Hop til indhold

Recommended Posts

Herren47 skrev, for 19 timer siden:

Emmee er super og med på lidt af hvert, men den yngre pige som også er der er bestemt heller ikke noget dårligt valg.

Lige bortset fra, at Tanya (June444) ikke kysser. Det gør Emme til gengæld, i rigelige mængder.:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Løskrudt1 skrev, den 25.9.2025 at 13:55:

Har forsøgt at skrive til det nummer der er i den annonce om Emmee var på arbejde. De skriver hun ikke er der.

Er der nogen der har en adresse eller telefonnummer hvor man kan få fat på Emmee.

På forhånd tak

Ingen af de billeder har noget med Emme at gøre. Siger det bare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
michael40 skrev, for 7 timer siden:

De 2 billeder med tegning over ansigt er emme 

Det kan jeg love dig for, at det ikke er. Jeg har en smule indblik i den butik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
thaier-hmmmm skrev, for 10 timer siden:

Du har helt ret Michael40:-)))

Så lad os sige det på en lidt anden måde. Hvis vi antager, at Emme er omkring de 50, så giver de to billeder jo intet retvisende indtryk af hendes alder. Billedet fremstiller hende som en pige omkring de 25-30. Og jeg har kendt Emme i nogen år, hun er i øvrigt en blændende massør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, 1 time siden:

Så lad os sige det på en lidt anden måde. Hvis vi antager, at Emme er omkring de 50, så giver de to billeder jo intet retvisende indtryk af hendes alder. Billedet fremstiller hende som en pige omkring de 25-30. Og jeg har kendt Emme i nogen år, hun er i øvrigt en blændende massør.

Det er emme på de 2 billeder måske gamle billeder ,  men det er emme og ja tror også hun cirka er 49-50 år gammel 

Redigeret af michael40

Del dette indlæg

Link til indlæg
michael40 skrev, for 7 minutter siden:

Det er emme på de 2 billeder måske gamle billeder ,  men det er emme 

Måske man skulle sende et 25 år gammelt billede af huset til Nybolig, da det var nybygget. Måske det hjælper på salget...:-) Jeg mener generelt det er et skråplan at komme ud på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...