Eva Nadine 4846 Skrevet 2. December, 2023 (edited) Larschristian skrev, den 30.11.2023 at 19:57: Niels Hausgaard fedthår skrev, den 30.11.2023 at 20:14: Niels Hausgaard ...Niels Hausgaard er nævnt 7 gange i denne tråd uden at være her... det er lige så tarveligt som de der skilte på vejene i Norge med billede af en Elg. Aldrig har jeg set en elg en eneste gang på de veje. Falsk reklame! Niels Hausgaard kunne fandme godt få det til 500 for en halv time i min butik - fuld pakke, happy hour, muslibar, fancy te og stempelkande kaffe, hjemmebag og hele pivtøjet. Jeg ville rydde kalenderen og sende kæresten i biografen, svømmehallen og på stripbar samme dag for ham, siger jeg bare! @Niels Hausgaard... er du her? Nå ikke... FÅG... jeg boykotter alle der hedder Niels indtil Niels Hausgaard har booket en tid! #Niels Hausgaard #NielsHausgaard #Niels Hausgård #Nils Hausgaard #Nils Hausgård @Niels Hausgaard @NielsHausgaard @Niels Hausgård @Nils Hausgaard @Nils Hausgård ... PÅKKERS!!! Redigeret 2. December, 2023 af Eva Nadine 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 2. December, 2023 Eva Nadine skrev, for 1 minut siden: Niels Hausgaard kunne fandme godt få det til 500 for en halv time i min butik - fuld pakke, happy hour, muslibar, fancy te og stempelkande kaffe, hjemmebag og hele pivtøjet. Jeg ville rydde kalenderen og sende kæresten i biografen, svømmehallen og på stripbar samme dag for ham, siger jeg bare! Hej - det er mig, Niels Hausgaard 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3249 Skrevet 3. December, 2023 Eventyrmanden skrev, for 8 timer siden: Hej - det er mig, Niels Hausgaard Nu er du bare grådig du har allerede en gratis aftale i din præmie 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 3. December, 2023 Dillermand Junior skrev, Lige nu: Nu er du bare grådig du har allerede en gratis aftale i din præmie Man kan altid få mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3249 Skrevet 3. December, 2023 Eventyrmanden skrev, for 2 minutter siden: Man kan altid få mere Hvad skete der med den Jydske beskedenhed og nede på jorden attitude eller var det ordet GRATIS der triggerede din indre Hjallerup Marked kregler der 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 3. December, 2023 @olma Hvad med i stedet for at forsøge at råbe hele Danmark op til en boykot kampagne, at lave en tråd under efterlysninger der har overskriften Halve timer til max. 500 Så kan folk skrive links til dem de kender. Boykot er sjældent særligt effektivt i øvrigt sådan historisk set 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 3. December, 2023 Dillermand Junior skrev, for 8 timer siden: Hvad skete der med den Jydske beskedenhed og nede på jorden attitude eller var det ordet GRATIS der triggerede din indre Hjallerup Marked kregler der Hvis der er noget der kan lokke os jyder ud, så er det hjemmebag og gode tilbud Det snakker til vores indre krejler 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3376 Skrevet 3. December, 2023 Eventyrmanden skrev, 1 time siden: Hvis der er noget der kan lokke os jyder ud, så er det hjemmebag og gode tilbud Det snakker til vores indre krejler Jyder for the win!! *dansende dame emoji* 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olma 8 Skrevet 4. December, 2023 Aarhuselsker skrev, den 30.11.2023 at 16:30: Så skal du også boykotte din tandlæge, læge, revisor, mekanikker, VVS´er, murer osv osv Den eneste du nævner hvor jeg giver over 1000 kr i timen er tandlægen og hvorfor samligningen ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olma 8 Skrevet 4. December, 2023 Eva Nadine skrev, den 3.12.2023 at 13:07: @olma Hvad med i stedet for at forsøge at råbe hele Danmark op til en boykot kampagne, at lave en tråd under efterlysninger der har overskriften Halve timer til max. 500 Så kan folk skrive links til dem de kender. Boykot er sjældent særligt effektivt i øvrigt sådan historisk set Der tager du helt fejl - boykot er ofte ret effektivt ' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olma 8 Skrevet 4. December, 2023 Srixon skrev, den 30.11.2023 at 15:22: Find en anden interesse. wow begavet sagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. December, 2023 olma skrev, Lige nu: Den eneste du nævner hvor jeg giver over 1000 kr i timen er tandlægen og hvorfor samligningen ??? Nu skal jeg forklare dig hvordan det med indtjening og udgifter hænger sammen En mekanikker og andre håndværkere har næsten samtlige dagens arbejdstimer besatte og altså fakturerbare. Det vil sige at de kan sprede deres udgifter ud over hele dagen. En glædespige har måske 4 timer ud af en arbejdsdag på 10+ timer besat, og har altså kun 4 timers indtjening at fordele sine udgifter på. Kan du se systemt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olma 8 Skrevet 4. December, 2023 Larschristian skrev, den 30.11.2023 at 16:26: Det gør jeg men det betyder jo ikke at det er det jeg har i hånden når alt er betalt. der er noget der hedder udgifter. selvføgeligt gør du det, det skulle også være mærkeligt hvis ikke var mindst en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olma 8 Skrevet 4. December, 2023 Larschristian skrev, den 30.11.2023 at 19:57: Jeg synes de skulle tage et start geby på 500 kr. og minimum 2000 kr. i timen som standard. så slipper vi også af med nærigrøve som Niels Hausgaard siger de nærige skal man aldrig være flinke overfor Og hvad er det lige han siger om pralerøve ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. December, 2023 Eva Nadine skrev, den 3.12.2023 at 13:07: Boykot er sjældent særligt effektivt i øvrigt sådan historisk set olma skrev, for 2 minutter siden: Der tager du helt fejl - boykot er ofte ret effektivt Kommer vel an på hvor mange der boycotter..... Hvis det kun er en enkelt, er det ikke skide effektivt. Hvis det er alle, er det effektivt. Alt der imellem gør det i grader af effektivitet. Men hvis 1000 boycotter, og 500 ikke gør, men de 500 derimod besøger pigerne, tjah, så er boycotten sikkert ikke super effektiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olma 8 Skrevet 4. December, 2023 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Nu skal jeg forklare dig hvordan det med indtjening og udgifter hænger sammen En mekanikker og andre håndværkere har næsten samtlige dagens arbejdstimer besatte og altså fakturerbare. Det vil sige at de kan sprede deres udgifter ud over hele dagen. En glædespige har måske 4 timer ud af en arbejdsdag på 10+ timer besat, og har altså kun 4 timers indtjening at fordele sine udgifter på. Kan du se systemt? Se der tager du helt fejl jeg kender 2 glædes piger, denne ene har jeg faktisk gået i skole med men hvis du kender nogle 2. eller 3. rangs glædes piger så har du måske ret lidt som med håndværker klamhuggerne tjener kun det lave at det de dygtige tjener sååååå kom igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. December, 2023 olma skrev, Lige nu: Se der tager du helt fejl jeg kender 2 glædes piger, denne ene har jeg faktisk gået i skole med men hvis du kender nogle 2. eller 3. rangs glædes piger så har du måske ret lidt som med håndværker klamhuggerne tjener kun det lave at det de dygtige tjener sååååå kom igen Suk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. December, 2023 olma skrev, for 48 minutter siden: logik for burhøns Måske, måske ikke. Kommer lidt an på hvilket indlæg du kommenterer på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg