Hop til indhold

lukaspetersen

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har hørt om/mødt ham her før?
https://annoncelight.dk/showad/390802
Han ville booke tid hos mig, men udgav sig for, at være en anden end han var og brugte en ung fyrs billeder.

IMG_0862.PNG

IMG_0863.PNG

Redigeret af liderligec
Annoncen er blevet fjernet

Skrevet

Kan desværre ikke hjælpe 

Skrevet
Trol skrev, for 2 timer siden:

Kan desværre ikke hjælpe 

Godt at vide, du tænker det var en besked kun skrevet til dig eller?

Skrevet

Jeg forstår ikke hvad spørgsmålet går ud på? Det her et forum for mænd der besøger kvinder! Forventer du at vi ved noget om en mand det øjensynligt sælger sex til kvinder og par? Og som vil booke tid hos dig? Det er en underlig historie. 

Ps at booke tid hos dig er jo også umuligt for øvrigt. Du laver nye annoncer med nye mailadresser næsten dagligt men vil jo ikke mødes alligevel. Det bliver kun til tilbud om billeder og video og flotte løfter om vilde tilbud om møder HVIS man liiiige køber dine videoer og billeder. Jeg tvivler stærkt på nogen har besøgt dig!

Redigeret af KJ735

Skrevet
KJ735 skrev, for 18 timer siden:

Jeg forstår ikke hvad spørgsmålet går ud på? Det her et forum for mænd der besøger kvinder! Forventer du at vi ved noget om en mand det øjensynligt sælger sex til kvinder og par? Og som vil booke tid hos dig? Det er en underlig historie. 

Ps at booke tid hos dig er jo også umuligt for øvrigt. Du laver nye annoncer med nye mailadresser næsten dagligt men vil jo ikke mødes alligevel. Det bliver kun til tilbud om billeder og video og flotte løfter om vilde tilbud om møder HVIS man liiiige køber dine videoer og billeder. Jeg tvivler stærkt på nogen har besøgt dig!

Hej KJ735.
Hos mig er der ikke krav om, at man skal købe billeder og videoer.
Læser du min annonce, så kan du se, at jeg netop ikke tilbyder køb af billeder/videoer længere.
Jeg gør det her af lyst og må hele tiden oprette nye annoncer og mailadresser, da mange åbenbart ikke går ind for salg af sex.

I min nyeste annonce har jeg skrevet om krav og mulighed for booking, så hvis ikke du har udfyldt formularen, som jeg ber om i min annonce, så kan det være en af grundende til, at du ikke har fået svar.

Jeg gør som sagt det her af lyst, så jeg mødes ikke med gud og hver en mand der efterspørger mig, men med de mænd, som også tiltrækker mig udseendsmæssigt og personligt. 
Flere har besøgt mig de sidste par mdr, men nu er det ikke alle der er at finde på eroguide også. 
Jeg er ikke en af de kvinder på AL, som tager ALLE ind, så er du ikke blevet svaret, så er det sikkert en god grund.
Men du er velkommen til, at sende mig en mail ud fra min booking formular og så må vi jo se, om du er en af dem, som er forsvundet i mængden eller om der blot ingen gensidig interesse var.

Jeg havde ikke lige tænkt over, at det kun var efterlysning og råd om kvinder, men spottede at der stod Nordjylland. Derfor søgte jeg råd om, hvorvidt i herinde kendte til personen.
Måske det var en af jer herinde, hvis billede han bruger til, at snyde sig til kvinder.

Skrevet

Hold da op en søforklaring. Du er jo faktisk anmeldt en del i det her forum under andet pseudonym og du fortsætter ufortrødent alligevel med dine historier. 

Faktisk har jeg skrevet med dig utallige gange for netop at tjekke om du er hundrede procent fake og det er du absolut efter mine begreber. Det ender altid op med et tilbud om dine billeder og videoer og møde bliver det aldrig. Har sendt dig billeder flere gange med mellemrum og det hjalp ikke. Selv om det forlød at de var accepteret. Næh det ender altid med at når man ikke køber dine billeder/videoer så stopper kommunikation brat. Og få dage efter kan man genkende dine billeder i nye annoncer med ny mailadresse og ny snap. Og sådan har  du kørt din “forretning” i flere år nu. 

Det er yderst underholdende at du nu i din nyeste annonce ligefrem fremhæver at du ikke sælger videoer/billleder. Hahaha er det for at vi skal tro at du er blevet et nyt menneske eller er en anden person? Søde ven, dine dejlige bryster afslører dig hver gang på de billeder du lægger op. Nem at genkende og altid i Ålborg. 

Jeg håber virkelig at nogen af “alle” de kunder du påstår at have, vil komme frem her i denne tråd. Altså ægte profiler og ikke nye fake profiler. 

Men bevis du er ægte og send mig pb. Så laver vi en aftale. Du har  “godkendt” mig mange gange så bare rolig. Ellers siger du bare nej tak når jeg kommer til dig. Aftale ??

Skrevet
liderligec skrev, den 14.12.2023 at 20:04:

og må hele tiden oprette nye annoncer og mailadresser, da mange åbenbart ikke går ind for salg af sex.

Kan du ikke lige forklare dén her ?

• 2 weeks later...
Skrevet
KJ735 skrev, den 15.12.2023 at 01:35:

Hold da op en søforklaring. Du er jo faktisk anmeldt en del i det her forum under andet pseudonym og du fortsætter ufortrødent alligevel med dine historier. 

Faktisk har jeg skrevet med dig utallige gange for netop at tjekke om du er hundrede procent fake og det er du absolut efter mine begreber. Det ender altid op med et tilbud om dine billeder og videoer og møde bliver det aldrig. Har sendt dig billeder flere gange med mellemrum og det hjalp ikke. Selv om det forlød at de var accepteret. Næh det ender altid med at når man ikke køber dine billeder/videoer så stopper kommunikation brat. Og få dage efter kan man genkende dine billeder i nye annoncer med ny mailadresse og ny snap. Og sådan har  du kørt din “forretning” i flere år nu. 

Det er yderst underholdende at du nu i din nyeste annonce ligefrem fremhæver at du ikke sælger videoer/billleder. Hahaha er det for at vi skal tro at du er blevet et nyt menneske eller er en anden person? Søde ven, dine dejlige bryster afslører dig hver gang på de billeder du lægger op. Nem at genkende og altid i Ålborg. 

Jeg håber virkelig at nogen af “alle” de kunder du påstår at have, vil komme frem her i denne tråd. Altså ægte profiler og ikke nye fake profiler. 

Men bevis du er ægte og send mig pb. Så laver vi en aftale. Du har  “godkendt” mig mange gange så bare rolig. Ellers siger du bare nej tak når jeg kommer til dig. Aftale ??

Jeg har skrevet til dig, at du ikke er min type.
Men vi kan snildt tage et videoopkald, hvor du ser, at jeg faktisk er reel ;)

Skrevet
liderligec skrev, den 29.12.2023 at 10:45:

Jeg har skrevet til dig, at du ikke er min type.
Men vi kan snildt tage et videoopkald, hvor du ser, at jeg faktisk er reel ;)

Hahaha det er sgu morsomt. Du har faktisk skiftet mailadresse og annonce 3-4 gange siden jeg skrev det her! Hvorfor har du behov for at ændre dine annoncer, mails, mobilnumre og billeder flere gange om ugen hvis du er åh så reel som du prøver at fremstille dig selv her?? Og nej du har ikke skrevet at jeg ikke er din type. Du aner ikke hvem jeg er men du har flere gange “godkendt” mine billeder og så kommer det pludselig tilbud om køb af billeder/video! Og mødet bliver aldrig til noget. Du er velbeskrevet i dette forum med adskillige profiler. Ingen har mødt dig og du er en svindler. Længere er den ikke!

Skrevet
KJ735 skrev, for 32 minutter siden:

Hahaha det er sgu morsomt. Du har faktisk skiftet mailadresse og annonce 3-4 gange siden jeg skrev det her! Hvorfor har du behov for at ændre dine annoncer, mails, mobilnumre og billeder flere gange om ugen hvis du er åh så reel som du prøver at fremstille dig selv her?? Og nej du har ikke skrevet at jeg ikke er din type. Du aner ikke hvem jeg er men du har flere gange “godkendt” mine billeder og så kommer det pludselig tilbud om køb af billeder/video! Og mødet bliver aldrig til noget. Du er velbeskrevet i dette forum med adskillige profiler. Ingen har mødt dig og du er en svindler. Længere er den ikke!

Nok fordi at folk som dig anmelder mine annoncer gentagende gange. Jeg har tilbudt dig en facetime samtale, så du kan se at jeg er reel. 
Jeg har sendt din mails om, at du ikke er min type, men du stoppede med at svare derefter.
Siden da har du terroriseret mig på mail og på mit tlf nummer, i stedet for at tage din tlf og snakke med mig. 
Hvis jeg var en svindler, så ville jeg nok ikke blive ved at forsvare mig selv, men blot forsvinde fra denne side.
Du er også mere end velkommen til, at møde mig ansigt til ansigt og give mig alle de svinske kommentarere du har om mig, så du kan se hvem du snakker til og udstiller hele tiden, bare fordi jeg har afvist dig at utal af gange. 

Skrevet

Nu har jeg også sendt dig en privatbesked om, at du kan få lov at møde mig i egen person eller snakke i tlf med mig over FaceTime, så du kan få afkræftet din teori om, at jeg skulle være fake eller en svindler. 
Siger du nej til det, så er du tydeligvis bare ude på at skabe en omgang ligegyldig ballade.

Skrevet
liderligec skrev, for 9 minutter siden:

give mig alle de svinske kommentarere du har om mig

Det er ikke kun dig der oplever svinske kommentarer fra KJ735. Dem har jeg også fået. 
Bare ignorer ham, han har tydeligvis noget han bokser med. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Det er ikke kun dig der oplever svinske kommentarer fra KJ735. Dem har jeg også fået. 
Bare ignorer ham, han har tydeligvis noget han bokser med. 

Øhh fedt du blander dig. Men du glemmer at fortælle at du startede med at sende mig beskeder herinde for at få mig til at besøge nogle af de thaikvinder du åbenbart har en relation til. Og da jeg så gjorde det og ikke fandt dine lovprisninger troværdige, blev du fornærmet! 

Skrevet
KJ735 skrev, for 5 minutter siden:

du startede med at sende mig beskeder

Nej du startede med at bede om et telefonnummer - du må nok hellere finde konversationen, inden du fortsætter. 
Fortsættelse bliver i øvrigt uden mig. De er på ignorer, og har været det siden din sviner. 
Dixi

Skrevet
liderligec skrev, for 47 minutter siden:

Nu har jeg også sendt dig en privatbesked om, at du kan få lov at møde mig i egen person eller snakke i tlf med mig over FaceTime, så du kan få afkræftet din teori om, at jeg skulle være fake eller en svindler. 
Siger du nej til det, så er du tydeligvis bare ude på at skabe en omgang ligegyldig ballade.

liderligec skrev, for 54 minutter siden:

Nok fordi at folk som dig anmelder mine annoncer gentagende gange. Jeg har tilbudt dig en facetime samtale, så du kan se at jeg er reel. 
Jeg har sendt din mails om, at du ikke er min type, men du stoppede med at svare derefter.
Siden da har du terroriseret mig på mail og på mit tlf nummer, i stedet for at tage din tlf og snakke med mig. 
Hvis jeg var en svindler, så ville jeg nok ikke blive ved at forsvare mig selv, men blot forsvinde fra denne side.
Du er også mere end velkommen til, at møde mig ansigt til ansigt og give mig alle de svinske kommentarere du har om mig, så du kan se hvem du snakker til og udstiller hele tiden, bare fordi jeg har afvist dig at utal af gange. 

Du svarer ikke på det store spørgsmål? Ingen herinde har givet dig en positiv anmeldelse gennem flere år??? 

Uanset hvilket navn/profil du har brugt! Ingen har tilsyneladende mødt dig!

Nej jeg har ikke skrevet på dit tlf nummer til dig . Og nej jeg vil ikke FaceTime med dig. Du har vidst ikke bemærket der er adskillige her i tråden og ikke mindst gennem flere år i andre tråde, der ud over mig har gennemskuet dit “koncept”. 

Jeg vil til enhver tid advare imod svindel og anmelde det til politiet hvis der er beviser. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Nej du startede med at bede om et telefonnummer - du må nok hellere finde konversationen, inden du fortsætter. 
Fortsættelse bliver i øvrigt uden mig. De er på ignorer, og har været det siden din sviner. 
Dixi

Flot du så går ind i en tråd og tager parti for en person med det cv her på siden. Tommel op! 

Skrevet
KJ735 skrev, for 10 minutter siden:

Du svarer ikke på det store spørgsmål? Ingen herinde har givet dig en positiv anmeldelse gennem flere år??? 

Uanset hvilket navn/profil du har brugt! Ingen har tilsyneladende mødt dig!

Nej jeg har ikke skrevet på dit tlf nummer til dig . Og nej jeg vil ikke FaceTime med dig. Du har vidst ikke bemærket der er adskillige her i tråden og ikke mindst gennem flere år i andre tråde, der ud over mig har gennemskuet dit “koncept”. 

Jeg vil til enhver tid advare imod svindel og anmelde det til politiet hvis der er beviser. 

Du har ingen beviser på at der er noget svindel her.
Du vil tydeligvis ikke møde eller snakke med mig og det viser jo direkte, at du bare er ude på at skabe drama

Skrevet
liderligec skrev, for 8 minutter siden:

Du vil tydeligvis ikke møde eller snakke med mig og det viser jo direkte, at du bare er ude på at skabe drama

Du har åbenbart ikke set at et andet medlem herinde lige har lavet en ny tråd om dig? Hvor der bliver nævnt dine utallige profiler. Du prøver desperat at få det til at lyde som om det kun er mig der har gennemskuet dig. Det er jo IKKE tilfældet. Langt fra…..

Skrevet
KJ735 skrev, Lige nu:

Du har åbenbart ikke set at et andet medlem herinde lige har lavet en ny tråd om dig? Hvor der bliver nævnt dine utallige profiler. Du prøver desperat at få det til at lyde som om det kun er mig der har gennemskuet dig. Det er jo IKKE tilfældet. Langt fra…..

Nej det har jeg faktisk ikke set.
Send mig gerne et link :)

Skrevet
liderligec skrev, for 9 minutter siden:

Og du vil tydeligvis ikke svare på det store spørgsmål!? Det siger jo egentligt alt!

Skrevet
KJ735 skrev, Lige nu:

Og du vil tydeligvis ikke svare på det store spørgsmål!? Det siger jo egentligt alt!

Jeg besvarer med glæde dit spørgsmål over et videoopkald eller en kop kaffe :)

Skrevet
liderligec skrev, Lige nu:

Jeg besvarer med glæde dit spørgsmål over et videoopkald eller en kop kaffe :)

Jeg tænker mange andre herinde gerne vil høre svaret!

Skrevet
liderligec skrev, for 3 minutter siden:

Nej det har jeg faktisk ikke set.
Send mig gerne et link :)

Aalborg. Dansk, ung, våd og liderlig ung tøs

Skrevet
KJ735 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg tænker mange andre herinde gerne vil høre svaret!

Det kan de få, når du har mandet dig nok op til, at stå ansigt til ansigt med mig på 23, som du bliver ved med at svine til.
Medmindre du virkelig har brug for en skræm at gemme dig bag

Skrevet

KJ735 

Når jeg kaster et blik på dine indlæg og hurtigt scanner ned igennem dem får jeg det indtryk at du har svært ved at tænke positivt og være  venlig, du har utrolig mange negative bemærkninger.

Du vil nemmere kunne nå mig ved at være mere positiv og ikke så dømmende.

venlig hilsen Booob :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.