Hop til indhold

Prepaid mobile for phone?

Featured Replies

Skrevet

Is it possible to buy an anonymous prepaid card for the mobile phone in Denmark without showing ID or registering?

Skrevet

Ja, køb et Lebara SIM-kort til 49,- kr. og køb så efterfølgende enten taletid eller pakke med tale/data på en tankstation. Hvis du køber det hele med kontanter, bevarer du fuld annonymitet.

Yes, buy a Lebara SIM-card for 49,. kr. and afterwards buy either call time or a packet with a combination of call time and data (10hours/60GByte for 99,- kr.) at a Gasstation.

If you buy all of it with cash money you keep your anonymity.

Skrevet

Hvor støvet du Lebara kortet op? 

Skrevet
ChasB skrev, 1 time siden:

Hvor støvet du Lebara kortet op? 

Cirkle K, Q8, føtex kiosker etc.

Skrevet
Den Anonyme skrev, den 14.12.2023 at 00:31:

Cirkle K, Q8, føtex kiosker etc.

Jeg har selv lebara mobil, som jeg købte for ca 3 år siden på den måde. Jeg har ikke set salg af simkort længe, de er vist ved at udgå. Og i starten tankede jeg da også op på den måde. I dag er det bare en seddel man får printet ud, med nogle tal på som man skal taste ind. Jeg synes at jeg læste på et tidspunkt at regeringen ville have indført kontrol/lov så man ikke længere man køre anonyme simkort, pga, og hold nu fast, TERROR, og chancen for at de ikke kan spore de slemme slemme mennesker. Jeg husker muligvis forkert, men jeg tror nok at de anonyme kort er på vej ud, netop pga. den manglende digitale sporbarhed. Så hvis i kan få fat i et kort nu, så er det med at gøre det. For jeg tror at der ikke går lang tid før de er væk, og alle udbydere tvinges til at skulle betale digitalt, så der er knyttet kort til dem. Føl jer fri til at rette mig hvis jeg tager helt fejl. Det er for tidligt på dagen til en grunding google søgning.

Og hvis en af jer herinde kender en lokal tank der stadig sælger de anonyme kort, så må i da godt give besked, da mit nuværende lebara er konverteret til digital abb. med kort betaling.

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, Lige nu:

Jeg køber også på tankstationer - Så sent som i forgårs faktisk :Kan foreslå at svinge vejen forbi en OK tank ❤️

Tak. Jeg prøver lige at se på min lokale OK tank senere i dag. Men kan ikke mindes at se de sælger andet end optankning. Heller ikke andre steder.

Skrevet
Fyr37dk skrev, for 5 timer siden:

Jeg har selv lebara mobil, som jeg købte for ca 3 år siden på den måde. Jeg har ikke set salg af simkort længe, de er vist ved at udgå. Og i starten tankede jeg da også op på den måde. I dag er det bare en seddel man får printet ud, med nogle tal på som man skal taste ind. Jeg synes at jeg læste på et tidspunkt at regeringen ville have indført kontrol/lov så man ikke længere man køre anonyme simkort, pga, og hold nu fast, TERROR, og chancen for at de ikke kan spore de slemme slemme mennesker. Jeg husker muligvis forkert, men jeg tror nok at de anonyme kort er på vej ud, netop pga. den manglende digitale sporbarhed. Så hvis i kan få fat i et kort nu, så er det med at gøre det. For jeg tror at der ikke går lang tid før de er væk, og alle udbydere tvinges til at skulle betale digitalt, så der er knyttet kort til dem. Føl jer fri til at rette mig hvis jeg tager helt fejl. Det er for tidligt på dagen til en grunding google søgning.

Og hvis en af jer herinde kender en lokal tank der stadig sælger de anonyme kort, så må i da godt give besked, da mit nuværende lebara er konverteret til digital abb. med kort betaling.

Det er korrekt, de sigtede efter at sløjfe dem, men der var åbenbart en overgangsperiode, og dem som ikke er blevet solgt, skulle sælges først, det er ihvert fald sådan jeg forstår det, når man nu stadig kan købe dem.
Eller os blev det bare aldrig lov reguleret alligevel.

Det er ihvert fald nemt at undgå, og købe på abonnement. Og kun cash.

Du køber kortet cash, og optankningen cash. Ingen spor tilbage til dig, andet end overvågning + den mobil du bruger, derfor det er godt at have en mobil kun til det. 

Fyr37dk skrev, for 5 timer siden:

Tak. Jeg prøver lige at se på min lokale OK tank senere i dag. Men kan ikke mindes at se de sælger andet end optankning. Heller ikke andre steder.

Som jeg skrev:

Q8, cirkle K, statoil etc. Og Føtex + diverse kiosker har dem. Der er os lyca mobile, men dem har jeg kun hørt dårligt om.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.