Hop til indhold
mikkel15

Forberedelse før ANAL sex med mig som modtager

Recommended Posts

Kære venner,

Jeg er en helt almindelig mand på 55 med forskellige ønsker og tanker omkring det seksueller.

Nogle gange hygge/nusse sex, nogle gange PSE og anal, og de seneste år flere og flere tanker omkring trans og/eller BSDM, altså med mig som modtager analt.

Tænder på soft dominance med anale lege, finger/buttplug/strapon. Ikke noget med hård smerte men lidt til den kinky side.

Og her kommer så "problemet", og her er alle gode råd meget velkomne.

Forberedelsen til anal til mig er sgu efterhånden et helt dagsværk. :oops:, da jeg ønsker at være så godt udrenset som muligt.

Morgenmad og kaffe og toiletbesøg. Mere kaffe og endnu et toiletbesøg.

Derefter kun lidt let at spise resten af dagen, youghurt eller lignende.

4-5 timer før mødet, første brusebad med fokus på barbering og vask af anus og andre ædle dele. Måske en finger eller to i anus eller den lille buttplug jeg har.

Allerede herefter følger jeg, at jeg skal på toilet igen. Det forsøger jeg så, men der sker intet.

Næste brus er et par timer før mødet. Igen masser af vask og rengøring. Den lille buttplug og derefter en lille dildo for ligesom at gøre mig klar til det som skal ske.

Her begynder det som oftest at gå lidt galt. Dildoen er 16-17 cm lang og der er stadig lort på enden af den, selvom jeg er blevet vasket et hav af gange.

Jeg kører på det bedste jeg har lært med dildolege og rengøring men føler ofte ikke, at jeg er 110% ren.

Jeg har læst, at det kan være !farligt! at anvende en lille skyllepumpe med vand, da dette tryk kan ødelægge mere end det gavner.

Hvad gør andre ? eller er det bar undertegnede som er et kæmpe fjols :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...