Napoleon69 234 Skrevet 27. Maj, 2024 Herren47 skrev, for 19 timer siden: Emmee er super og med på lidt af hvert, men den yngre pige som også er der er bestemt heller ikke noget dårligt valg. Lige bortset fra, at Tanya (June444) ikke kysser. Det gør Emme til gengæld, i rigelige mængder.:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet 29. Maj, 2024 Jeg har intet problem med st Tanya ikke vil kysse.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 73 Skrevet 4. Juni, 2024 Hold da op en lidt forvirrende tråd... https://annoncelight.dk/showad/401159 Hvem er pigen på billedet? / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løskrudt1 1 Skrevet 25. September hamr skrev, den 23.5.2024 at 20:15: Nr til Emmee kan du finde her: https://annoncelight.dk/showad/401159 Har forsøgt at skrive til det nummer der er i den annonce om Emmee var på arbejde. De skriver hun ikke er der. Er der nogen der har en adresse eller telefonnummer hvor man kan få fat på Emmee. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 234 Skrevet 26. September Løskrudt1 skrev, den 25.9.2025 at 13:55: Har forsøgt at skrive til det nummer der er i den annonce om Emmee var på arbejde. De skriver hun ikke er der. Er der nogen der har en adresse eller telefonnummer hvor man kan få fat på Emmee. På forhånd tak Ingen af de billeder har noget med Emme at gøre. Siger det bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 36 Skrevet 26. September Napoleon69 skrev, for 46 minutter siden: Ingen af de billeder har noget med Emme at gøre. Siger det bare. Billed 1 og 4 er emme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 36 Skrevet 26. September De 2 billeder med tegning over ansigt er emme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 234 Skrevet 26. September michael40 skrev, for 7 timer siden: De 2 billeder med tegning over ansigt er emme Det kan jeg love dig for, at det ikke er. Jeg har en smule indblik i den butik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaier-hmmmm 0 Skrevet 27. September michael40 skrev, for 16 timer siden: De 2 billeder med tegning over ansigt er emme Du har helt ret Michael40:-))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 234 Skrevet 27. September thaier-hmmmm skrev, for 10 timer siden: Du har helt ret Michael40:-))) Så lad os sige det på en lidt anden måde. Hvis vi antager, at Emme er omkring de 50, så giver de to billeder jo intet retvisende indtryk af hendes alder. Billedet fremstiller hende som en pige omkring de 25-30. Og jeg har kendt Emme i nogen år, hun er i øvrigt en blændende massør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 36 Skrevet 27. September (edited) Napoleon69 skrev, 1 time siden: Så lad os sige det på en lidt anden måde. Hvis vi antager, at Emme er omkring de 50, så giver de to billeder jo intet retvisende indtryk af hendes alder. Billedet fremstiller hende som en pige omkring de 25-30. Og jeg har kendt Emme i nogen år, hun er i øvrigt en blændende massør. Det er emme på de 2 billeder måske gamle billeder , men det er emme og ja tror også hun cirka er 49-50 år gammel Redigeret 27. September af michael40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 234 Skrevet 27. September michael40 skrev, for 7 minutter siden: Det er emme på de 2 billeder måske gamle billeder , men det er emme Måske man skulle sende et 25 år gammelt billede af huset til Nybolig, da det var nybygget. Måske det hjælper på salget...:-) Jeg mener generelt det er et skråplan at komme ud på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frenchlover 18 Skrevet 18. Oktober Alt i alt er rigtig mange - næsten alle - af de thaikvinder som er i Randers for gamle. Et ringe udvalg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg