Hop til indhold

Hvad sker der for vådservietter?

Featured Replies

Skrevet

Ja som emnefeltet siger.. Nogen der kan forklare mig det? Når jeg anlægger et besøg, så går jeg ALTID i bad på stedet hvor hele området omkring dilleren, kugler, bag forhuden mm bliver skyllet med vand og sæbe. Men på trods af dette, så skal pikken fandme altid lige tørres godt og grundigt at inden med en vådserviet, og gerne med forhuden trukket tilbage så man rigtig kan mærke at man er i live. Jeg bryder mig virkelig ikke om det.

Jeg går jo ikke i bad for sjov skyld, så hvorfor er det at man på trods af påvist renlighed alligevel skal udsættes for sådan en omgang tortur?

Skrevet

Hvis jeg stak tissemænd i munden uden kondom på så kan jeg edermame garanterer dig for at jeg selv tjekkede og efter rengjorde:ph34r::lol:.. 

Jeg har tit oplevet mænd der kommer lige fra badet hvor jeg alligevel kan se “nakkeost” igennem kondomet.. 

Skrevet

Fordi alle mænd er ikke lige så grundige som dig i badet Mrjames.:)

Men det er da træls med de vådservietter.:(

Skrevet

At vaske med sæbe er ikke det smarteste

Skrevet

Er sikker på din hygiejne er uovertruffen, men nu er det jo GP'en der skal have pikken i munden, og de ved jo ikke hvor godt du vasker den. Og der er med garanti mænd der ikke er alt for grundige - ja nok nogle der ikke engang vasker den i badet hos GP'en.

Forstår da godt de lige vil være sikre på, at den ikke smager sur. Hvis det er et stort problem for dig, så tænker jeg et godt råd er, at finde dig en lokal GP som du kan besøge gentagende. Som gentagende kunde kan man ofte snakke om tingene, så hvis du kan vise, at du ved hvordan den skal vaskes, så kan du nok få aftalt at gemme vådservietterne til næste kunde :)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden:

Hvis jeg stak tissemænd i munden uden kondom på så kan jeg edermame garanterer dig for at jeg selv tjekkede og efter rengjorde:ph34r::lol:.. 

Jeg har tit oplevet mænd der kommer lige fra badet hvor jeg alligevel kan se “nakkeost” igennem kondomet.. 

Det er fandme for klamt :lol: 

Skrevet

Det er da langt værre, når de lige sutter 3 gange, også tager vådservietten frem og enten tørrer pikken eller spytter i vådservietten, fordi der kom lidt pre sæd. :rolleyes:

Altså det må man jo som GP der tilbyder blow uden, forvente sker. :unsure:

Skrevet
Funktionæren skrev, for 56 minutter siden:

Forklaring udbedes 

-- Tak 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Hopper du ikke med i bad, og giver den en tur med sæbe og kyndige hænder ;);) 

Skrevet

Den nemmeste måde pigen kan sikre sig at “den” er vasket er da at gå med i badet, og så tage hånd om den sag :P, hvilket er noget af det bedste man kan opleve, bad sammen med pigen, hvor man vasker hinandens.

jeg har oplevet at pigen stak hovedet ind brusekabine og lige tog sagen i egen hånd, for at være på den sikker side, hvilket jeg heller ikke har noget imod. 

Skrevet
mrjames skrev, for 2 timer siden:

Jeg går jo ikke i bad for sjov skyld, så hvorfor er det at man på trods af påvist renlighed alligevel skal udsættes for sådan en omgang tortur?

Det kan jeg godt forstå dig :) Man skal respektere for hinanden, det er en god start :) 

Jeg bruger dem næsten sjældent, da mine kunder (stamkunde) er både renlige og høflige. Men der også flere som ikke er, hvor de lyver om de lige har været i badet inden de tog af stedet, men så det er defor de ikke er længere mine kunder :) 

Redigeret af Mook

Skrevet

Jeg møder altid friskbadet, striglet og barberet op til et møde. Hvis det drejer sig om en GP jeg ikke har mødt før, så tager jeg gerne selv demonstrativt turen med vådservietten inden vi går igang, så hun selv kan overbevise sig om graden af renlighed og gode hensigter. Ved et evt. følgende møde har jeg aldrig oplevet at der var et behov fra damens side at “efterrengøre”. 

Skrevet

Da jeg var i Japan vaskede GP pikken grundig med vand og sæbe både før og efter, hvilket jeg syntes var god start og afslutning. Specielt start bliv lille manden glad for:D. Det kunne jeg godt anbefale som en generelt ting.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Kan kun anbefale at du så vasker den, det ville også være en lækker start

Skrevet

Jeg tager altid bad hjemmefra, hvor udstyret vaskes grundigt og barberes. Jeg børster sågar tænder inden :) 8 ud af 10 gange, bliver jeg sendt i bad når jeg møder op hos pige. Nogle gange får banditten også en tur med servietten bagefter. Det er da lidt øv, men man må jo tage det sure med det søde ;)  

Skrevet

Tænker lidt at trådstarter måske har et underliggende problem med sin slimhinder, siden at det ligefrem kan opleves som tortur..?

Som klienter vil vi jo nok helst glemme at pigen ikke kun er til for os, men har meget tæt kontakt med adskillige kunder på sådan en vagt, og derfor er i sin gode ret til at tage de hygiejniske forholdsregler hun ønsker.

Jeg er selv typen der altid møder op med renskuret krop, trimmet måtte og børstede tænder, og jeg nyder da lidt at blive minutiøst undersøgt og ekstra desinficeret af pigen, så hun kan forvisse sig om at der ikke er noget at komme efter..:razz: 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Skal det forstås at du sutter videre  med nakkeost når bare der ergummi på ? . Hvis det var mig ville jeg da smide ham i bad igen. Det må da ellers være svært at “nyde”

Skrevet
Funktionæren skrev, for 4 timer siden:

Hvad snakker du om? Har du aldrig hørt om imtimsæbe?:rolleyes:

Skrevet

Måske nogle piger (og drenge) kan bruge mine replikker og mit indput til inspiration til hvordan man evt, kan løse dette.

Man kan snildt få mænd til at vaske sig grundigt med charme og i en legende tone. 
Mine online annoncetekster, skabelonbeskeder i emails eller sms, samt replikker ved "kemi-mødet" på bordelvagt har så længe jeg kan huske haft en eller anden variant af: 
"Bad før er et krav. Bad efter er et tilbud". Det var alt for mange ord i Ekstra Bladet dog - der kostede annoncerne i papir avisen en takst per ORD og ikke pr. millimeter eller størrelse, Så der var det mere ord som "kysseglade" og "sexraketten" eller "luxusfransk" så man fik mest mulig spalteplads for de samme penge :P 
Når ens gæster ved det på forhånd, så har det kun været et problem ved måske en promille af de mænd jeg i årenes løb har leget med. 
Jeg har sporadisk parfume allergi, og derfor er det alene af den grund nødvendigt at mænd går i bad umiddelbart før vi går i gang med "kropshåndteringen" ;) 
I badeværelset imens jeg lige giver en kort Karen-Kedelig-forklaring af hvilke dimser på armaturet der gør hvad og hvordan man undgår bidét eller regnvejrs-funktionen osv., så slår jeg over i skamløs flirt og min formulering lyder cirka således: 
Jeg har sporadisk parfume allergi, så derfor er det nødvendigt at du vasker dig grundigt!... og ikke kun "i den frække ende" i en lys og let smilende tone og med et glimt i øjet.
Jeg tilføjer også sommetider: 
"Vær nu ikke ALT for grundig med sæben" og så blinker jeg og tilføjer enten "Den skal jo bare være ren... husk at gemme lidt til mig også" eller "det er jo min opgave at gøre det færdigt" eller "Jeg skal jo også have lidt at lave, selvom den skal være helt ren" eller andet med samme antydning og indhold.
Så slutter jeg "scenen" af med noget i stil med: 
"Har du lyst til en kop kaffe eller te - altså bagefter når vi er færdige med det sjove?" og så er vi ligesom videre. Hvis de stadig er en smule (for) spændte eller nervøse så siger jeg noget i stil med. 
"Resten her tænker jeg du har styr på selv? Og ellers må du kalde på mig hvis du har brug for hjælp" og så går jeg ud af badeværelset og gør seng/briks/stol/mig klar imens han bader. 
Så er stemningen let og afslappet og alle mand er piv-friske og nyvaskede. 
For mig er vådservietter til bagefter - mest for at spare en gulvvask mellem hver eneste gæst hvis de springer lidt for frejdigt ned lidt for hurtigt bagefter :P
Det er egentlig meget meget få varianter af ovenstående jeg gør og siger selvom det jeg servicerer dagens/timens mand i skysovs med, kan være meget forskelligt. 

Det er egentlig ikke sådan pladespiller-agtigt for mig. Jeg mener det jo hver eneste gang, og bruger det ligesom til at skabe en positiv og let-til-latter-stemning. 
Det er min oplevelse at tæt på alle mine gæster nyder at det er en god måde at lave "forspil" til besøget i hinandens intimsfære hvor vi trods alt skal være en rum tid. 
Det falder også næsten altid lige efter betalingen har fundet sted, så jeg har brug for at mine gæster glemmer den del af det lidt, så vi kan slappe af og bare være i nu'et. 
Det er smalltalk med mening og mål. 
Når han kommer ud af badet insisterer jeg som oftest på en langtids-krammer. Så er vi ligesom i gang. De fleste har flaget hejst på det tidspunkt, og så kan man jo kærtegne og komplimentere, og mærke om hans puls er begejstret eller han er så nervøs at han lige skal krammes lidt ekstra tid og måske hviskes lidt i øret og instrueres i at trække vejret helt ned i maven og blot være tilstede i nu'et. 

Nakkeost har jeg ikke set i mere end 20 år hverken med eller uden kondom på... den eneste undtagelse er hvis pikken er forhudsforsnævret. Dem der er det i en sådan grad at det nærmest er umuligt at rengøre på vanlig vis kan jeg så vælge enten at afvise eller at forklare at så skal der kondom på uanset hvad vi skal lege. 
Det lugter virkelig fælt og min mave krøller sig sammen. Så hellere sige nej tak og måske bruge tiden på at tale om hvilke muligheder der er for udvikling på den front så der er chance for succes en anden dag. 

Disse dage bruger jeg faktisk bare lagenet i stedet for vådservietter til at "tørre det meste af". Er der en runde 2 i sigte, så sender jeg dem ud at vaske sig igen. En vådserviet kan ikke gøre det hvis der skal være en runde 2 eller 3 osv. med mig. 

Jeg er ganske enkelt ikke i stand til at levere mit bidrag til en god oplevelse hvis ikke manden er ren og nyvasket. 

Jeg har parfume-fri intimsæbe, shampoo, bodyshampoo og vådservietter. Er jeg hos andre eller på hotel har jeg haft mit eget med ;) 
Det kan jo kopieres eller twistes til at blive noget med ens eget præg enten delvist eller i sin helhed. Hvis det virker for den ene virker det måske også for de fleste?

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 41 minutter siden:

For mig er vådservietter til bagefter - mest for at spare en gulvvask mellem hver eneste gæst hvis de springer lidt for frejdigt ned lidt for hurtigt bagefter :P

Sker det tit ? For da jeg besøgte @kvinde 1966 der var mine ben lavet af gummi lige bagefter :wub:

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 7 timer siden:

Sker det tit ? For da jeg besøgte @kvinde 1966 der var mine ben lavet af gummi lige bagefter :wub:

Ja det gør det - ikke alle er ens.
Men Altsåååårh... Dillermand du dersens... endnu en gang skriver du noget meget indforstået som gør Eroguide-livet lidt mere besværligt for mig :P
Også i denne tråd deltager jeg KUN med den ene "kasket" og altså profil som jeg kan og må.
Der vil være ganske få af dem der læser med her som  vil være i stand til at forstå hvorfor at du sammenligner Lena og jeg. Det vil for de fleste se ud som om at du skriver om æbler og frugtsalat. Det er ret indforstået... :ph34r:
Når det er sagt, så springer de fleste mænd jeg har haft "i butikken" historisk set jo oftere ned af andre møblementer end en massagebriks, som endnu færre læsere vil være klar over at du mener ;) 
Det kan jeg vist godt skrive uden at blive beskyldt for reklame og/eller bidrage til yderligere kasket-forvirring. Nu får vi se :D 

Så hos Lena @kvinde 1966 foregår der aldrig andet end en Lingam massage... og har aldrig gjort det. Desuden er hendes briks indstillet en del lavere end min, så der er ikke lige så langt at springe. 
Men nu handler tråden her jo ikke om Lingam massage eller hvilke kvinder du eller andre har besøgt, men er en debat der har fællesnævneren "Hvad sker der for vådservietter?". 

Kærligst, og som altid i bedste mening, 
Eva <3

Hvis du læser med her Julie @SweetKisses, så er det her også voksen-skældud... se selv!!! Det smitter det lort :lol: 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Det har du ret i at du har tilbudt andre ting :) Den slags tænker jeg jo ikke på da jeg er sådan et ærbart, artigt og dydigt menneske der slet ikke kan tænke i slige frække baner. ;)

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 3 minutter siden:

Det har du ret i at du har tilbudt andre ting :) Den slags tænker jeg jo ikke på da jeg er sådan et ærbart, artigt og dydigt menneske der slet ikke kan tænke i slige frække baner. ;)

Det gør jeg altså stadig... og så bruger jeg vådservietter som tråden jo handler om.
Jeg mangler en facepalm smiley men ikke vådservietter!! :D 

...oO( For faaaaaa'n... og så på en søndag! :rolleyes: )

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.