yrghh 1585 Skrevet 6. December, 2023 Så blev jeg nødt til at bryde ud af min midlertidige cølibat, for Molly lignede bestemt en, som jeg absolut måtte møde. Efter at have læst en enkelt kort anmeldelse og set hendes annonce og billeder på Nympho, bookede jeg en tid med tilkøb af CIM. Pigen der modtog mig var ubeskriveligt lækker. Hvor gode hendes billeder end er, så yder de hende ikke retfærdighed. Hun er meget smukkere i virkeligheden. Efter en hurtig afvaskning startede vi med lidt lækker oral til begge hvorefter kondomet blev krænget på og hun begyndte sit ridt - iøvrigt uden ekstra smørelse. Hun red hårdere og hårdere mens jeg skiftevis havde fat i hendes lille faste røv, hendes lille smalle talje og hendes store faste bryster. Et skift til missionær, hvor synet af hendes kønne ansigt næsten resulterede i en alt for hurtig slutning. Hun fik guidet mig om på ryggen, hev kondomet af og begyndte at sutte imens hun hele tiden holdt øjenkontakt. Arbejdet blev udført med entusiasme og ihærdighed og resultatet var en fantastisk udløsning, som hun ikke havde alt for travlt med at få spyttet ud. Tiden gik alt for hurtigt i hendes selskab, så jeg er bange for, at jeg bliver nødt til at besøge hende igen. Desværre er hendes engelsk stort set ikke-eksisterende, men man mister alligevel mælet, når man ser hende, så det betyder måske ikke så meget. Efter mødet med Molly gik jeg i hotellets cafe, som fungerer godt som satellit-kontor, og fik mig en god kop kaffe og lidt kvalitetsarbejdstid. Fandme en god dag på kontoret!! Klikbart link: https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n15233/5214/molly/ 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 9. April Det var med stor glæde, at jeg så at Molly var tilbage på Amager, så jeg skyndte mig at kontakte hende og i dag var der endelig hul i kalenderen, så jeg kunne besøge hende. Hun er blevet meget bedre til engelsk siden sidst, så vi kunne kommunikere uden brug af digitale hjælpemidler. Efter et hurtigt bad mødtes vi i "arbejdsværelset" og jeg var endnu engang begejstret for hendes fantastiske blow med konstant øjenkontakt. Hun er en stjerne i den disciplin! Hun blev varmet godt op med en slikketur ,og hun kom første gang, mens hun red mig. Hun måtte lige holde et par minutters pause inden vi fortsatte i doggy og sluttede af i missionær, hvor hun kom igen samtidig med at jeg selv måtte opgive at holde længere. Det hele var overstået på 45 minutter. Jeg havde godt nok betalt for en time, men jeg har intet at brokke mig over. Der var fuld valuta for pengene! Ligesom sidst gik jeg ovenpå til cafeen, som fungerer rigtigt godt som satellitkontor, og arbejdet foregår bare lidt nemmere, når kroppen er helt afslappet og alle frustrationer er skudt ud af kroppen... 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 9. April (edited) Tak for opdatering @yrghh Meget stærkt at du giver hende to orgasmer på 45 minutter Redigeret 9. April af dhnmdst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 9. April dhnmdst skrev, for 7 minutter siden: Tak for opdatering @yrghh Megrt stærkt at du giver hende to orgasmer på 45 minutter Det syntes hun også Hun var ret glad (og træt) bagefter - og jeg er stadig temmeligt stolt af mig selv (Ved godt, at en del ikke vil tro på det, men det er godt nok for mig, hvis hun og jeg ved det) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 9. April dhnmdst skrev, for 9 timer siden: Tak for opdatering @yrghh Meget stærkt at du giver hende to orgasmer på 45 minutter It's not that uncommon. I visited reeperbahn and had the same experience, the girl was so wet going from tight pussy to soaking wet, but that is just a trigger getting me even more.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg