Hop til indhold

Recommended Posts

Hun ser dejligt ud.
Hvordan er hendes engelsk? Er hun til at tale med eller er det kun "kærlighedens sprog" og Google translate? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 2 timer siden:

Hun ser dejligt ud.
Hvordan er hendes engelsk? Er hun til at tale med eller er det kun "kærlighedens sprog" og Google translate? :) 

meget begrænset engelsk . hun er smadder sød og kærlighedens sprog , det kan hun finde ud af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft tilsvarende oplevelse med Molly, sød petit pige med lang brun hår. Blow med øje kontakt,  intense kys og dejlig sex.  Stedet tæt på DR byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren 2.0 skrev, den 5.12.2023 at 12:18:

Hun er bare for lækker, lille sød og rigtig ung pige guf ;) super GFE og super blow , Jesus Christ!!! det var god morgensex ;)  Superanbefaling herfra :-) 

https://nympho.dk/n15233/5214/molly/#profile-about

Jeg nåede ikke så langt. I sms kommunikationen blev hun mopset fordi jeg ikke forstod en sms eller hendes google translate ikke var tilstrækkeligt. Måske er hun allerede udkørt. Men med den attitude går jeg videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke hende selv der passer tlf. Hun kan ikke mange ord på engelsk.

Men servicen fejler ikke noget - hun kan vist godt lide det hun laver. Ok indlevelse og en lille fast numse der sparker røv!

Eneste minus er hendes bazookalæber. Så synd når det går over gevind. Og så ska man være forberedt på hendes brystvorter, som ser ret mærkelige ud.

All and all godkendt med 3/5 trustpilotstjerner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har det man kalder indadvente brystvorter. Stimulere den med kys og din tunge og de kommer til at stritte så fint. Intet unormalt ved hende. Hun er rigtig dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, for 11 timer siden:

en lille fast numse der sparker røv

Dét kunne jeg godt tænke mig at se. En røv der sparker sig selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I also had to visit this beauty. Those eyes together with alot of eye contact :x

Very eager to please and it felt very natural to be with her, we talked the same body language at least ^_^

Wow is the word <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 1 time siden:

Ser ud til den ikke er aktiv

 

Var den ellers stadigvæk igår... ærgerligt hvis hun allerede er smuttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som har været forbi Molly denne gang til en lille dans? Høhø. 
Lad os endeligt høre om niveauet holder stand. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...