Hop til indhold
Liderligtparslagelse

Mini gangbang i Slagelse d. 1/12 kl 16

Recommended Posts

Kom og fyld tøsen med sperm ❤️

Der afholdes et lille mini gangbang i Slagelse fredag d. 1/12 kl 16,00 og en god time frem

Der vil maks være 3-4 fyre til tøsen da det er hendes første gb og hun er super klar på at modtage jeres sperm i sin glatte fisse 

Hun sutter som en drøm men sluger ikke og anal er også no go 

Er det noget så smid en sms eller mail 

[email protected]

sms 91972361

IMG_7455.jpeg

IMG_7453.jpeg

IMG_7454.jpeg

B3A90EA7-A75A-453E-8A61-3B1966F0A6EB.jpeg

5DC23F62-6220-4738-AFB5-4FC3925A253F.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderligtparslagelse skrev, for 2 timer siden:

Der vil maks være 3-4 fyre til tøsen da det er hendes første gb og hun er super klar på at modtage jeres sperm i sin glatte fisse 

Har der ikke været tilslutning til de andre events I har afholdt, siden det bliver ved med at være hendes første? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 2 timer siden:

Har der ikke været tilslutning til de andre events I har afholdt, siden det bliver ved med at være hendes første? 

Hej

Nej der for mange ynkeligt mænd der tilmelder sig og ikke tør komme som aftalt så det stadigt kun blevet til trekant hvilket også er sjovt 

Så ja stadigt hendes første med 3-4 fyre tilgode 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderligtparslagelse skrev, for 11 timer siden:

Nej der for mange ynkeligt mænd der tilmelder sig og ikke tør komme som aftalt

Bare en lille tanke. Det kunne måske hænge sammen med jeres prisleje. 1.500 for en god time. 
Men håber da det lykkes for jer en dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 2 timer siden:

Bare en lille tanke. Det kunne måske hænge sammen med jeres prisleje. 1.500 for en god time. 
Men håber da det lykkes for jer en dag. 

Men folk kender vel prisen når de tilmelder sig, så det er kan ikke være det der gør at man udebliver. Det er total mangel på respekt at tilmelde sig og så ikke møde op, både overfor de andre tilmeldte men især for arrangørerne. Jeg har prøvet flere gange at møde op til gb hvor der er mange tilmeldte men det endte med at jeg måtte tage pigen alene - oplevelserne har nu været gode nok bevares, men jeg kommer fordi jeg er tændt på gb og så er det pænt træls at være den eneste fremmødte. Men det måske bare mig som for pligtopfyldende….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...