Hop til indhold
Den_glade_amatør

Årets profiler på Eroguide

Årets EG-profiler  

67 medlemmer har stemt

1. 1. Årets kvindelige EG-profil

• Eva Nadine
      15
    • JenniferRomantica
      25
    • Liv
      11
    • Pianistinden
      7
    • SweetKisses
      9
  2. 2. Årets mandlige EG-profil

• AB455
      4
    • Bananas
      31
    • Dillermand Junior
      16
    • yrghh
      4
    • Aarhuselsker
      12

Recommended Posts

Det er godt nok et stort dillema jeg er sat på med den afstemning( denne kan jo nok ikke gå til Mads og monopolet). De er jo alle nogle dejlige kvinder og man kan jo desværre kun stemme på1:(.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 timer siden:

Altså - jeg er ikke, har aldrig været og kommer aldrig til at blive københavner. Jeg er skåning, og her i landsbyen er min tissemand legendarisk og meget omtalet.  

Alene med den bemærkning, så ved jeg at jeg har stemt på den rigtige :D<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

@JenniferRomantica det her er dit ekspertiseområde - hvad hed det tv-show med mænd på landet der ville ha en kone eller måske bare et slaw fjas?

Bonde søger brud:ph34r:.. Ikke fordi jeg nogensinde har set sådan noget.. Jeg er mere til Paternity Court og lignende skandaløse realitetsshows:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Jeg troede slet ikke der var byggemodnet såååå langt ude på landet :ph34r:

- - hvis det så bare var byggemodningen der manglede, jeg har faktisk en del af mit liv i Vestsjælland boet så laaangt ude at vi ikke havde stemmeret, skrev til ambulance og brandvæsen og fuglene fløj baglæns for ikke at få sand i øjnene.

Mange hilsner

Nye tider

-

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

På de 6 Evas Fredagsbar arrangementer vi har haft til dato har der været et gennemsnitligt fremmøde af jyder på 36% samlet set - og her har jeg kun talt mændene med.
Jennifer Romantica er fra Jylland. 
SiaUngQ er fra Jylland. 
Pianistinden er fra Fyn.
Liv er fra Hårlev som ligger en times kørsel fra København

...kom igen ;) 

Idet jeg takker på dine vegne for like, men både Jennifer og Cia  kommer fra og udspringer fra Kbh. Nisten er dog klart Jysk (hvilket taler for sig selv) hvad det angår Liv, så tror jeg hun er udspring af Kbh. Hvilket deres tunge taler sproget, altså de 3 omtalte, de er alle 3 Københavner af opfødt, hvad der angår mændene, jo de er vel alle født i en sko som er mest  lille i størrelsen, hvilket gør deres sko for små ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Helboen skrev, for 44 minutter siden:

Idet jeg takker på dine vegne for like, men både Jennifer og Cia  kommer fra og udspringer fra Kbh. Nisten er dog klart Jysk (hvilket taler for sig selv) hvad det angår Liv, så tror jeg hun er udspring af Kbh. Hvilket deres tunge taler sproget, altså de 3 omtalte, de er alle 3 Københavner af opfødt, hvad der angår mændene, jo de er vel alle født i en sko som er mest  lille i størrelsen, hvilket gør deres sko for små ;)

Æh, troede svampesæsonen var ovre. 
Men dav igen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helboen skrev, for 14 timer siden:

men både Jennifer

Jaja vi flyttede fra Sjælland da jeg var 3:rolleyes:.. Man kan da vel ikke holde mit tvivlsomme ophav imod mig når jeg ikke selv var herre over det:P.. 

Tror ikke jeg har mødt den sjællænder der ville kalde mig Sjællandsk endnu faktisk:ph34r:.. Jyder kan dog godt hører en svag dialekt men som jeg siger til dem “så det for at narre fjenden hvis nu sjællænderne nogensinde få noget vi jyder gerne vil have så kan jeg nemt infiltrerer”:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

. Jyder kan dog godt hører en svag dialekt men som jeg siger til dem “så det for at narre fjenden hvis nu sjællænderne nogensinde få noget vi jyder gerne vil have så kan jeg nemt infiltrerer”:lol:.. 

I det tilfælde så er det ikke accenten der får os på glatis men mere skønheden og charmen ;) <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 24 minutter siden:

I det tilfælde så er det ikke accenten der får os på glatis men mere skønheden og charmen ;) <3

Min manglende elegance når det kommer til modtagelse af komplimenter er altså også rimelig jysk:wub::P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor tror du det?

Fordomme og stædighed han vil jo heller ikke anerkende hverken Sia eller Jennifers Jydske baggrund ( fordi hun først boede i Jylland fra da hun var tre år gammel). ;) :lol: ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Liv skrev, for 20 minutter siden:

Hvorfor tror du det?

Gammel vin på ny flaske. Det er nok 25 alias vores ven Henboen  har. Jysk mester i uforståelige opslag. 
Som han plejer at skrive: Lad nu den hvile og undskyld afsporingen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er noget ved denne scene der minder mig om Romeo og Julie "birtherism" under præsidentkampagnen der gik forud for valget af Barack Obama som blev USA's 44. præsident. 
En eller anden "VERY well funded spin doktor" lykkedes at så tvivl om Barack Obamas indfødsret. Manden er født på Hawaii af en hvid mor og en sort far og DET var alligevel lige til højrebenet til at lade chancen passere. 
Det var RET godt rent markedsføringsmæssigt for Hawaii at der blev så meget opmærksomhed omkring det. Og den (med mine øjne set) lykkelige slutning kender de fleste af os forhåbentlig ;) 
Her er et klip fra correspondents dinner hvor Wanda Sykes adresserer en af de ting jeg kom til at tænke på i denne tråd med hvorvidt man er Københavner eller andet. Vi er vel DANSKE før noget andet? Dernæst Skandinaver måske... men ok. Jeg er VIRKELIG en forræder, for jeg er pensioneret exo-amerikaner. But who's counting? :P

@JenniferRomantica fører lige nu - Jennifer er multi-dansk og DET tæller sgu i min bog ;) Jeg har skiftet hold - men mest fordi det ser ud til at jeg får min vilje med at @Liv vinder lidt Bananas i det mindste - ja hvad kan jeg sige... jeg har aldrig været monogam :wub:
@Bananas er Skandinav - og vi ved ikke engang hvor de andre mænner på listen kommer fra, gør vi?
Jeg tænker at denne "borgerkrig" er slut før den er begyndt egentlig. Men det er jo før sket at jeg har taget fejl af medlemmer på Eroguide :P

Jennifer for Pink (EG) Presidenta! <3
GO BANANAS! 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

@Eva Nadine skal vi have fundet 100 liter Jello og et badebassin<3:lol:.? Mudder skulle også kunne gøre det men jeg tror bedre jeg kan lide smagen af jello trods alt:P.. 

Dejlige du :wub: 
Du er lidt mere end halvanden meter høj og vejer vel hvad jeg plejer at bære i een arm (med et barnebarn på nakken der holder mig for øjnene og en barnebarns-baby i min BabyBjörn bæresele på brystet) af vægt om fredagen i een af de store blå IKEA-poser hele verden bruger til vasketøj - men fyldt med mælk og ingredienser til pølsehorn når alle mine børn og børnebørn skal fodres i weekenden. 
Jeg er i god træning, tænker jeg... jeg er 172 uden sko og vejer 82kg (godtnok på en dårlig dag) og selvom du har temperament som et Sydamerikansk fodboldholds fanklub, ene kvinde... så tænker jeg lidt at det her alligevel bliver en unfair kamp - især fordi det sikkert hurtigt ender med du "sugar crasher" på jello før mig som trods alt har lidt mere BMI at stå imod med :D 
Jeg tænker det bliver lidt ligesom en Chihuahua og en Grand Danois der slås i en tønde med hundekiks og brun sovs - hvis vi filmer det og har elefanthuer på kan vi garantrisse tjene flere penge på den video end du og jeg i vores fulde glædespige-karrierer tilsammen har tjent på alle vi har knaldet med, og hvis vi så opretter en Only Fans konto, så kan vi købe en Tesla-BangBus og få den pakket ind i glimmer-lilla folie og gi' en gratis trekant til alle der har crowdfundet projektet... Ingen kommer til at tale om andet hele næste år(ti) :lol::P:D:mrgreen:

Så... jeg er frisk! ;) 
Spørgsmålet er vel egentlig kun om vi skal have trusser på eller ej? 
Jeg vil hellere både vinde og tabe i Jello-pussyfight end i Eroguide-årets-profil-halløj-afstemning, fordi det her IKKE er en "valgkamp" jeg har ønsket at deltage i i det hele taget. 
Ved Jello-fight vinder alle jo, og vi to vinder jo ofte til Fredagsbar enten os selv eller hinanden alligevel :lol:

Savner dig altså lidt din skamsmækre liderbasseinde man ikke kan andet end at knuselske :wub:<3
Low-fives og gramsekram med babsegnubberi og glædelig jul <3<3<3  

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 32 minutter siden:

alligevel bliver en unfair kamp

Jeg ved jo du har en forkærlighed for lowfives så monstro ikke jeg kan kilde de rigtige steder så der er knap så meget Gran Danois over dig<3:lol:.. Forestiller mig selv i en åleglat og blå version (vi kan lige så godt lukrerer på dem der evt har en smølfefantasi nu vi er i gang med at udvikle og så anvende jello med blåbærsmag:P) smutte ud af en benlås som en mandel:lol:.. Det gav altså en god griner.. 

Jeg føler dog lige at jeg skal påpege at jeg igennem en længere årrække har udøvet forskellige grader af random vold imod mit mandlige modstykke herhjemme for at gøre hans reflekser knivskarpe inden en evt zombieapokalypse så jeg er ej selv heller i dårlig form:P.. Han er vel en 8 cm højere end dig og med en vægt ca din plus min:ph34r:.. 

Det allersjoveste kunne selvfølgelig være hvis mit held er som altid og jeg få sådan et chok af fløjten at jeg vælter og knocker mig selv ud i løbet af de første 3 sekunder hvilket der er real risiko for så det skal nok skrives som disclaimer til evt væddemålsvilligedeltagerer:lol:.. Jeg plejer at sige at mit held er så dårligt at hvis jeg køber en kirkegård så opdager de “kuren” til evigt liv.. 

Jeg var ikke ligefrem overrasket da jeg jo deltager en del herinde så en liste over mest ivrige skribenter ville jeg nok ende på.. Og jeg er da utrolig glad for hvis en nominering betyder at andre engang i mellem også har fundet det man har skrevet som brugbart/sjovt/spændende/tåkrummende<3.. Men jeg tænkte da også det var en potentiel krudttønde:lol:..

Jeg har skam af samme grund MEGET overvejet at deltage i middagen meeeeen tror slet ikke jeg ville have nogen stemme tilbage dagen efter af at skulle overdøve så mange mennesker for at alle skal kunne hører mig jo:ph34r:.. For du er bestemt også savnet og manglet:wub:..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

@Eva Nadine skal vi have fundet 100 liter Jello og et badebassin<3:lol:.? Mudder skulle også kunne gøre det men jeg tror bedre jeg kan lide smagen af jello trods alt:P.. 

Jeg kan godt komme som tilskuer den dag. Kan man forudbooke plads ved ringside ? Og vil det være på BilletNet det skal bestilles ? Link please.. 

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Dillermand Junior skrev, for 10 minutter siden:

binde mine hænder på ryggen

Uh, så røg tankerne tilbage til en formiddag en af byens skumle og skimlede gamle thaiklinikker, med nylonstrømper og en passiviseret ÅE. 
Tak, det minde vil jeg hygge mig med i aften :rolleyes::wub:
Jenni in the gelly - (smiley aubergine)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 50 minutter siden:

Jeg har skam af samme grund MEGET overvejet at deltage i middagen meeeeen tror slet ikke jeg ville have nogen stemme tilbage dagen efter af at skulle overdøve så mange mennesker for at alle skal kunne hører mig jo:ph34r:.. For du er bestemt også savnet og manglet:wub:..

Lover du at komme til middagen skønne dig hvis jeg tager en megafon med til dig :wub: <3 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nisten er jyde (og det siger jo sig selv)

Jeg er for rødblond til at fatte hat af den sætning og må lige smide en håndfuld grannåle: Mine aner er Tysk/Franske - er jeg så disket nu? :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 23.12.2023 at 18:51:

Mine aner er Tysk/Franske - er jeg så disket nu? :lol: 

Kun hvis du holder op med at medbringe hjemmebagte Brownies, når du besøger København... Så er du advaret!!!!

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helboen skrev, den 21.12.2023 at 20:56:

Jeg ved godt tråden er gammel, men jeg vil altså lige slå fast jeg altså ikke udspringer fra kbh :lol:

Jeg er født i Randers, flyttet til færørne da jeg var et par måneder gammel og tilbage til Danmark da jeg var 2. Har boet forskellige steder i det midt/østjyske og 2 år i Nordjylland;)

Har aldrig haft adresse på Sjælland. Er kommet der i 2013 da jeg havde en kæreste fra Bjæverskov og i 2022 da jeg gik på skole derover. Ellers er det faktisk kun fredagsbaren og søde mænd der lokker mig til øen :wub:

Nå ja også 3 Tivoli turer i årenes løb er det også blevet til :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 6 minutter siden:

Nå ja også 3 Tivoli turer i årenes løb er det også blevet til :rolleyes:

Så siger du lige til næste gang du skal i tivoli ik? :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...