Josefinesunshine 34 Skrevet 8. December, 2023 Julen er snart over os, men vi vil gerne tage lidt forskud på godterne... Vi vil derfor gerne afstresse jer og inviterer til et hedt, frækt, vådt GB med samme lækre, hold fra sidste Halloween fest! Der vil være frækt sex på kryds og tværs med hele 4, frække nissepiger! Mon I kan holde til det? Vi glæder os i hvert fald til at se jer frække jule-mænd, spændt op til lir! Der vil være lidt drikkevarer og julegodter, og selvfølgelig alt du behøver til Pussy Party. Et kort bad er også muligt før og efter. Dine værter: Candy, Katrine, Daniella & Josefine Du kan se flere billeder af hver enkel pige her: 70210026.dk/katrine 70210026.dk/candy 70210026.dk/daniella 70210026.dk/josefine Sted: Pussy Galores Lyngbyvej 231A, 2900 Hellerup Pris: 2600,- for 2,5 timers gangbang med 4 piger, med indlagt pause Praktisk info: Depositum kan indbetales på PG efter aftale eller via MobilePay. Booking kan ske på [email protected] eller på 5019 3215 Vi glæder os til at se jer! ALTID KUN SIKKER SEX! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 10. December, 2023 Gad vide om Josefine læser med uden at at logge på, andet end helt undtagelsesvist? Og derfor måske aldrig læser, og eller svarer en pb til hende? Ok så, men jeg har sendt en pb Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 733 Skrevet 10. December, 2023 hahaha nogle gange får jeg en seriøs høvler til hvem af pigerne der er online på forum........ NEJ DET ER GAS.... KA' I TA' DET hahahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 10. December, 2023 (edited) PeterN skrev, for 28 minutter siden: hahaha nogle gange får jeg en seriøs høvler til hvem af pigerne der er online på forum........ NEJ DET ER GAS.... KA' I TA' DET hahahaha Der er jo så de piger du kommer til at vente længe på, og det er også derfor at der er nogle gp som det i praksis ikke kan betale sig gøre at sende en pb. For det ser ud til at de kan være medlem i årevis, uden at logge på andet end helt undtagelsesvist i helt konkrete anledninger. Det kan jo også betyde at det er uønsket af dem at modtage pb på EG? Og når der ingen anden kontaktmulighed er angivet, og bordellet ellers er eneste kontakt mulighed. Så er kontakt måske bare uønsket. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 10. December, 2023 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 725 Skrevet 11. December, 2023 (edited) Rejsenetværk skrev, for 18 timer siden: Gad vide om Josefine læser med uden at at logge på, andet end helt undtagelsesvist? Og derfor måske aldrig læser, og eller svarer en pb til hende? Ok så, men jeg har sendt en pb (…) Jeg tror, at deres event var i fredags, og at tråden her måske var et forsøg på at gøre lidt ekstra reklame for det, da det er nummer to tråd om eventet. Rejsenetværk skrev, for 14 timer siden: (…) Det kan jo også betyde at det er uønsket af dem at modtage pb på EG? Og når der ingen anden kontaktmulighed er angivet, og bordellet ellers er eneste kontakt mulighed. Så er kontakt måske bare uønsket. (…) Det virker som om, at du gør dig en del spekulationer her på vegne af pigerne i forhold til dem der sjældent logger på. Uden at være ekspert så tænker jeg måske, at det er bedre at tage den debat et andet sted f.eks. i generel debat. Jeg håber, at det blev et godt event. Jeg har stadig mit første GB til gode Redigeret 11. December, 2023 af TheLion 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg