Bobby CPH 232 Skrevet 13. December, 2023 Babseparadis skrev, for 15 timer siden: Bobby CPH skrev, den 11.12.2023 at 16:38: 15 kr. fattigere men til gengæld 3 lodder og et par julegaver rigere Er altså nysgerrig... hvem skal ha' et lod i julegave? Det er vel ikke svigerfar? Ha! Nej - et lod til en ven, som lever i et sexløst ægteskab og trænger til lidt seksuel omsorg, og et lod til en ven, som lever det "søde" singleliv, men som trænger til en god, kærlig hånd i stedet for middelmådig engangsknald. Og så et lod til mig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3194 Skrevet 13. December, 2023 Er der nogen trøstepræmie hvis man taber med 22 lodder @Babseparadis altså udover en gratis hånder af mig selv mens jeg græder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babseparadis 13 Skrevet 13. December, 2023 (edited) Dillermand Junior skrev, 1 time siden: Er der nogen trøstepræmie hvis man taber med 22 lodder @Babseparadis altså udover en gratis hånder af mig selv mens jeg græder Det korte svar er: Det kommer faktisk an på hvilket af de to lotterier du har købt lodder til. Der er jo to af dem Redigeret 13. December, 2023 af Babseparadis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babseparadis 13 Skrevet 13. December, 2023 (edited) Dillermand Junior skrev, 1 time siden: Er der nogen trøstepræmie hvis man taber med 22 lodder @Babseparadis altså udover en gratis hånder af mig selv mens jeg græder Det lange svaaaaaar er: Det kommer faktisk an på hvilket af de to lotterier du har købt lodder til. Der er jo to af dem... fordi: Det til en femmer: Hvis det er 22 lodder til en 5'er du har købt, så får vi absolut INTET at vide om hvem der har købt eller hvor mange lodder de har købt. Så nej - der må du trøste dig selv Vi får ene og alene den email adresse som bliver udtrukket automatisk den dato lotteriet slutter. Det til 100kr: Hvis det er 22 lodder til 100 kr. du har købt, så står der - med ret store bogstaver endda - følgende: "Beløbet du bruger på Lodsedler får du tilsvarende i rabatkuponer, hvis du selv bestiller en oplevelse hos Babseparadis.dk! Du får en rabatkupon tilsendt af pigerne til den emailadresse du bruger til at købe dine Lodsedler når vinderen er trukket!" Så hvis du har købt 22 lodder til 100 kr. (det tænker jeg dog IKKE at du har ) så har du købt for 2200 kr. som rabatkuponer/gavekort du kan bruge hvis du booker en tid uanset om du vinder eller ej. Gavekortet kan bruges enten til Babseparadis en anden gang eller denne gang eller hos Eva eller Trine alene en helt tredje dag. Det er to meget forskellige lotterier sådan "set fra kulissen". Det dyre skal vi faktisk selv udtrække en vinder ved og det er mindre automatisk og en del dyrere (for os) end det til en 5er - fordi det kræver "mandetimer" at administrere det. - - - - - Tanken fra min side var egentlig at folk ved at købe de dyre lodder i 100kr-lotteriet på den måde i praksis egentlig betaler en slags depositum ved at købe gavekort - men at de så OGSÅ har chancen for at vinde noget oveni hatten. Jeg tænkte at det var mere "bang for your buck" end bare depositum eller forudbetaling eller lign. for jer som potentielle gæster til Babseparadis. Samtidigt viser man jo os at man mener det alvorligt og ikke bare booker for sjov og udebliver - hvis folk har haft penge op af lommen allerede når de booker, så ved vi jo at de er seriøse. Så det dyre lotteri til 100kr pr. lod er egentlig udtænkt fra min side som en slags "Zero Sum Game" hvor dem der er seriøse viser det ved et depositum - med chance for gevinst endda - og vi ved at folk dukker op til deres aftale - og dem der gerne ville ha' haft en tid i stedet for en der udebliver, han vinder også fordi han kan "overhale indenom" med sin booking ved at vise at han er seriøs og har købt lodder/gavekort. Så alle vinder på det - bortset fra de skidesprællere der ALTID er som booker tid(er) og ikke dukker op og dermed "cockblocker" andre der gerne vil til. Jeg tror ikke folk er helt klar over hvor mange mænd der booker uden at dukke op til sådan noget som trekanter osv. Ja også helt almindelige aftaler naturligvis. Men især til "events" som ikke sælges hver dag, kunne man måske sige. Måske det ender med at blive en løsning på "hvem skal stole på hvem først?" i det her med forudbetaling og/eller depositum. Hvis man forestiller sig en side med mange lotterier fra mange forskellige sexarbejdere, så kan man jo give en mand der bliver snydt for sit depositum "pengene tilbage" i form af et gavekort til en anden pige der også har lodder og gavekort på siden... og pigen får ikke sine penge og bliver straffet med karantæne eller regulær udspark fra siden, hvis hun snyder eller fusker eller hun slet ikke findes Så... selvom det er for alvor kan det jo godt være sjovt også, især hvis nogen kan produktudvikle en løsning hvor ALLE vinder (noget) - undtagen dem der snyder Sådan en produktudvikler-kasket er der jo hende dér Eva-her-og-der-og-allevegne der har RET hårdt trykket ned over ørerne Hende Produktudvikler-Eva der gik på pension for at være fuldtidssexarbejder som ikke må deltage i tråden her og som ligner mig fuldstændigt både på en god og en dårlig dag Kærligst, Eva - Glædespige, Lotterist, Trekantist, Projekt- og Produktudvikler... blandt andet Redigeret 13. December, 2023 af Babseparadis 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3194 Skrevet 13. December, 2023 Det er meget sødt at hende @Babseparadis svarer på noget så useriøst Det var en masse små lodder jeg ville bare støtte det sjove initiativ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babseparadis 13 Skrevet 14. December, 2023 Dillermand Junior skrev, for 20 timer siden: Det er meget sødt at hende @Babseparadis svarer på noget så useriøst Det var en masse små lodder jeg ville bare støtte det sjove initiativ I know Men der kunne jo sidde "dyre damer" herinde som gerne vil ha' deres eget lotteri eller deres egne gavekort eller noget, som tænker det samme 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3194 Skrevet 14. December, 2023 Babseparadis skrev, for 44 minutter siden: I know Men der kunne jo sidde "dyre damer" herinde som gerne vil ha' deres eget lotteri eller deres egne gavekort eller noget, som tænker det samme Det håber jeg også andre er friske på den slags er super skægge for os kunder når der prøves ting af og vejen til en sjov og fræk aftale kan gå af en mere utraditionel vej. Lotterier og den slags er nok ikke for alle da man ikke kan screene kunderne i et lotteri med en tilfældig vinder men konceptet er sjovt og jeg håber at andre også kan se det sjove i den slags. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babseparadis 13 Skrevet 16. December, 2023 Dillermand Junior skrev, den 14.12.2023 at 16:53: Det håber jeg også andre er friske på den slags er super skægge for os kunder når der prøves ting af og vejen til en sjov og fræk aftale kan gå af en mere utraditionel vej. Lotterier og den slags er nok ikke for alle da man ikke kan screene kunderne i et lotteri med en tilfældig vinder men konceptet er sjovt og jeg håber at andre også kan se det sjove i den slags. Vi er i fuld gang med at teste det gavekort og lotterier på mig med 3 af mine kasketter. Når vi har øvet os lidt her resten af året i hvordan vi gør det nemmest for os selv rent teknisk, så håber jeg da meget at en masse andre sexarbejdere (og andre) vil få glæde af det. Og naturligvis jer der køber og spiller med (HØHØ) Nej det er ikke for alle piger med lotterier eller gavekort - fordi nogle har en screeningsproces - men har vi også allerede fundet en løsning på, som vi ikke vil afsløre her For jer bliver det i hvert fald forhåbentlig både sjovt, og I får mulighed for at betale de piger der ønsker at være "med på vognen" med kort helt anonymt og sikkert. Nu ser vi lige hvordan vi gør det nemmere og billigere for sexarbejdere at benytte sig af muligheden for at få et par værktøjer og muligheder der gør det (i mine øjne) nemmere og bedre at sælge sex på en for alle parter sikker og nemmere måde. Vi får se om den her lille "test-jolle" ender med at blive en flåde af positiv forandring. Der er i hvert fald sat ild i ambitionerne og potentialet nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3194 Skrevet 16. December, 2023 Babseparadis skrev, 1 time siden: Vi får se om den her lille "test-jolle" ender med at blive en flåde af positiv forandring. Der er i hvert fald sat ild i ambitionerne og potentialet nu Håber bestemt at det ender i en flåde personligt så tak til jer der går foran og tester Babseparadis skrev, 1 time siden: Vi er i fuld gang med at teste det gavekort og lotterier på mig med 3 af mine kasketter. Når vi har øvet os lidt her resten af året i hvordan vi gør det nemmest for os selv rent teknisk, så håber jeg da meget at en masse andre sexarbejdere (og andre) vil få glæde af det. Og naturligvis jer der køber og spiller med (HØHØ) Jeg har allerede fået glæde af det det var helt perfekt for mig her i December der var en dyr måned uden plads i økonomien til frække aftaler at kunne kigge på et restbeløb på kontoen og så fyre dem af på lodsedler der måske ender i en fræk aftale i Januar måske ikke men det var sjovt at give det et skud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fatter Brun 1 Skrevet 12. Februar Lidt mærkligt at man ikke rigtig hører mere om de her lotterier. Fandt ved et tilfælde ud af at de findes, men det er ikke @Babseparadis der står bag dem mere og prisen er jo sat op. Stadig en god idé og jeg krydser fingre for at jeg finder den næste! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg