Hop til indhold
FKK4Ever

Isaan uden ThaiFriendly

Recommended Posts

Lily's Thai Massage Khon Kaen.

Ham jeg fulgtes med fra Jomtien mente købesex var helt tåbelige spild af penge, så det blev 10 dage uden sex. Da jeg skred fra dem indlogerede jeg mig på Charoen Thani Hotel i Khon Kaen. 

Jeg havde arbejdet ihærdigt med ThaiFriendly hele ugen, men der var ikke bid i hverken Khon Kaen eller Udon Thani.

Jeg googlede lidt og fandt ud af at der lå en soapie i kælderen under hotellet.

Sådan noget skal da undersøges, men desværre var det sidst på aftenen og der var kun 3 kvinder på bænken. Jeg valgte den yngste og mest slanke af dem, en kvinde på omkring 40 der ikke kunne engelsk. Jeg blev vasket og fik lettet trykket, men det var meget kedeligt, maskinagtigt og tydeligvis helt efter en drejebog. 

Pyt, jeg kom i mål og var næste morgen klar til at rykke videre mod nord til Udon Thani.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udon Thani

Næste morgen tog jeg en Grab taxi fra Khon Kaen til Udon Thani. 1200 Baht gjorde at jeg ikke gad bøvlet med bus og tog. Jeg har aldrig før været i Udon Thani, så jeg vidste egentlig ikke hvor jeg skulle hen, så jeg bad om at blive kørt til Central Udon. Chaufføren anbefalede et hotel som lå centralt i byen, så der endte jeg.

ThaiFrienfly havde som sagt ikke givet gevinst i Udon Thani. Jeg gik lidt rund i området og landede på The Good Corner som er en god danskejet restaurant. Jeg kom i snak med en jævnaldrende dansker der sad og spiste sammen med en meget ung thai, så jeg vurderede at hun var noget købe sjov. Det var hun også og han kunne så fortælle mig, at gaden jeg boede i om aftenen blev til stedet hvor man kan finde lidt af hvert. Bingo, perfekt!

Efter mørkets frembrud listede jeg mig ud, og ganske rigtigt, den lidt stille og kedelige gade var fuld af kulørte lamper, barer og søde piger 

Jeg gik ind på Udon Day&Night og blev straks antastet af en ladyboy der kaldte sig Darng, eller noget i den retning. 

Det skal her siges at jeg SLET IKKE er til ladyboys, de kan være søde, sjove og flotte, men seksuelt er vi i hver son ende af verden. Jeg ser ikke mig selv som homofobisk, og kan sagtens have andre mænd i sengen, bare fællesprojekt er at kneppe en kvinde.

Darng var nu meget sjov og underholdende, så jeg fik en øl og han fik en ladydrink. Da det var tidligt var der ikke mange piger men som lokal måtte han jo vide hvor de lækreste piger kunne findes.

Han påstod selvfølgeligt at det var i den bar han sad i der kunne findes den lækreste kvinde - suprise... han mente bare jeg var for tidligt ude og skulle komme igen efter kl 22. Jeg lavede en væddemål med ham om en øl/ladydrink hvis ikke den lækreste pige var i hans bar efter kl 22.

Jeg gik ud og fik noget godt mad og kiggede mig lidt omkring i området. Jeg havde egentlig glemt væddemålet men kom i tanke om det da klokken havde rundet 23.

En aftale er en aftale så jeg gik tilbage til Darng og han var lidt fornærmet over at jeg havde glemt ham men et kys kunne få han til at tilgive. Pyt, han fik et kys på kinden og var glad. 

Jeg kiggede mig omkring i baren og var sikker på, at der ikke var nogen der kunne gøre at Darng vandt væddemålet. Bedst som jeg følte mig sikker løb Darng ud til en madvogn ude på gaden og kom tilbage med Lek, en vanvittig smuk og genert 19 årig pige med et fantastisk smukt ansigt og en krop der fik mig ned og sidde på stolen. Hun så lidt bekendt ud, men for mig ligner thaierne hinanden.

De fik deres velfortjente ladydrink og jeg fik en øl og så skulle der forhandles med Lek. 

Nu blev det problematisk, for hun ville gerne gå LT for 4000, men kun hvis hendes kæreste kom med - og kæresten var Darng - WHAT.. Jeg skulle ikke have ham til at sidde og glo mens jeg kneppede hende. Jeg snakkede for det, men forgæves.

Tydeligt skuffet gik jeg tilbage til hotellet og gik i seng.

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lek & Darng

Jeg lå i sengen og kunne slet ikke sove i ærgelse over at det ikke var lykkedes at få Lek med hjem. Jeg havde tidligere spist en af de blå, så pjoverten reagerede ved tanken om hende, men jeg gad ikke gå ud og finde en anden.

 Efter en halv time ringede telefonen på værelset, en kælen stemme sagde "Hi, it's Lek - are you shure you dont want compay?" I det samme gik det op for mig hvor jeg havde set hende før, det var hende der havde tjekket mig ind på hotellet da jeg kom.

Ok, but Darng stay on the couch and both of you leave when finish, no sleeping! 

Ok. 2 minutter efter stod de på værelset. 

Da jeg gik i bad med Lek tænkte jeg ikke nærmere over at der var et stort vindue mellem værelse og bad, før Lek gik på knæ og sluttede løs og jeg så Darng sidde i sofaen og lege med sig selv. Det var lige på det tidspunkt jeg fandt ud af, at han ikke var helt "ombygget".

Lek, der var meget genert, lå og gemte sig under dynen og på det tidspunkt havde jeg det fint med at gøre det samme. 

Jeg så ikke Darng gik i bad, men på et tidspunkt stod han og sang under bruseren.

Jeg dykkede ned under dynen og slikkede fisse det bedste jeg havde lært, hun havde en lækker fisse så jeg lå der længe. Da hun var godt våd og varm tænkte jeg, at nu skal den kneppes. I én bevægelse kastede jeg dynen væk og kravlede op i stilling til angreb. Jeg nåede ikke så langt fordi der sad Darng overskrævs på hendes ansigt og fik blow. Han undskylde og sprang over i sofaen igen. 

Jeg følte jeg var klar til at stoppe, for det her var bare for mærkeligt, men man er vel bare en mand. Der lå en lækker kvinde under mig med en våd fisse der bare ville kneppes, så på med kondom og så igang.

Det var stadig lidt akavet at have ham til at sidde der og file i jernet mens jeg kneppede hans kæreste, men efter lang til lykkedes det at komme.

Da jeg sagde at jeg ville gå i bad sagde han " No, she want more" 

"No way, you can fuck her youself" og så gik jeg i bad.

Jeg kunne jo stå i badet og se hvad de havde gang i og det reagerede jeg på, så pludselig stod jeg der med flaget på fuld stang. 

Det så de selvfølgelig og vinkede mig ind. Mens jeg tørrede mig, fulgte jeg meget interesseret med i at han tog hende vildt i missionær. Det er noget specielt at se 2 smukke kvinder ligge og kneppe. Da jeg var tør rullede de rundt så hun lå øverst. Han trak en rimelig stor butplug ud af hende og sagde "sandwich"

Ok, på med kondom og en håndfuld gel i måsen og så gik det vilde ridt. 

På et tidspunkt forlod Darng legen og gik i bad igen, det viste sig at han ikke kunne komme pga de hormoner han fik, jeg kæmpede videre men kunne heller ikke gøre det færdig.

Jeg tror jeg lå og lignede noget der var slæbt ind efter en diligence da Darng var færdig med badet. Lek lå stadig oven på mig og pjoverten var ved at krympe ud af hende. De udvekslede et par ord på thai og hun sagde " You good man, me tired. Darng go with money, I sleep - ok?"

Cool, endelig alene med hende, men jeg kunne slet ikke mere, så efter et hurtigt fællesbad var det godnat.

Hun vækkede mig kl 6.00 og var pludseligt vildt genert igen. Under dynen fik hun så meget gang i pjoverten igen at hun kunne ride mig til en dejlig udløsning, stadig under dynen. Hun gik i bad for nedrullede persienner og klædte sig på og kyssede mig farvel. 

Jeg vågnede 2 timer senere og efter et bad gik jeg ud i byen for at få noget morgenmad. Nede i receptionen stod hun og rodede i nogle papirer og kom med et svagt "goodmorning" og et lille skævt smil.

Da jeg 2 dage efter tjekkede ud var hun alene i receptionen og jeg krøllede 2000 Baht sammen og puttede i hånden af hende med et " Thank you for good service" Det udløste endnu er lille skævt smil.

Jeg er ikke i tvivl om, at det er noget de har gjort før. De bor jo i landet hvor intet er prøvet før alt er prøvet... 

Om aftenen snakkede jeg med flere andre piger i gaden og fandt ud af, at LT i området sjælden koster mere end 20-2500. De endte faktisk med 6000 inkl mit tip.

Jeg har ikke prøver noget lignende før, men det var alle pengene værd og jeg kan nu sætte flueben i "Er blevet lidt snydt - og har haft Ladyboy med i sengen"

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg

Laos, stadig uden ThaiFriendly

Efter turen med Lek og Darng syntes jeg nok det var ved tiden at gå styr på udskejelserne og gå i cølibat.

Jeg havde nogle få likes på TF fra Laos, men ingen af dem var særligt interessante. En søgning på internettet viste også, at partylivet var mere roligt, så lad mig komme til Laos og udleve 2-3 ugers afholdenhed.

Jeg startede i Vientiane, der var skam mange smukke piger, men ikke lige noget der opfordrede til handel. Det samme videre rundt i Laos. 

De sidste 4 dage tilbragte jeg i Luang Prabang, en flot og meget stille by der ligger langs Mekong floden. Tiden gik med at forberede de 2 nætter jeg skulle have i Bangkok efterfølgende. 

Jeg tog på natmarket og spiste aftensmad, der var noget trængsel og rigtig mange mennesker og alt for få borde. Jeg kom til at sidde samen med en vietnamesisk kvinde, Huyen på omkring 30-35 år. Vi faldt i snak og det viste sig at hun var blevet efterladt af sin mand, der var på konference i Europa, da hun ikke kunne nå at få visum. Hun arbejdede på et udviklingsprojekt i Luang Prabang og opfordrede mig til at komme ud og se det næste dag.

Efter en rundvisning bød hun på frokost og vi sad og snakkede 2-3 timer. Hun anbefalede mig at prøve en god restaurant der lå nede ved floden, så den kørte jeg forbi og kiggede på.

En fantastisk menu med vin kostede kun små 200 kr, så jeg skrev inviterede hende med som "tak for sidst".

På det tidspunkt havde der ikke været nogle seksuelle antydninger, men under middagen kom hun ind på, at hun ofte var ensom fordi hendes mand var meget ude. 

Hun talte meget varmt om det guesthouse hun boede på og anbefalede mig at vælge det næste gang jeg kom. 

Jeg havde lejet en MC og vi aftalte at jeg skulle køre hende tilbage så jeg kunne se stedet.

Da vi nåede frem bød hun på et glas vin, men inden vi fik det hældt op lå vi nøgne på sengen...

Da vi skulle have morgenmad kiggede receptionisten lidt på os, da jeg ikke hørte til. I Laos har de meget strenge regler om registrering af gæster, men hun bildte ham ind at jeg var kommet om morgenen for at hjælpe med et projekt.

Da vi havde spist kørte jeg hende ud til udviklingsprojektet og takkede pænt for godt selskab.

Jeg kørte tilbage til mit hotel og måtte stå skoleret for, at jeg ikke havde været der natten over. 

Jeg bildte ham ind at jeg var faret vild på MC'en og havde overnattet hos nogle venlige mennesker oppe i bjergene.

Hvor heldig kan man da være, når man lander et sted hvor man ikke kan finde ud af at købe noget...

Min konklusion: Laos er et dejligt land  men ikke egnet hvis man ønsker købesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BLUC2720 skrev, for 15 minutter siden:

Om din historie fra Udon er helt sandfærdig eller ej, så var det skøn læsning. 
giv den gas de 2 sidste nætter i BKK

Oplevelsen var så surrealistisk at jeg ikke selv helt forstod hvad det gik ud på. Jo mere jeg tænker forløbet igennem, jo mindre bliver jeg i tvivl om, at det var planlagt grundigt fra starten. Jeg tror ikke på at de var kærester, men jeg åd den rå da det skete. Hendes modvilje i starten tror jeg skyldes at hun genkendte mig fra hotellet, men jeg er ikke i tvivl om, at jeg har udstrålet "JEG VIL HAVE FISSE PÅ DIG". Jeg tænker dog at det kan være en risikabel sammenblanding - selvom det slet ikke er den første stuepige eller receptionist jeg har ordnet i et guesthouse i Thailand, men første gang på et hotel af den standard....

Det eneste jeg tror der var uden for den oprindelige plan var, at  hun blev resten af natten - men måske det også var planen, da hun jo derved ikke havde så langt på arbejde bagefter...

 

Bare rolig, den fik fuld gas i Bangkok de to dage, så meget at jeg måtte holde et par "fridage" i Jomtien da jeg nåede frem... Mere om det senere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 6 timer siden:

Laos, stadig uden ThaiFriendly

Efter turen med Lek og Darng syntes jeg nok det var ved tiden at gå styr på udskejelserne og gå i cølibat.

Jeg havde nogle få likes på TF fra Laos, men ingen af dem var særligt interessante. En søgning på internettet viste også, at partylivet var mere roligt, så lad mig komme til Laos og udleve 2-3 ugers afholdenhed.

Jeg startede i Vientiane, der var skam mange smukke piger, men ikke lige noget der opfordrede til handel. Det samme videre rundt i Laos. 

De sidste 4 dage tilbragte jeg i Luang Prabang, en flot og meget stille by der ligger langs Mekong floden. Tiden gik med at forberede de 2 nætter jeg skulle have i Bangkok efterfølgende. 

Jeg tog på natmarket og spiste aftensmad, der var noget trængsel og rigtig mange mennesker og alt for få borde. Jeg kom til at sidde samen med en vietnamesisk kvinde, Huyen på omkring 30-35 år. Vi faldt i snak og det viste sig at hun var blevet efterladt af sin mand, der var på konference i Europa, da hun ikke kunne nå at få visum. Hun arbejdede på et udviklingsprojekt i Luang Prabang og opfordrede mig til at komme ud og se det næste dag.

Efter en rundvisning bød hun på frokost og vi sad og snakkede 2-3 timer. Hun anbefalede mig at prøve en god restaurant der lå nede ved floden, så den kørte jeg forbi og kiggede på.

En fantastisk menu med vin kostede kun små 200 kr, så jeg skrev inviterede hende med som "tak for sidst".

På det tidspunkt havde der ikke været nogle seksuelle antydninger, men under middagen kom hun ind på, at hun ofte var ensom fordi hendes mand var meget ude. 

Hun talte meget varmt om det guesthouse hun boede på og anbefalede mig at vælge det næste gang jeg kom. 

Jeg havde lejet en MC og vi aftalte at jeg skulle køre hende tilbage så jeg kunne se stedet.

Da vi nåede frem bød hun på et glas vin, men inden vi fik det hældt op lå vi nøgne på sengen...

Da vi skulle have morgenmad kiggede receptionisten lidt på os, da jeg ikke hørte til. I Laos har de meget strenge regler om registrering af gæster, men hun bildte ham ind at jeg var kommet om morgenen for at hjælpe med et projekt.

Da vi havde spist kørte jeg hende ud til udviklingsprojektet og takkede pænt for godt selskab.

Jeg kørte tilbage til mit hotel og måtte stå skoleret for, at jeg ikke havde været der natten over. 

Jeg bildte ham ind at jeg var faret vild på MC'en og havde overnattet hos nogle venlige mennesker oppe i bjergene.

Hvor heldig kan man da være, når man lander et sted hvor man ikke kan finde ud af at købe noget...

Min konklusion: Laos er et dejligt land  men ikke egnet hvis man ønsker købesex.

Jeg aner ikke hvor du har ledt... Der er masser af muligheder i Laos.. Også i Luang Prabang.. Men de står ikke i vejsiden og byder sig til. De skal scores..

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 30 minutter siden:

Jeg aner ikke hvor du har ledt... Der er masser af muligheder i Laos.. Også i Luang Prabang.. Men de står ikke i vejsiden og byder sig til. De skal scores..

Selvfølgelig er de der, de knalder nok lige så meget som de gør alle andre steder.

Min pointe er, at den lette vej som fx Thailand, Cambodia, Filippinerne osv med ThaiFriendly, redlight, barer osv ikke er der på samme måde.

I de andre lande kan man også score i 7-11, I toget osv. men det er væsentligt lettere på go-go barer og bordeller for os "magelige";)

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, den 18.12.2023 at 11:35:

Nu blev det problematisk, for hun ville gerne gå LT for 4000, men kun hvis hendes kæreste kom med - og kæresten var Darng - WHAT.. Jeg skulle ikke have ham til at sidde og glo mens jeg kneppede hende. Jeg snakkede for det, men forgæves.

I Angeles City i Philipinerne mødte jeg også af til sådanne konstellationer med en ladyboy, der ligesom havde et føl på slæb. En ladyboy havde en pige med, der var virkelig køn og jeg havde svært ved at sige nej til deres tilbud - men det var for dyrt og for mærkeligt med sådan en ladyboyluderkarl hængende ud udenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

I Angeles City i Philipinerne mødte jeg også af til sådanne konstellationer med en ladyboy, der ligesom havde et føl på slæb. En ladyboy havde en pige med, der var virkelig køn og jeg havde svært ved at sige nej til deres tilbud - men det var for dyrt og for mærkeligt med sådan en ladyboyluderkarl hængende ud udenfor.

Jeg var også MEGET skeptisk, men hans "medvirken" gjorde det super kinky på en sjov måde.

Jeg var også særlig skeptisk, fordi jeg kort forinden havde læst om dine udfordringer med snyd og tyveri i PH.

Del dette indlæg


Link til indlæg

6000 Baht = 1.179,34 kr.

Det er ok, og jeg gad godt den oplevelse til den pris.

Gad vide om oplevelsen vil kunne købes tilsvarende, og hvad det så vil koste i Danmark hvis det er muligt.

Det mest nærliggende er måske at forsøge sig på Thai Corner bar i København, i en weekend mellem kl 22 aften og kl 02 nat?

Er godt klar over at det er økonomisk urealistisk for tid til oplevelsen, som den du her fik.

Men tak for en lidt usædvanlig anmeldelse, for så ved man at din oplevelse også udgør en mulighed derude :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

6000 Baht = 1.179,34 kr.

Det er ok, og jeg gad godt den oplevelse til den pris.

Gad vide om oplevelsen vil kunne købes tilsvarende, og hvad det så vil koste i Danmark hvis det er muligt.

Det mest nærliggende er måske at forsøge sig på Thai Corner bar i København, i en weekend mellem kl 22 aften og kl 02 nat?

Er godt klar over at det er økonomisk urealistisk for tid til oplevelsen, som den du her fik.

Men tak for en lidt usædvanlig anmeldelse, for så ved man at din oplevelse også udgør en mulighed derude :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

 

Ville koste det halve i Pattaya og helt normalt

 

@FKK4Ever Håber ikke du kaldte ham en mand imens, eller det ved jeg at du ikke gjorde for så havde historien ikke endt så positivt, det yderst krænkende at kalde ladyboys mænd i Thailand, så bare et godt råd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, den 5.1.2024 at 17:19:

 

@FKK4Ever Håber ikke du kaldte ham en mand imens, eller det ved jeg at du ikke gjorde for så havde historien ikke endt så positivt, det yderst krænkende at kalde ladyboys mænd i Thailand, så bare et godt råd :)

Det kunne aldrig falde mig ind....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...