er god og brugervenligt ment :)

Kærligst, Eva <3

PS: Det kunne have været så kort som dette:
Jeg burde vælge et andet erhverv... seriøst?! 
I burde tænke jer bedre om før I (og andre) atter en gang igen igen igen er ude med stigmatiserings-penslen og fortæller os mere eller mindre på/mellem linierne at vi skal opføre os anderledes end vi gør. 
Tak for tanken men nej tak. 

Så... nu er det snip snap snude ude og tip tap tønde en ny debat kan begynde :) 
God arbejdslyst osv. til jer alle. 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager at det kom til at lyde lidt hårdt mht. at vælge et andet erhverv - men i min ungdom var stort set alt uden kondom udelukket - og hvis endelig pigerne gav et blowjob uden kondom, gik de ud og skyllede munden i klorhexidin bagefter - så kan man jo spørge hvad smager værst ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 44 minutter siden:

Beklager at det kom til at lyde lidt hårdt mht. at vælge et andet erhverv - men ...

It's all good ;) 
Du skriver jo bare hvad du synes og tænker - det synes jeg ikke du behøver at beklage hvis du ikke mener det i hvert fald :P
Man behøver ikke at skulle stå på mål bare fordi man ikke er enige. Det er vel egentlig hele essensen i det jeg prøver at sige. 
Slå din egen græsplæne og lad være med at lave mønstre på min er hvad jeg plejer at skrive i andre sammenhænge. 
Alt hvad der kommer før "men" tæller jo ikke rigtigt siger man. Så jeg tænker det er lidt olie der bliver gødet på potentielt set oprørte vande :wub:
Det er sguda ok at du synes jeg skal stoppe som sexarbejder når jeg ikke vil gå i Lidl og købe kondomer til blæs der smager af noget. 
Altså jeg har også en kioskmand jeg synes skulle sælge sin kiosk fordi han er skidesur altid og desværre er pakke-center for bring som jeg ikke altid kan komme udenom. Men sådan er det jo. Det fortæller jeg ham altså ikke. Jeg kan jo bare gå længere væk til en anden kiosk hvor de er mindre kundefjendske. Skidt pyt. 

Jeg svarer og reagerer jo også fordi du repræsenterer formodentlig et større antal mennesker der tænker det samme som du, men som ikke skriver det. Så min reaktion var også til alle dem. Hera repræsenterer et (set fra min side heldigvis stærkt svindende) antal kvinder der tror de ikke kender kvinder der tilbyder dit og dat uden - og det er sjældent tilfældet.
Så jeg lagde mit eget hovede på blokken for at "ta' een for holdet" som så ofte før herinde. Hvis disse kolleger kvinder/sexarbejdere der taler ned til og ser ned på os mere eller mindre åbenlyst ikke vil vedkendes de sexarbejdere der tilbyder andre ting på andre måder selvom vi har truffet et valg på egne vegne, ja så er det sgu meget rart for mig at vide at vi ikke længere kender hinanden fordi jeg sutter PØØØØØK uden kondom, for så skal de jo bare slettes fra min netværks-telefon. Længere er den egentlig ikke.

Jeg har sunget denne sang i snart 25 år - helt tilbage fra mine første vagter i Pigekollektivet på Borups Allé hvor jeg ikke måtte kysse fordi det var markedsføringsmæssigt konkurrenceforvridende og i hvert fald skulle sørge for at skamme mig over det hvis jeg gjorde, og holde kæft med det i øvrigt og kun gøre det i det skjulte. 
Det er DET fransk uden så blev kort tid efter. 
Det var en af årsagerne til at jeg åbnede mit eget bordel - og for at få alfonserne  (rockerne var det dengang) UD af branchen. 
Da der ikke blandt de kvinder der ønskede sig vagter på stedet kunne blive enighed om ved husmøderne at enhver sexarbejder selv kunne bestemme hvad hun havde på menuen eller ikke og hvad det skulle koste, ja så blev det ikke længere attraktivt for mig at være Mama-san for disse kvinder. Timingen var god da der var andet grus i maskineriet, og derfor drives stedet nu så mange år efter stadig af en HELT fantastisk Mama-san der stadig holder husmøder og hvor pigerne stadig har medbestemmelse og der stadig ikke er alfonser i kulissen. Det er en "bæredygtig" model der fungerer til stadighed. Og der kan stadig ikke købes fransk uden kondom og de definerer stadig "sikker sex" som noget der eksluderer bl.a. mig. Og det er jo gået fint i 20 år helt uden jeg er enig. 
Det er ikke gået så godt for ret mange andre af de "klassiske" bordeller sidenhen. Men de er der endnu, og de gør det dælenduskeme godt. 

Så når "hjælp til en ny i gamet" helt fra start viser sig blot at være ENDNU en tråd om med/uden kondom bare lidt bedre kamufleret og med et nyt banner på nøjagtigt den samme slagmark jeg har danset rundt på i mere end 20 år, ja så kommer jeg ind og synger det samme som jeg hele tiden har gjort. Fordi tingene på denne front HAR forandret sig og jeg bilder mig ind at det er fordi det hjælper når nogen siger nej tak til "burde" og når andre kvinder alligevel ikke vil kendes ved os.
Jeg synes det er dejligt at du fortæller hvad du synes og tænker - også om mig og dem der er ligesom mig. Det samme gælder for Hera som kendte mig en gang her tidligere i 2023 i hvert fald... Men ting og relationer og alt muligt andet forandres jo bare og ændrer sig - og det ser vi jo kun igennem åben dialog herinde, tænker jeg?
Nu ved jeg jo hvad du og nogle få andre tænker om mig og os, og så er det bare SÅ meget nemmere at vælge folk til og fra :) 
Vi er jo enige om ret mange andre ting end lige dette. Så bolden er forhåbentlig stadig i spil mellem os og alle andre herinde? <3

Kærligst, Eva :) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr_Jern_Agent skrev, for 23 timer siden:

Jeg laver aldrig 'her og nu' aftaler men jeg har også en længere screenings process end bare en sms besked:" Kan du knalde kl 14?"

Det er meget almindeligt at mine gæster laver aftaler en uge eller to før, enkelte har jeg haft en aftale med et halvt år ud i fremtiden før vores kalender passede sammen B)

Jeg sutter uden kondom og har ikke noget fancy menukort over ydelser og 'ekstras' og sådan er vi jo forskellige.

Der er en pige til hver en smag, men kondomer i min mund både med og uden smag, bliver et nej tak herfra ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm..

En lang snak meget kort: jeg bestemmer selv, hvad jeg bør og ikke bør

Det har kostet en fyreseddel et par gange.

Det sagt: som udgangspunkt forventer jeg naturligvis at få det, jeg har bestilt og betalt for. Det bør virkelig ikke være noget, man skał diskutere, når man ligger på ryggen med sin nærmeste ven i stram honnør. Det forventer jeg, at selv den skarpeste, dyreste absolut mest selektive kan se.

Lad mig minde om, at det for de fleste kunder, kræver omkring tre times arbejde (før skat) at få råd til blot en time hos jer.

Så: spis brød til kære damer!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
oros skrev, for 13 timer siden:

En lang snak meget kort: jeg bestemmer selv, hvad jeg bør og ikke bør

Det gør vi også ;) 

oros skrev, for 13 timer siden:

Det sagt: som udgangspunkt forventer jeg naturligvis at få det, jeg har bestilt og betalt for. Det bør virkelig ikke være noget, man skał diskutere, når man ligger på ryggen med sin nærmeste ven i stram honnør. Det forventer jeg, at selv den skarpeste, dyreste absolut mest selektive kan se.

Det er derfor man ikke kan bestille og betale for noget jeg ikke ønsker at tilbyde. Jeg gider bestemt heller ikke diskutere det når vi ligger på ryggen. 
Det forventer jeg, at selv den sløveste, skarpeste, mest og mindst gavmilde og absolut mest eller mindst selektive kan se. 

Det er forventningsafstemningen der fejler hvis det ikke er klart for både køber og sælger hvad der er købt og solgt. 

Alle kan da købe hos en anden uden at jeg skal finde mig et andet arbejde eller "oppe mig lidt for nogens skyld".
Jeg spiser nøjagtigt den mængde brød jeg lyster og til hvad jeg vælger kære Hr.!! 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...