Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/390446

Jeg skulle besøge denne pige, men hun valgte at spilde min tid!

På forhånd havde jeg booket tid hos denne pige, flere timer i forvejen. Jeg skriver 30 min før og får tiden bekræftet. Så ringer jeg 5 min før og får tiden bekræftet, så da jeg ankommer tænker jeg hun er klar, men ak. 

Jeg ringer igen og siger jeg er der, da jeg står foran døren, men nu er hun lige 5 min forsinket. Kan høre hun er ude at gå, og jeg håber selvfølgelig det bare er i baghaven. Jeg venter foran døren, hvor der kort efter er en meget slidt, mpden dame der åbner. Hun siger jeg skal vente i bilen. Jeg spørger om ikke jeg må få et bad imens, men det er udelukket. Fair nok, så venter jeg. Tilbage i bilen går der hele 20 min, hvor jeg flere gange skriver til hende hvor hun er, men hun svarer ikke. Så kører jeg min vej, hvorefter hun skriver: ready. Svarer at vi havde en aftale for 20 min siden, men selvfølgelig er kørt nu.

Er det bare mig eller er det dybt respektløst at sige man er klar om 5 min, mens man i virkeligheden er totalt klar over at det er en urealistisk deadline?

Havde hun bare sagt, at hun var 20 min forsinket kunne jeg jo tage stilling derefter, men at holde kunden til ilden ved konstant at sige "liiiige om lidt" er direkte uærligt.  Havde jeg været 20 min forsinket, ville jeg melde det ud fra start.

Så hold jer væk, kære brødre. Hvis hun ikke engang kan være ærlig om tiden, er hendes serviceniveau nok heller ikke noget at råbe hurra for!

Redigeret af Legetimen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Legetimen skrev, 1 time siden:

Er det bare mig eller er det dybt respektløst at sige man er klar om 5 min, mens man i virkeligheden er totalt klar over at det er en urealistisk deadline?

Det er i hvert fald ikke en praksis, hun er ene om. Det vidner talrige anmeldelser om.

Mon ikke fremgangsmåden ganske enkelt skyldes, at hvis hun melder en stor forsinkelse ud med det samme, så vil mange flere droppe hende i stedet for at vente lidt længere ad gangen? Money rules, ved du nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Legetimen skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/390446

Jeg skulle besøge denne pige, men hun valgte at spilde min tid!

På forhånd havde jeg booket tid hos denne pige, flere timer i forvejen. Jeg skriver 30 min før og får tiden bekræftet. Så ringer jeg 5 min før og får tiden bekræftet, så da jeg ankommer tænker jeg hun er klar, men ak. 

Jeg ringer igen og siger jeg er der, da jeg står foran døren, men nu er hun lige 5 min forsinket. Kan høre hun er ude at gå, og jeg håber selvfølgelig det bare er i baghaven. Jeg venter foran døren, hvor der kort efter er en meget slidt, mpden dame der åbner. Hun siger jeg skal vente i bilen. Jeg spørger om ikke jeg må få et bad imens, men det er udelukket. Fair nok, så venter jeg. Tilbage i bilen går der hele 20 min, hvor jeg flere gange skriver til hende hvor hun er, men hun svarer ikke. Så kører jeg min vej, hvorefter hun skriver: ready. Svarer at vi havde en aftale for 20 min siden, men selvfølgelig er kørt nu.

Havde hun bare sagt, at hun var 20 min forsinket kunne jeg jo tage stilling derefter, men at holde kunden til ilden ved konstant at sige "liiiige om lidt" er direkte uærligt.  Havde jeg været 20 min forsinket, ville jeg melde det ud fra start.

Så hold jer væk, kære brødre. Hvis hun ikke engang kan være ærlig om tiden, er hendes serviceniveau nok heller ikke noget at råbe hurra for!

I agree with you, if she knows she will be late, she should let you know in advance, so you arrive a little later and she doesn't run the risk of losing the customer because he waited too long.

But this works in a polite and respectful world regardless of the nature of the meeting involving money. 

Better luck next time

Thor 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg ser billederne i annoncen er de to piger der annonceres med, en med og en uden tattoo, de burde kunne skiftes til at passe tiden :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

It's true, they are different girls and many are not even there, they are just images stolen from the internet. And they even make videos to simulate, to make you believe that the girl is real…ha ha ha. The scam is clear, those who fall are those who unfortunately do not pay attention to details.

Good day to everyone!

Thor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...