SirK 207 Skrevet 3. December, 2023 Hej Faldt over denne side http://www.episkm.com med teksten. orgasmer der vare i flere minutter og som er mange gange kraftigere? Orgasmer som kan mærkes i hele kroppen timer efter? At få orgasme uden at få udløsning? At kunne komme talrige gange, uden at miste lysten eller erektionen? SÅ SKAL DU PRØVE EPISK MASSAGE Er der nogen der har erfaring med dette univers?? Lyder lidt fristende at prøve .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4745 Skrevet 3. December, 2023 SirK skrev, for 2 minutter siden: Er der nogen der har erfaring med dette univers? Der er ganske mange anmeldelser af dem. Prøv fx at søge på “episkm”. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 665 Skrevet 4. December, 2023 De kan udrette meget. Har dog ikke selv erfaring med netop episk men med anden tantra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 102 Skrevet 14. Januar, 2024 Der er mange fine ord, og der er ikke overensstemmelse mellem alt der tilsyneladende er muligt og den oplevelse man går derfra med. Det er i hvert fald min opfattelse. De ting der nævnes vil jeg mene kræver meget og detaljeret dialog. Jeg bliver dog ved med at vende tilbage - aarhus, randers og aalborg. Der er ingen krav til én, man modtager kun. Ved alm. gp er mit hoved fyldt af, at jeg ikke vil overskride grænser. Ved episkm placerer jeg mig på briksen, og ved at nu handler det om, hvad kvinden gør ved mig. Hun har ret skrappe grænser og det, der skal ske, styrer hun - ikke noget at være i tvivl om. De fine ord til side, så er det en speciel oplevelse/udløsning, hvis man kan være i den leg med klimaks. Og der er, også ved mig, ekstra tryk på alle kedler, når man når dertil. Jeg er altid rimelig rundtosset når jeg er på vej til bilen bagefter. Med én undtagelse vender jeg ellers aldrig tilbage. Men det gør jeg her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 102 Skrevet 14. Januar, 2024 Jeg er ret vild med episk edging koncept. Jeg kom der en del på et tidspunkt, men nu passer det aldrig ind med job, og den kvinde jeg føler gør det bedst for mig. Hvis du aldrig har leget med den slags, men er fascineret, så skynd dig at få booket en tid. Det er en dejlig oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg