Hop til indhold
Chefkokken

Forelsket i en glædespige..

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, den 15.12.2023 at 13:06:

Hvordan fulan har du haft tid og mulighed for at tilbringe rigtig meget tid med en elsker i december måned når du har børn og kone.?

Tænker din opmærksomhed er så meget et andet sted at du bør gøre din familie den tjeneste at bare få det sluttet med konen så hun kan komme videre og finde en der kan hjælpe med jeres børn^_^.. 

Hold op hvor er jeg bare stor fan af den kommentar ... Der er ALT  ALT For mange der overhovedet ikke tænker særligt langt og men bare tænker " Det går da meget godt" 

Stor stor fan af den kommentar ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cornell skrev, den 15.12.2023 at 15:29:

@Chefkokken - jeg har oprettet mig, alene for fortælle dig at du på ingen måder er alene i det her. De sidste par måneder har været uudholdelige - for på den ene side den stormende forelskelse, og på den anden side en forpligtelse som far med tanken på alt det du kan smadre på ét sekund. Og den smerte du forvolder mod dem du bør elske så højt, at du er villig til at give dit eget liv for dem.
Så ja, for mig - og hende - bliver det en uforløst kærlighed og en kæmpe smerte inden i. Og smerten ved at hun tror at jeg leget med hendes følelser, selvom det er hende, jeg ønskede at jeg var sammen med hele tiden. For i mit tilfælde var jeg bare ikke parat til at gøre så meget ondt på de børn, jeg selv har sat i verden. Den smerte må jeg tage i stedet.

At forelske sig i et menneske, som hverken hviler dér, hvor han/hun befinder sig i hverdagene eller i drømmetilstanden, er simpelthen så trist. På alle måder er det et menneske, som ikke er tro mod sig selv - og som dernæst tager offer-rollen på sig.. Ordene falder fra en, som hverken elsker sin kone, den potentielle nye kvinde eller sig selv. Det er svært at se, når man befinder sig midt i stormen, men alle, som har oplevet lign. - vil let konkludere dette. Du tror, at du har valgt det rette, men hvad du i virkeligheden har gjort, er at efterlade alle (dig, din kone og "hende") i ren og uforfalsket meningsløshed. Ingen af kvinderne er tjent med at have en mand i sit liv, som bliver et sted af medlidenhed/misforstået hensyn til børnene el hende, som du har valgt fra. 
Du har måske endda lovet "hende" din hengivenhed og kærlighed - og så opnået et stadie af ekstase, som du ikke har oplevet tidligere ell længe - og nok også sagt til dig selv, at det her var true love - og så trukket den liiiiiige lidt for længe.. holdt hende fast, så hendes opmærksomhed forblev på dig.. så du kunne blive ved med at føle dig særlig, tilvalgt, elsket, begæret, forgudet... Alt det, som du ikke har fået hjemme længe.. fordi der gik madpakker og afhentning og indkøb og hverdag i den... fordi du ikke længere blev begæret og fortalt, at du var Gud for hende. Men fordi børnene blev sat i dit sted. Der, hvor du engang var den særlige - den udvalgte.. Nu erstattet af de børn, som du vælger til - selv om de ultimativt er årsagen til, at din kone ikke længere begærer dig.. fordi hun valgte børnene til over dig..... det er det helt store paradoks i relationen ml. mand og kvinde, som bliver forældre, og hvor manden pludseligt igen bliver forgudet, beundret og værdsat.. at han pludseligt liver op og hengiver sig til "hende", som ikke er mor til børnene og som ikke har en hverdag med madpakker, vasketøj og madlavning - men bare venter på dig.. Hvor har du følt dig overset længe og nu.. ja, nu lever du igen. Mærker blodet rulle i årene. Mærker din erektion igen. Mærker begær. Mærker, at du bliver værdsat som mand....

Og pludseligt bliver det hele for virkeligt. "Hun" forventer måske lidt af dig.. stiller krav.. bliver lidt sur, når du igen kommer for sent eller aflyser eller.... for ja, hun begynder at vise en forventning om, at du engagerer dig mere og giver hende noget tilbage, som du har holdt tilbage... og så vælger du børnene.. som din kone gjorde over dig.. paradoks...

Du formår at fremvise et særdeles mangelfuldt værdigrundlag ifht fundamentet, som kærlighed hviler på. Selv om du sikkert siger noget andet til dig selv (og andre, som læser med herinde), når du er alene.. 
Jeg fristes til at sige "skam dig" - din hengivenhed og "villighed til at ofre kærligheden", fremstår nærmest ynkelig... 
Så - puste, puste på alt det, som gør ondt inden i dig - indsæt plaster..

Du har ikke foretaget et stort offer - du har tværtimod fremvist præcis hvor lidt, du er villig til at ofre, når alt kommer til alt - og til det kan der kun siges een ting..
HOLD din diller i din højre hånd. Lad være med at rode rundt med kvinder, som tror, at du er tilgængelig og opfør dig som en mand og lade være med at tude på EG.. Det klæder INGEN mand !

God jul !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er som nogle er bekendt med ikke min første dag i cirkus ;) 
Mine personlige erfaringer med mere-end-uforpligtende relationer til en eller anden variant af "kunder i butikken" mænd (og en enkelt kvinde) er statistisk set ikke lykkedes. Men det er lige så mange andre "privat opstartede" relationer jo heller ikke :P 

Det har dog i betalings-opstartede relationer hver gang pånær halvanden af dem, været netop elementer der er relateret til sexarbejde der har været en af de afgørende faktorer ved et brud. 
Men faktisk omvendt af hvad de fleste folk måske tror. Det har nærmere været mig der ikke har følt mig forstået i forhold til hvorfor jeg er og har været sexarbejder. 
Jeg skriver "halvanden af dem" fordi jeg i skrivende stund er i en relation der startede med betaling. Dog ikke en kysse-bolle-bangelang-bang aftale skal det måske siges. 
Så om det "endte lykkeligt" kan jeg ikke sige noget om lige nu, jo. Men det tegner nu meget godt efter 9 måneders samvær :wub:

Det der har været fællesnævneren for de "issues" jeg har haft til de (andre) mænd hvor jeg har malet udenfor stregerne og som er startet i en eller anden form for betalings-forhold i opstarten kan følgende citat af Rita Hayworth opsummere noget elementært ganske kort - hvilket jo ikke er en af mine spidskompetencer, altså det med at fatte sig i korthed :lol:

Citat

"Men fell in love with Gilda, but they wake up with me."
As quoted in Rita Hayworth : Portrait of a Love Goddess (1977) by John Kobal

De mænd der har forelsket sig i mig gennem årene har været forelsket i illusionen og/eller den version af mig som Kvinde jeg er når jeg har betalingssex, vil jeg mene. 
Det er ikke den samme vinkel man ser mig fra hele tiden, hvis man bliver hængende når det er fyraften og i længere tid. Det er i nogle tifælde RET tæt på, da jeg generelt er meget autentisk og "au naturel" eller "mit sande jeg" - men det er jo ikke HELE mig jeg lejer ud på timebasis, selvom jeg er ægte tilstede som sexarbejder. Det er min tid og min opmærksomhed og det er en service-version af mig til en vis grad. Sådan er jeg ikke i lige så høj grad når jeg ikke er på sex-arbejde. 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 14 timer siden:

der er så meget rod i den her tråd 

men hvis du har et link til damen vil jeg da gerne se det ;) 

ja ja vi har alle været forelsket i en prostitueret  - 

det har jeg da også og kan stadig blive det fra tid til anden 

Meereen hold nu op, det skal man passe mega meget på med 

tror det bare er min pointe  -  det fungerer ikke , Basta!

og så kan det godt være der nu kommer nogle og siger alt muligt bla bla bla 

men ja et link hvis du har det  :) 

Ja man skal passe på. 
Det er vi enige om. 

derfor jeg også efterlyste noget mere info. 
Om hun er stoppet uden hjælp fra hans side fordi hun er forelsket. 
eller hun stopper fordi han lover hende penge og forsørge hende. 
der mangler noget fakta.for at kunne danne sig et billede som ikke kun tager udgangs punkt i kan 2 menneske forelske sig. 
ja selvfølgelig. Kan de det , og kan det være ægte ja det kan det. 

jeg har set mange udlandske piger der skifter kærester lige som vi andre skifter underbukser. 
Og ikke et ondt ord om det. 
De står bare i en lidt anderledes situation end andre. 
så man skal virkelig passe på sig selv. 
og slå koldt vand i blodet. 
Det sker at det holder, og er ægte men. 
du har ret for det meste vil det aldrig fungerer. 

link må du lige arbejde lidt for at finde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Massage er godt
JenniferRomantica skrev, den 15.12.2023 at 13:06:

Hvordan fulan har du haft tid og mulighed for at tilbringe rigtig meget tid med en elsker i december måned når du har børn og kone.?

Tænker din opmærksomhed er så meget et andet sted at du bør gøre din familie den tjeneste at bare få det sluttet med konen så hun kan komme videre og finde en der kan hjælpe med jeres børn^_^.. 

Hvor ved vi fra hvor meget og hvilke tidspunkter dette samvær har forgået? Det kan jo være manden er selvstændig og ser hende i løbet af dagen hvor børn og kone er i skole og på job.

uanset hvad må det  ikke være en rar situation at være havnet i .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 16 timer siden:

De mænd der har forelsket sig i mig gennem årene har været forelsket i illusionen og/eller den version af mig som Kvinde jeg er når jeg har betalingssex, vil jeg mene. 
Det er ikke den samme vinkel man ser mig fra hele tiden, hvis man bliver hængende når det er fyraften og i længere tid. Det er i nogle tifælde RET tæt på, da jeg generelt er meget autentisk og "au naturel" eller "mit sande jeg" - men det er jo ikke HELE mig jeg lejer ud på timebasis, selvom jeg er ægte tilstede som sexarbejder. Det er min tid og min opmærksomhed og det er en service-version af mig til en vis grad. Sådan er jeg ikke i lige så høj grad når jeg ikke er på sex-arbejde. 

Kærligst, Eva <3

Nedlægger lige en protestant her... Jeg har været forelsket i dig (på et helt platonisk plan) i de mere end 20 år vi har kendt hinanden, fordi du netop er ægte, lige meget i hvilken situation du befinder dig i. Hvilket dit indlæg i denne tråd bærer så meget vidnesbyrd over. 
Jeg siger det ikke så tit, men idag skal du have det at vide : Du gør denne verden til et bedre sted, og gør dem du kender til bedre mennesker, fordi du er som du er. Så @Eva Nadine, der findes folk som er "forelsket" i dig, og ikke i illusionen. De kaldes også for venner <3.

My work here is done.. Har fået @Eva Nadine til at rødme idag... :P
/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

1) Sig til din nye flamme, at I er nødt til at være adskilte i fx 3 måneder - mindst! - fordi du er nødt til at få styr på dit liv i øvrigt, inden du (evt.) kan engagere dig yderligere med hende. Det vil hun kunne forstå, hvis hun respekterer dig og reelt vil dig. 

2) Invitér din nuværende kone (ugifte) på et forlænget weekendophold på kro eller lignende, i starten af det nye år. Her skal I tale jeres forhold igennem og ende op med at konkludere, om I skal stoppe eller fortsætte. 

3) Ud fra dine indlæg her at dømme, så ender det jo nok med et stop. Husk dog, at din kones fravalg af sex siger lige så meget om din indsats i sengen (eller andre steder), som det siger om hendes lyst til sex. Hvis du har nosser til det, så åbn op for den snak på weekendopholdet. 

4) Forudsat konklusionen blev stop, så få gennemført skilsmissen i ro og mag og med respekt for alle parter. 

5) Først når alt er på plads - både hos dig,  dine børn og din nu ekskone, kontakter du din GP-flamme igen. Hvis hun stadig er der for dig, så er der måske noget at bygge på. Er hun der ikke længere for dig, så er det kun godt, for så ved du, at der tydeligvis ikke var dybde i hendes følelser. Så må du bare op på hesten igen! Og husk i den forbindelse, at hun ikke er den eneste kvinde i verden. 

Held og lykke! 

PS: Da jeg var 12 år,  tiggede og bad jeg mine forældre om at blive skilt. Det valgte de heldigvis at blive i løbet af et år. 

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...