Nye tider 7033 Skrevet 9. December, 2023 (edited) Ifølge Statens Serum institut er der i øjeblikket mange forskellige virus i omløb såsom : Covid - influenza - forkølelse - kold lungebetændelse og på det seneste er en ny ved så langsomt at snige sig ind blandt de andre virus. Den hedder "gå amok i køb af julegaver". Det forlyder fra min sædvanligvis pålidelig pipeline ind i Statens Serum Institut, at det helt tydeligt er en sådan 15 - 20% af mændene der køber ekstremt mange og dyre gaver til deres kæreste eller kone. Føler du behov for dette, så stop øjeblikkelig!! Den virus dræber både din pengepung og dit sædvanlige sociale liv - og alle de penge og tid vil du kunne bruge mere fornuftigt på dig selv. Bliver du ramt af denne plagsomme virus - - så brug eneste modgift, - grib straks din mobil og bestil tid på nærmeste bordel eller din GP så du kan få svinet kørt af og dunken tømt. Gentagne besøg kan vise sig at blive nødvendige Du sender selvfølgelig også straks en sms til alle dine hulbrødre om denne snigende virus og som på bedste Facebook maner - opfordring til DEL - DEL - DEL - - du kan allerede være inficeret - - det er alvorligt - - husk det - - det er vigtigt Mange hilsner Nye tider - - kan det passe at i julen 2023 tænkte ingen kvinder - "hmmm hvad stikker der under dette vanvittige bjerg af dyre gaver han har købt til mig", der var kun som for de andre andre familiemedlemmer Pas på sådan et bjerg af gaver: Redigeret 9. December, 2023 af Nye tider 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 9. December, 2023 Fårk! Tak for advarsel. Jeg har taget en test og den var positiv. Flere pakker meldes på vej fra diverse net butikker, med luksusvarer og andet merhandise som kan lugte af dårlig samvittighed. Der er straks trykket på den store røde knap, krisestaben er indkaldt og afhjælpende foranstaltninger iværksat øjeblikkeligt. Pakker aflyst og allerede klargjorte julepakker er åbnet og indholdet returneres asap. Der er desuden fortaget forebyggende tiltag, så kreditkort er klippet i stykker og brændt, applepay slettet osv. Jeg håber nu bare at slippe igennem julen uden tydelige symptomer. Hmmm…. Hvad skal jeg så bruge de sparede penge til….? 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clasic Love 5 Skrevet 9. December, 2023 Har været forkølet og har haft feber et par uger, så nu er jeg gået i vinterhi indtil foråret kommer. Denne vinter har ikke været til min fordelgod dag derude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 584 Skrevet 9. December, 2023 Øhh gælder det også dyre gaver til elskerinder, eller er det ikke en virus men en besættelse ? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 9. December, 2023 Moden slikken M skrev, for 3 minutter siden: Øhh gælder det også dyre gaver til elskerinder, eller er det ikke en virus men en besættelse ? Hmmmm…. Måske det er en variant? En mutation som er mere smitsom, men har mildere symptomer. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 9. December, 2023 her kommer vi nu nemt om ved det. når det er gavetid, sætter vi os i en rundkreds og så tager jeg en 500 kr seddel frem og giver den til den der sidder til højre for mig og så går den hele vejen rundt til den når mig igen. så har alle fået for 500 kr og givet for 500 kr. men i år har jeg dog bestemt mig for at give 1000 kr, de skal jo ikke sige at jeg er nærig 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1331 Skrevet 9. December, 2023 Er ikke helt sikker på den virus kun smitter mænd, jeg har den variant som hedder “købe for meget til børnene” Må hellere arbejde mere, kan ikke bruge penge mens jeg jobber sxf 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pinkprincessplay 5 Skrevet 12. December, 2023 Synes næsten der mangler noget legetøj på billedet med eksempler på gaver, men ellers må jeg sige det her fik mig til at grine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9767 Skrevet 13. December, 2023 pinkprincessplay skrev, for 16 timer siden: Synes næsten der mangler noget legetøj på billedet med eksempler på gaver, men ellers må jeg sige det her fik mig til at grine Der er noget legetøj at finde i en anden tråd: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg