Frøns1 46 Skrevet 6. December, 2023 https://annoncelight.dk/showad/385972 Nogen som kan hjælpe til her..? Hun ser jo skøn ud på hendes billeder - som jeg tænker nok skal passe… men hvad med servicen..? / Frøns1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tvetvebakbak 77 Skrevet 6. December, 2023 (edited) Hold op det er smart: man kan søge oppe i feltet med timeglas, hvor der står SØG PÅ FOrUM Slagelse og Tureby Knus Mathilde https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=MATHIlDE&type=forums_topic&nodes=46&search_and_or=or&start_after=year&sortby=relevancy Skrevet 29. Juni Koege30 Den anden er pt danske Melina, jeg besøgte hende for 14 dages tid siden - ikke lige min kop te Redigeret 6. December, 2023 af tvetvebakbak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badabiing 5 Skrevet 6. December, 2023 Falske billeder men sød pige ift billede tre, så er pigen noget ældre i virkeligheden Been there, done that! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 223 Skrevet 6. December, 2023 Badabiing skrev, for 5 timer siden: Falske billeder men sød pige ift billede tre, så er pigen noget ældre i virkeligheden Been there, done that! Ja så typisk danske piger. Sjovt som de udenlandske piger faktisk er langt mere sandfærdige i deres markedsføring, mens de danske piger som hovedregel “snyder på vægten”, og oftest så vandet driver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøns1 46 Skrevet 6. December, 2023 Jeg havde faktisk bestemt mig for at møde hende - måske som incall, men nu sidder jeg og tænker, det måske dumt…? hit mee - gi’ mig respons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 74 Skrevet 11. December, 2023 Frøns1 skrev, den 6.12.2023 at 21:44: Jeg havde faktisk bestemt mig for at møde hende - måske som incall, men nu sidder jeg og tænker, det måske dumt…? hit mee - gi’ mig respons Hvis du er til midaldrende kvinder, med falske sutte læber, tatoveringer og røvskæg. Så er hun lige noget for dig. Men hun er ikke 32 år, som der står i annoncen, og selvom der står at hun tilbyder Kæresteoplevelser og tungekys, gør hun INGEN af delene, og hun overholder ikke sine aftaler. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 74 Skrevet 11. December, 2023 Badabiing skrev, den 6.12.2023 at 15:34: Falske billeder men sød pige ift billede tre, så er pigen noget ældre i virkeligheden Been there, done that! Fik du hvad du havde betalt for (tid og ydelse) ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missy12 0 Skrevet 6. Januar, 2024 Badabiing skrev, den 6.12.2023 at 15:34: Falske billeder men sød pige ift billede tre, så er pigen noget ældre i virkeligheden Been there, done that! Måske fordi jeg selv valgte at fortælle dig min rigtige alder? Du var mundlam da jeg fortalte dig at jeg var ældre i virkeligheden… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missy12 0 Skrevet 6. Januar, 2024 FeetLover skrev, den 12.12.2023 at 00:35: Hvis du er til midaldrende kvinder, med falske sutte læber, tatoveringer og røvskæg. Så er hun lige noget for dig. Men hun er ikke 32 år, som der står i annoncen, og selvom der står at hun tilbyder Kæresteoplevelser og tungekys, gør hun INGEN af delene, og hun overholder ikke sine aftaler. Kæreste feetlover hvis du bare havde været mere soigneret så kunne det være at man havde lyst til give dig en kæresteoplevelse? Og ligesom din ovenstående ven “badabiing” fik du min rigtige alder at vide og som du selv sagde: “det havde jeg ALDRIG gættet”. Og fordi du ikke fik den kæresteoplevelse grundet din dårlige hygiejne er der ingen grund til at lyve om min kropsbehåring mm.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 74 Skrevet 6. Januar, 2024 Missy12 skrev, for 44 minutter siden: Kæreste feetlover hvis du bare havde været mere soigneret så kunne det være at man havde lyst til give dig en kæresteoplevelse? Og ligesom din ovenstående ven “badabiing” fik du min rigtige alder at vide og som du selv sagde: “det havde jeg ALDRIG gættet”. Og fordi du ikke fik den kæresteoplevelse grundet din dårlige hygiejne er der ingen grund til at lyve om min kropsbehåring mm.. Missy12 (Mathilde), jeg tror at du forveksler mig med en helt anden, især da jeg aldrig har fået at vide hvor gammel du rent faktisk er. Mit gæt vil være 45 år (Mindst). Og min Hygiejne, har jeg aldrig hørt noget om før, så du må jo være meget følsom. Så måske du skulle tage at skifte erhverv. Og hvis det nu var så slemt, hvorfor sagde du så ikke noget om det...? Du havde jo ikke nogle problemer med at tage imod pengene, selvom du kun havde sex med mig i (hele) 10 min. Selvom du var blevet betalt for 45 min. Sjovt nok så, tiltaler du ikke de andre ting som jeg har skrevet om dig. 1. Du kom 30 min. Forsent til vores aftale, selvom du selv havde sat tidpunktet, for vores møde. 2. Du bliver betalt for 45 min (1600 + trans) og du er ude igen efter 15 min. 3. Du har falske store sutte læber (Ikke beskrevet på din annonce) 4. At du har flere tattoveringer (ikke beskrevet på din annonce) Så lad os nu være enige om at du snyder dine kunder. https://annoncelight.dk/showad/385972 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1208 Skrevet 6. Januar, 2024 FeetLover skrev, for 18 minutter siden: Missy12 (Mathilde), jeg tror at du forveksler mig med en helt anden, især da jeg aldrig har fået at vide hvor gammel du rent faktisk er. Mit gæt vil være 45 år (Mindst). Og min Hygiejne, har jeg aldrig hørt noget om før, så du må jo være meget følsom. Så måske du skulle tage at skifte erhverv. Og hvis det nu var så slemt, hvorfor sagde du så ikke noget om det...? Du havde jo ikke nogle problemer med at tage imod pengene, selvom du kun havde sex med mig i (hele) 10 min. Selvom du var blevet betalt for 45 min. Sjovt nok så, tiltaler du ikke de andre ting som jeg har skrevet om dig. 1. Du kom 30 min. Forsent til vores aftale, selvom du selv havde sat tidpunktet, for vores møde. 2. Du bliver betalt for 45 min (1600 + trans) og du er ude igen efter 15 min. 3. Du har falske store sutte læber (Ikke beskrevet på din annonce) 4. At du har flere tattoveringer (ikke beskrevet på din annonce) Så lad os nu være enige om at du snyder dine kunder. https://annoncelight.dk/showad/385972 Missy12 skrev, 1 time siden: Kæreste feetlover hvis du bare havde været mere soigneret så kunne det være at man havde lyst til give dig en kæresteoplevelse? Og ligesom din ovenstående ven “badabiing” fik du min rigtige alder at vide og som du selv sagde: “det havde jeg ALDRIG gættet”. Og fordi du ikke fik den kæresteoplevelse grundet din dårlige hygiejne er der ingen grund til at lyve om min kropsbehåring mm.. I kan fortsætte jeres personlige diskussion et andet sted. Bryan Mills Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
heeejmor 90 Skrevet 3. September, 2024 Det er ihvertfald under alle omstændigher ikke hende på billederne, der er Anastasia Novoselova https://www.instagram.com/p/CpeRb7Br2S3/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== https://www.sharon33.com/black-level/10482-39458-corset-en-vinyle-a-jarretelles-black-level.html#/135-tailles-s 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 74 Skrevet 3. September, 2024 Heejmor Det kan vist ikke rigtig undre nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg