Hop til indhold

Recommended Posts

Hallo brothers

5 gode thai massage steder jeg kan anbefale. Har besøgt dem inden for de sidste 2 måneder. De dårlige steder har jeg valgt at udelukke. Dog har jeg ikke sat links ind, da det er lidt spontant anmeldelse. Ekstra service i form af Happy ending er heller ikke noget jeg vil gå ind på.

Dao fra Monalisa. Både hård og olie massage er i topklasse. Ingen snyd med tid. 10 uf af 10 stjerner

Anna fra Sydhavnen. Den der ligger tæt ved Mozarts plads. God hård massage. Ingen snyd med tid. 9 ud af 10 stjerner.

Yaya ved Vanløse. Ikke annonceret i EG. God mix af hård og blød massage. 8 ud af 10 stjerner. Får slikket numsen uden opfordring. Super dejligt.

Ung smuk thai pige ved Frederiksberg have. God mix massage 9 ud af 10. Ingen snyd med tid.

Pat fra kastrupvej. Har besøgt hende over halvandet år. Stamsted. Massage er blød til mellemhård. Ingen snyd med tid. 8 ud af 10

Håber det er brugbart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dragondog skrev, den 13.12.2023 at 23:45:

Yaya ved Vanløse. Ikke annonceret i EG. God mix af hård og blød massage. 8 ud af 10 stjerner. Får slikket numsen uden opfordring. Super dejligt.

Hej Dragondog, det lyder som en serviceminded pige :-) Kan du evt nævne vejnavne,- så finder jeg hende selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
swapswap skrev, 1 time siden:

Hej Dragondog, det lyder som en serviceminded pige :-) Kan du evt nævne vejnavne,- så finder jeg hende selv.

Jeg anbefale @Dragondog svarer dit privat @swapswap eftersom hun ikke annoncerer og er det hende jeg tror det er, så ønsker hun at være diskret, da hun har haft temmelig ubehagelig oplevelse med en stalker der fulgte og jagtede hende både på job og privat, så derfor tænk nogle gange over, hvorfor nogle piger ønsker at være privat og ikke gerne vil omtales

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hasse Mamon skrev, den 16.12.2023 at 15:39:

Hej,

Hvor finder jeg Yaya, som er benævnt i denne tråd?

 

swapswap skrev, for 3 timer siden:

Hej Dragondog, det lyder som en serviceminded pige :-) Kan du evt nævne vejnavne,- så finder jeg hende selv.

Jeg vil tro at det er Yaya der er på AF thai massage på Sallingvej, jeg aner dog ikke om hun slikker numse. Men hun er virkelig god til massage. Grunden til at hun ikke har en annonce er at hun ikke tilbyder ekstra, det er der dog andre på stedet der gør. Jeg har fået kombineret massage af Yaya efterfulgt med afslutning af en af de andre piger. Det kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dragondog skrev, den 19.12.2023 at 17:32:

Jeg har svaret folk på PM :-)

Jamen, så giver det jo super god mening at oprette en tråd herinde med massagesteder, uden links og så informere videre på PM….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...