kun for sjov 13 Skrevet 7. December, 2023 https://sugardaters.com/da/profile/VQR.jM3mRy Det er en lang rejse , men hun ser super sød og fræk ud Da jeg nærmer mig at skulle køre , bliver hun pludselig vildt vred over jeg ser en anden på siden og sviner mig og aflyser. Nogle der har været heldigere. Jeg prøver at få hende beroliget. Alt er muligt og uden, Det kan jo også lyder for godt til at være sandt. 2 tosuinde for lige på sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrPilot 148 Skrevet 7. December, 2023 Klikbart link: https://sugardaters.com/da/profile/VQR.jM3mRy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrPilot 148 Skrevet 7. December, 2023 Hende har jeg også snakket med. Let at få en aftale. Da jeg spørger hende om grænser, svarer hun bl.a. "ingen slag i ansigtet". Det er noget jeg har set mange skrive, så jeg spørger om der er mange mænd der efterspørger det, for det forundrer mig lidt. Hendes svar (som jeg nu husker det bedst, for hun har efterfølgende blokeret mig): "Jeg kan bare ikke li' at blive slået, og hvad fanden rager det mig hvad du snakker med andre tøser om her på siden." Det er sådan en retorik der er total turnoff for mig, så jeg meddeler hende pænt, at vi nok ikke er et match alligevel, men at jeg da godt forstår, at hun ikke kan lide at blive slået. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklookout 63 Skrevet 7. December, 2023 kun for sjov skrev, for 24 minutter siden: https://sugardaters.com/da/profile/VQR.jM3mRy Det er en lang rejse , men hun ser super sød og fræk ud Da jeg nærmer mig at skulle køre , bliver hun pludselig vildt vred over jeg ser en anden på siden og sviner mig og aflyser. Nogle der har været heldigere. Jeg prøver at få hende beroliget. Alt er muligt og uden, Det kan jo også lyder for godt til at være sandt. 2 tosuinde for lige på sex Er det ikke den samme pige? https://annoncelight.dk/showad/387065 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 719 Skrevet 7. December, 2023 kun for sjov skrev, 1 time siden: Da jeg nærmer mig at skulle køre , bliver hun pludselig vildt vred over jeg ser en anden på siden og sviner mig og aflyser. En sugardater med ejerfornemmelse overfor kunderne? Det er da første gang jeg hører om det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kun for sjov 13 Skrevet 8. December, 2023 (edited) dklookout skrev, den 7.12.2023 at 09:15: Er det ikke den samme pige? https://annoncelight.dk/showad/387065 jo men annoncen er vist væk nu , Og hun har fået lagt nogle ml i brysterne siden de fotos ?? Blækspruttemanden skrev, for 23 timer siden: En sugardater med ejerfornemmelse overfor kunderne? Det er da første gang jeg hører om det Hun vil være den eneste for dig ) mon hun er det for dig ) Hun svarer det er for at undgå smittefare fra manden ?? Og ja det er vel en lille fare ved oral uden gummi ? Redigeret 8. December, 2023 af kun for sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kun for sjov 13 Skrevet 13. December, 2023 Underlig pige Hun ændrede bare navnet på sugardaters, linket virker stadigvæk Jeg når at skrive på snap til den profil på annoncelight : hun sender gratis teasere videoer , også af hende nøgen, virkelig lækker. Jeg spørger om nogle datoer osv, og bliver pludseligt blokeret. Tror det er en dude ?? og der er jo heller ingen her som har mødt hende Spild af tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 159 Skrevet 21. December, 2023 Jeg har besøgt hende et par gange i hendes lejlighed i Næstved. Hun har en trænet krop og en dejlig stram mis. Hun er også på annoncelight hvor hun hedder wantme21 eller lign. Og hun bliver sur, hvis du mødes med andre, det har jeg også erfaret.. Jeg nåede, at være sammen med hende 4 gange indtil hun pludselig blev sur over, at jeg ikke tager mere end 15-30 min. Og nu har hun bare blokeret mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kun for sjov 13 Skrevet 21. December, 2023 (edited) xazia skrev, for 12 timer siden: Jeg har besøgt hende et par gange i hendes lejlighed i Næstved. Hun har en trænet krop og en dejlig stram mis. Hun er også på annoncelight hvor hun hedder wantme21 eller lign. Og hun bliver sur, hvis du mødes med andre, det har jeg også erfaret.. Jeg nåede, at være sammen med hende 4 gange indtil hun pludselig blev sur over, at jeg ikke tager mere end 15-30 min. Og nu har hun bare blokeret mig. Ok , interessant, at du overhovedet har mødtes med hende. Jeg ville godt slikke den piercede clit ) Hun er en flot pige. Men ja pludselig kan hun ikke have man . Praler. med at man har set eller ser andre. Underlig jalouxi ???. Jeg sagde bare jeg havde haft faste, mente det ville være et godt udgangpunkt for at mødes, og pludselig kunne jeg bare møde dem i stedet, og blev blokeret annoncen på annocelight, blev droppet da hun blev omtalt herinde, Tror hun var bange for sit privatliv ??? Redigeret 21. December, 2023 af kun for sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kun for sjov 13 Skrevet 22. December, 2023 (edited) xazia skrev, for 18 timer siden: Jeg har besøgt hende et par gange i hendes lejlighed i Næstved. Hun har en trænet krop og en dejlig stram mis. Hun er også på annoncelight hvor hun hedder wantme21 eller lign. Og hun bliver sur, hvis du mødes med andre, det har jeg også erfaret.. Jeg nåede, at være sammen med hende 4 gange indtil hun pludselig blev sur over, at jeg ikke tager mere end 15-30 min. Og nu har hun bare blokeret mig. Jeg tænkte slet ikke på at tidsbestille, et kvarter ?? Nå men hvad gav du ? og var det økologisk osv ? hvordan sidder de nye bryster. Hun har vist mig dem på videoer og jeg var lidt forundret over at de fotos, på annocelight var uden de nye bryste r?? Redigeret 22. December, 2023 af kun for sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 22. December, 2023 kun for sjov skrev, for 7 timer siden: Jeg tænkte slet ikke på at tidsbestille, et kvarter ?? Nå men hvad gav du ? og var det økologisk osv ? hvordan sidder de nye bryster. Hun har vist mig dem på videoer og jeg var lidt forundret over at de fotos, på annocelight var uden de nye bryste r?? Hun har blokeret dig og du er blevet afvist, accepter pigens valg i stedet for at prøve at få info om hende og snige dig til aftale alligevel. Et nej er et nej, som der vist er blevet skrevet i en anden tråd for nyligt.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kun for sjov 13 Skrevet 22. December, 2023 (edited) Emptyman skrev, 1 time siden: Hun har blokeret dig og du er blevet afvist, accepter pigens valg i stedet for at prøve at få info om hende og snige dig til aftale alligevel. Et nej er et nej, som der vist er blevet skrevet i en anden tråd for nyligt.. Er blokeret på snap, men skriver igen med hende på sugardaters, Se din mail for dokumentation. Og så er der jo forskel på at have en aftale men ikke kan finde et tidspunkt og pigen bliver utålmodig og blokerer på snap. Og blive afvist fordi pigen ikke vil mødes ! men ellers har du ret. Redigeret 22. December, 2023 af kun for sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugermand 16 Skrevet 7. Februar, 2024 hun er aktiv i dag https://annoncelight.dk/showad/394514 Men kan kun kontaktes på snap, er der andre muligheder ? Har nogle været der fornyligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 8. Marts, 2024 (edited) sugermand skrev, den 7.2.2024 at 10:33: hun er aktiv i dag https://annoncelight.dk/showad/394514 Men kan kun kontaktes på snap, er der andre muligheder ? Har nogle været der fornyligt fake fotos, hendes tatovering er på hhv højre og venstre balle, det er snyd , foto shop, eller hvad det hedder. hun har også tatoveret hele armen på nogle fotos og ikke på andre. tror bare det er stjålne fotos, ingen har jo iøvrigt mødt hende ? Redigeret 8. Marts, 2024 af sødetablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 641 Skrevet 8. Marts, 2024 sødetablet skrev, for 3 timer siden: fake fotos, hendes tatovering er på hhv højre og venstre balle, det er snyd , foto shop, eller hvad det hedder. hun har også tatoveret hele armen på nogle fotos og ikke på andre. tror bare det er stjålne fotos, ingen har jo iøvrigt mødt hende ? Se opslag fra 21. december Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kratlusker4000 35 Skrevet 12. Marts, 2024 sødetablet skrev, den 8.3.2024 at 11:49: fake fotos, hendes tatovering er på hhv højre og venstre balle, det er snyd , foto shop, eller hvad det hedder. hun har også tatoveret hele armen på nogle fotos og ikke på andre. tror bare det er stjålne fotos, ingen har jo iøvrigt mødt hende ? Hun er ikke fake og der er ikke noget Photoshop… Kender hende temmelig godt og har været sammen med hende rigtigt mange gange det sidste års tid.. Ja hun er meget speciel men rigtigt sød.. Står 100% inde for hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 12. Marts, 2024 kratlusker4000 skrev, for 15 minutter siden: Hun er ikke fake og der er ikke noget Photoshop… Kender hende temmelig godt og har været sammen med hende rigtigt mange gange det sidste års tid.. Ja hun er meget speciel men rigtigt sød.. Står 100% inde for hende Det er stadig fake at hendes tatovering er enten på højre og venstre balle, det kan man jo ikke , og tja ) fake as fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kratlusker4000 35 Skrevet 12. Marts, 2024 sødetablet skrev, for 36 minutter siden: Det er stadig fake at hendes tatovering er enten på højre og venstre balle, det kan man jo ikke , og tja ) fake as fake Det sg da fordi den er spejlvendt.. Nogle a billederne er taget i et spejl og andre er ikke.. Den sidder på den højer balle.. Trust me 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 12. Marts, 2024 (edited) kratlusker4000 skrev, for 19 minutter siden: Det sg da fordi den er spejlvendt.. Nogle a billederne er taget i et spejl og andre er ikke.. Den sidder på den højer balle.. Trust me nej, de sidder på hver sin side, gå på hendes profil og se fotoene , så nope https://annoncelight.dk/showad/394514 kig selv og nogle foto har tat på skulder og arm, højre side og andre ikke, det er fake Redigeret 12. Marts, 2024 af sødetablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 159 Skrevet 14. Marts, 2024 Hun har tattos på balderne.. kan ikke huske om det er begge.. men hun er ægte . Men hun ryger en del joints . Så hun kan være lidt væk engang i mellem . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 114 Skrevet 14. Marts, 2024 sødetablet skrev, den 12.3.2024 at 23:44: nej, de sidder på hver sin side, gå på hendes profil og se fotoene , så nope https://annoncelight.dk/showad/394514 kig selv og nogle foto har tat på skulder og arm, højre side og andre ikke, det er fake Hvad er det du mener er fake i den her sag ? Er det tatoveringer der er fake ? Eller mener du at det er 2 forskelige piger ? Det vil da være helt utroligt hvis 2 piger der ligner hinanden på en prik har ens tato bare spejlvendt ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 14. Marts, 2024 Smedesvenden skrev, for 10 timer siden: Hvad er det du mener er fake i den her sag ? Er det tatoveringer der er fake ? Eller mener du at det er 2 forskelige piger ? Det vil da være helt utroligt hvis 2 piger der ligner hinanden på en prik har ens tato bare spejlvendt ? du kan jo selv se det . men det er underligt at de sidder på hver sin side, ligner noget som er foto shoppet på. Og en har lavet en fejl med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 72 Skrevet 4. April, 2024 Jeg havde en aftale med hende forleden. 1 time før udsætter hun så 15min. Fair nok. Og det svarer jeg på men intet svar tilbage. Da jeg så lander på vejen og skriver at jeg er der og kun mangler nummer hører jeg intet. Jeg kører lidt rundt i området for at få tiden til at gå. ca. 45min senere er jeg 99% sikker på at jeg ser hende stå oppe og vente på bussen, og prøver at ringe over snapchat. Men intet svar. Der går ca. 1 time alt før der kommer et svar om at hun ikke har fået mine beskeder og regnede med at hun var blevet brændt af, hvor jeg så spørger hende om det ikke var hende der stod og ventede på bussen men nej da. Og da hun så langt om længe svarer tilbage sidder hun pludselig i bussen. Hun virkede faktisk ligeglad med at jeg havde kørt rimelig langt og kommenterede det slet ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 5. April, 2024 just27fun skrev, for 13 timer siden: Jeg havde en aftale med hende forleden. 1 time før udsætter hun så 15min. Fair nok. Og det svarer jeg på men intet svar tilbage. Da jeg så lander på vejen og skriver at jeg er der og kun mangler nummer hører jeg intet. Jeg kører lidt rundt i området for at få tiden til at gå. ca. 45min senere er jeg 99% sikker på at jeg ser hende stå oppe og vente på bussen, og prøver at ringe over snapchat. Men intet svar. Der går ca. 1 time alt før der kommer et svar om at hun ikke har fået mine beskeder og regnede med at hun var blevet brændt af, hvor jeg så spørger hende om det ikke var hende der stod og ventede på bussen men nej da. Og da hun så langt om længe svarer tilbage sidder hun pludselig i bussen. Hun virkede faktisk ligeglad med at jeg havde kørt rimelig langt og kommenterede det slet ikke. Tror hun er stoppet, hendes annonce kan heller ikke findes mere på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 72 Skrevet 5. April, 2024 Hendes annonce var aktiv da jeg kontaktede hende. Men det mindste hun kunne gøre var da at aflyse frem for at brænde mig af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg