Hop til indhold
blade456

Fik endelig besøgt hende her.!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/368062

Havde holdt lidt øje med hende her.

Fik kontakt over mail, Fik hurtigt svar på alle mine spørgsmål og fik aftalt at hun skulle komme og besøge mig.

Havde mine betænkeligheder ved manden som er chauffør.

Men det havde jeg absolut ingen grund til, hun blev sat af et stykke fra mit rækkehus kom gående det sidste stykke, hun var meget diskret og nydeligt påklædt. 

Hun kommer smilende ind af døren og der er en god stemning/kemi fra starten.

Billederne er 100% af hende og passer meget godt med det der kommer ind af døren, hun har et nydeligt ansigtet. 

Vi får hurtigt ordnet det økonomiske og går ind i mit soveværelser.

Hun startede med og give mig et helt fantastisk blowjob! Altså virkelig et godt blowjob, nok et af de bedste jeg har oplevet hos en gp.

Jeg slikker hendes fisse lidt som er helt glat og med en lille fræk piercing 

nå men jeg får gummi på dyret og knepper hende lidt bagfra, hvor efter jeg knepper hende i missionær.

Så rider hun mig lidt og der kan jeg mærke at jeg er ved og sprænge!

Men der var jo aftalt at jeg også skulle have anal, så måtte lige holde en kort pause, efter en kort pause får jeg igen hende op på alle 4 og får givet hende en spytklat i røven og får ellers putter dyret op bag i hende og det var en fornøjelse! Skal lige siges at jeg ikke er lykkedes med anal ret ofte pga min størrelse på pikken er godt udrustet som man siger, men med lidt forsigtighed gik det ganske fint.

Også kunne jeg ikke holde det tilbage længere får nærmest smidt hende ned på gulvet, flået kondomet af og sprøjtede hele min ladning ud i ansigtet/ munden på hende hun takkede og suttede de sidste dråber ud af min pik.

Jeg mærkede en kvinde der fra start til slut der havde lyst og var liderlig og som ikke kiggede på klokken en eneste gang. 

Efter vi havde fået tøj på snakkede vi lige et øjeblik og hun er virkelig en sød pige.!

Man skal selvfølgelig være til den helt naturlige pige (bortset fra hendes piercinger) men hun er naturlig smuk synes jeg.

Hendes bryster er ok store men bære præg af hun har fået børn.

Hendes fisse er glat og faktisk ok stram.

Så er man til en naturlig kvinde der virkelig er sød så skal man kontakte hende her.!

Jeg vil med garanti have hende på besøg igen!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 10 minutter siden:

Hvor usexet kan man da skrive. "får givet hende en spytklat i røven og får ellers putter dyret op bag i hende"…

Ja ved godt jeg er pisse charmerende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 31 minutter siden:

Hvor usexet kan man da skrive. "får givet hende en spytklat i røven og får ellers putter dyret op bag i hende"…

På den anden side, så når man ser billederne vil jeg mene det er pænt skrevet af Ts, jeg vil naturligvis undlade yderligere kommentar :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helboen skrev, for 9 minutter siden:

På den anden side, så når man ser billederne vil jeg mene det er pænt skrevet af Ts, jeg vil naturligvis undlade yderligere kommentar :lol:

Jamen hvis du synes hun er grim på billederne så er det heldigt at man har hver sin smag.

Jeg synes bestemt hun er en flot og naturlig pige, derudover er hun super super sød. Virkelig sød! 

Jeg havde en Virkelig dejlig oplevelse fra første kontakt til slut!

Del dette indlæg

Link til indlæg
blade456 skrev, for 3 timer siden:

Jamen hvis du synes hun er grim på billederne så er det heldigt at man har hver sin smag.

Jamen som du selv korrigere, så er hun vel smuk og hver sin smag og da et held den er så forskellig samt  specielt på Eg  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helboen skrev, for 3 timer siden:

Jamen som du selv korrigere, så er hun vel smuk og hver sin smag og da et held den er så forskellig samt  specielt på Eg  :lol:

Det er rigtig at hver sin smag er en god ting. 

Men kan du ikke fortælle mig hvad der er grimt ved hende? Jeg kan altså ikke lige umiddelbart se det.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
blade456 skrev, for 8 timer siden:

Men kan du ikke fortælle mig hvad der er grimt ved hende? Jeg kan altså ikke lige umiddelbart se det.?

Hvorfor grave mere i det? Du syntes hun er smuk og har haft en fræk oplevelse, så lad den da blive ved det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
blade456 skrev, den 12.12.2023 at 00:19:

Det kan jeg. Men smag og ….

Del dette indlæg

Link til indlæg
KJ735 skrev, for 7 timer siden:

Det kan jeg. Men smag og ….

Hvad kan du?

Hvis du kan fortælle mig hvad der er grimt ved hende så sig frem.? For nu har jeg jo heldigvis mødt hende. Og jeg synes bestemt ikke hun er grim! 

Men derfor vil jeg da gerne høre andres mening, men det er jo lidt ligesom om folk ikke rigtig tør og spytte ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 12.12.2023 at 08:53:

Hvorfor grave mere i det? Du syntes hun er smuk og har haft en fræk oplevelse, så lad den da blive ved det :) 

Jeg vil bare gerne høre andres meninger, men ved ikke hvorfor folk ikke tør og spytte ud og sige deres meninger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
blade456 skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil bare gerne høre andres meninger, men ved ikke hvorfor folk ikke tør og spytte ud og sige deres meninger. 

Jeg tør skam godt spytte ud og sige min mening.

Jeg er til unge slanke piger med faste bryster og og stram mis. Med slank mener jeg det optimale højde/vægtforhold er at vægten er ikke meget over højden minus 110, gerne 115-120. over 120 har de tendens til at være skinny og det er heller ikke godt...

Derfor tiltrækkes jeg IKKE af en kvinde der er noget ældre (midt 30'er og op) og samtidigt har et højde/vægtforhold på højde minus noget mindre end 100! Jeg syntes ikke sådan en kvinde er smuk, men derfor behøver man vel ikke sige grim - der er da heldigvis meget imellem...

Men heldigvis er vi forskellige og heldigvis er der noget for en hver smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tør skam godt spytte ud og sige min mening.

Jeg er til unge slanke piger med faste bryster og og stram mis. Med slank mener jeg det optimale højde/vægtforhold er at vægten er ikke meget over højden minus 110, gerne 115-120. over 120 har de tendens til at være skinny og det er heller ikke godt...

Derfor tiltrækkes jeg IKKE af en kvinde der er noget ældre (midt 30'er og op) og samtidigt har et højde/vægtforhold på højde minus noget mindre end 100! Jeg syntes ikke sådan en kvinde er smuk, men derfor behøver man vel ikke sige grim - der er da heldigvis meget imellem...

Men heldigvis er vi forskellige og heldigvis er der noget for en hver smag.

Det er da også en ærlig sag at man tiltrækkes af en anden type pige. Hende her er hverken slank eller har faste bryster.

Men som en der antydede længere oppe at hun skulle være grim, det kan jeg ihvertfald ikke se.

Og det er da klart at du ikke synes hun er smuk når hun ikke er din type helt sikkert.

Tak for din ærlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
blade456 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har nu heller ikke snakket om at hun er grim, men kan da ærligt sige at jeg finder hende på ingen måder tiltrækkende og skulle have en stor slat penge for at have sex med hende.

At du finder hende tiltrækkende er da bare dejligt for dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
blade456 skrev, for 13 timer siden:

Nej du vil netop ikke høre andres meninger men er derimod kværulantisk. Fint du er til overvægtige piger med små bryster men det er der så millioner af andre mænd der ikke er!! Du bliver jo fornærmet over vi ikke er enige så mon du er hendes mand eller forelsket? Anyway! End of discussion!

Redigeret af KJ735

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stop hér! Ingen grund til at blive ved med at diskutere blot fordi man har forskellige præferencer. Der er ingen krav til at folk skal retfærdiggøre hvad de tiltrækkes af.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...