Sofie Brandvarm 388 Skrevet 5. December, 2023 (edited) Kære EG'ere Jeg er i gang med at lave en guide til nye sexkøbere, og har i den forbindelse et ønske om at give nogle af jeres erfaringer og råd med til den kommende generation sexkøbere. Er der mon én herinde, der har lyst til at sludre med mig? Kh Sof Redigeret 5. December, 2023 af Sofie Brandvarm Ændret titel 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 5. December, 2023 Mit bedste råd lad vær det alt for dyr en hobby Men ud over det, så bidrager jeg da gerne med det jeg kan. Venligst Claesen 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 5. December, 2023 (edited) Er selv nybegynder. Det at holde mig til danske kvinder og klinikker har tjent mig godt indtil videre. Så kan man føle sig nogenlunde tryg. Jeg bidrager gerne til en guide trods min begrænsede erfaring. Redigeret 5. December, 2023 af henlan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 329 Skrevet 5. December, 2023 Hej Sofie ja jeg tager gerne tid til at sludre med dig. skriv evt i pb hvordan og hbornår venligst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 5. December, 2023 Hej Sofie, God idé. Jeg ved ikke, om du kan bruge det her, baseret på min erfaring igennem en del år, for det burde jo være logik for alle: Vær sød, ren og respektfuld. Husk at læse pigens tekst ordentlig igennem så misforståelser undgås. Hold en god tone i korrespondancen og under besøget. Nyd købesex i små portioner, som du har råd til. Hold dig til et fast budget for denne hobby. Og lad være med at bilde dig selv ind, at du får en kæreste. Sidst, men ikke mindst, lad være med at prutte priser, selv om det er en kær hobby for mange. Varm hilsen fra Signor 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 91 Skrevet 5. December, 2023 Jeg købte en del sex for mange år siden. På grund af dårligt selvværd og økonomi har jeg holdt pause i omkring 12 år så føler mig som en nybegynder igen. Selvværd og økonomi er bedre så håber at komme i gang i 2024 Mvh Torben 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 5. December, 2023 Mit bedste råd. Som jeg har praktiserende i de 30 år jeg har besøgt GB. Vær høflig. Altid høflig og husk på du køber en ydelse af den GB du besøger. Men du køber ikke mennesket bagved. En andet menneske lige som dig som har de samme glæder og sorger som livet giver. Kan man opfylde det så er min erfaring at mødet med en GB er komme godt fra start. Har altid haft en god kemi med dem som jeg har besøgt ved hjælp af den filosofi 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Koege30 61 Skrevet 5. December, 2023 Jeg har mange erfaringer fra de sidste 10 år, er selv 38 år nu. erfaringer med både danske og udlandske GP’er, haft fantastiske og mindre gode oplevelser jeg gerne deler ud af. smid en pm så kan vi evt ringes ved hvis det er nemmere end at finde tid til at mødes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1049 Skrevet 5. December, 2023 Hej Sofie Bidrager gerne med mine 7-8 års erfaringer. Sender dig en PB. kh. Bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 707 Skrevet 5. December, 2023 Øj hvor kom jeg lge til at føle mig gammel. Jeg købte min første pige 5 år inden du kom til verden Men jeg deler da gerne ud af mine erfaringer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde_34 174 Skrevet 5. December, 2023 Hej Sofie Jeg har besøgt gp’er siden jeg var 18 år og en GP i Herning var den første keg havde sex med. Nu 30 år senere er jeg stadig kunde. Send en pm, så kan vi tage en snak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 403 Skrevet 6. December, 2023 Hvor er det er fest initiativ Sofie... Det kan hjælpe mange med at gøre det rigtigt første gang...OG opdrage lidt på de der kunder Er sikker på at jeg selv kunne trænge til et opfriskningskursus... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. December, 2023 Jeg kan se du har mange tilbud. Hvis det ikke er nok, siger du bare til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3057 Skrevet 6. December, 2023 Altid frisk på den slags 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1270 Skrevet 6. December, 2023 Startede selv mit første beg en uge efter min 18 års fødselsdag - så hvis det er en hjælp, vil jeg meget gerne komme med en både ung mands syn, og de erfaringer der er dannet gennem årene til midt-trediverne... For det ser jeg da lige, er da snart den halve levealder med købesex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4552 Skrevet 6. December, 2023 Sympatisk tanke med en sådan guide.. Der er helt sikkert mange EG-brugere, som kan og vil bidrage med beskrivelser af, hvordan man får en god start på et positivt forløb med sexkøb. Spørgsmålet er dog, om man med den tilgang ikke kun ser den ene side af medaljen, den positive. Hvilket for så vidt er fint nok, hvis det er det, som er hensigten med guiden. Hvis tanken med guiden også er at give nye sexkøbere et nuanceret billede af, hvad det vil sige at købe sex, kunne det være interessant at medtage en vinkel fra de personer, som har prøvet at købe sex, men som fandt ud af, at det ikke var noget for dem. Hvad var det, som gjorde, at de faldt fra? Skete det efter første gang, eller efter en længere periode? Oplevede de negative konsekvenser af sexkøbet, og hvordan kom det til udtryk? Der er dog nok en praktisk udfordring, fordi mens det er nemt at finde glade sexkøbere her på EG, så er det nok ikke super nemt at identificere og få fat i dem, som tidligere har købt sex, men ikke gør det mere. Men god vind med projektet, @Sofie Brandvarm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 6. December, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 50 minutter siden: Sympatisk tanke med en sådan guide.. Der er helt sikkert mange EG-brugere, som kan og vil bidrage med beskrivelser af, hvordan man får en god start på et positivt forløb med sexkøb. Spørgsmålet er dog, om man med den tilgang ikke kun ser den ene side af medaljen, den positive. Hvilket for så vidt er fint nok, hvis det er det, som er hensigten med guiden. Hvis tanken med guiden også er at give nye sexkøbere et nuanceret billede af, hvad det vil sige at købe sex, kunne det være interessant at medtage en vinkel fra de personer, som har prøvet at købe sex, men som fandt ud af, at det ikke var noget for dem. Hvad var det, som gjorde, at de faldt fra? Skete det efter første gang, eller efter en længere periode? Oplevede de negative konsekvenser af sexkøbet, og hvordan kom det til udtryk? Der er dog nok en praktisk udfordring, fordi mens det er nemt at finde glade sexkøbere her på EG, så er det nok ikke super nemt at identificere og få fat i dem, som tidligere har købt sex, men ikke gør det mere. Men god vind med projektet, @Sofie Brandvarm Tak til alle jer der har svaret og sendt beskeder, hvor er det dejligt Jeg får samlet op på jer hen mod weekenden. @Den_glade_amatør tak for dit input, og jeg er enig i, at det er nogle vigtige perspektiver. Hvis jeg skrev en bog om det, ville der være bedre plads til at gå i dybden med nuancerne. Det jeg ikke fik nævnt i starten af tråden, er at guiden udgives i 24 indlæg på min blog her i december, og jeg har faktisk kun afsat et enkelt indlæg til sexkøberes erfaringer/historier. Hensigten er absolut at guide til en god oplevelse, med alt hvad det indebærer. Det betyder bl.a også hvilke risici og mulige konsekvenser man som sexkøber skal have med i sine overvejelser. Du er velkommen til at sende en pb og få linket (jeg er i tvivl om jeg må dele det her?), hvis du er interesseret i at se nærmere på stil og indhold. Kh Sof 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 7. December, 2023 Et indlæg om tegn man som kunde bør være opmærksom på, for at spotte kvinder det ikke arbejder helt eller kun delvist frivilligt kunne også være relevant. Inklusiv kontaktinfo til relevante myndigheder og interesseorganisationer, både til kvinden og kunden selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 365 Skrevet 7. December, 2023 Trin 1) Køb en flybillet til Thailand eller Filippinerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4552 Skrevet 7. December, 2023 Sofie Brandvarm skrev, for 15 timer siden: Det jeg ikke fik nævnt i starten af tråden, er at guiden udgives i 24 indlæg på min blog her i december Det er da en skide god ide! Det er nok rigtigt, at det vil være for meget at slå på tromme for sig selv, hvis du smed et link ind, men så kan jeg jo gøre det. Bloggen findes her: https://www.sofiebrandvarm.dk/blog Velformuleret og let læselig. Kan anbefales. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 214 Skrevet 7. December, 2023 det er en god blog Sofie ret interessant tak for link den_glade_amatør det kunne ellers være et udemærket emne under lidt pillow talk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigernesven 66 Skrevet 9. December, 2023 Kiggede lige på bloggen og må give Sofie stort ros indtil nu. Godt skrevet og brugbart. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3057 Skrevet 13. December, 2023 Den er rigtig god op til 9. December @Sofie Brandvarm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg