Hop til indhold
Rejsenetværk

Vil I mødes piger og drenge i Candy Club ?

Recommended Posts

Tak for i går, glad for at jeg fik mulighed for at kigge forbi. Hyggeligt at hilse på jer, jeg er helt klart frisk en anden gang. Tak for super initiativ Rejse :)

Coca cola zero vil jeg dog ikke kendes ved ;-)

Hilsen Nt

(aka Klarc)

Del dette indlæg

Link til indlæg
nielst skrev, for 5 minutter siden:

Tak for i går, glad for at jeg fik mulighed for at kigge forbi. Hyggeligt at hilse på jer, jeg er helt klart frisk en anden gang. Tak for super initiativ Rejse :)

Coca cola zero vil jeg dog ikke kendes ved ;-)

Hilsen Nt

(aka Klarc)

Takker og jeg har helt klart på fornemmelsen at det ikke bliver en en gangs forestilling, men noget der kan gentages og som der kan udvikles på.

Personligt ser jeg gerne at flere spiser med næste gang, inden at vi tager i Candy Club.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

TVR

Ja det var ca deromkring vi gik fra Candy Club, men undertegnede og 4 kvinder gik nu den anden vej :P Så det var ikke os. Og desuden er jeg laangt over 45.

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ikke by invitation only, men come along if you like :D Og med al den skriven, ståhej osv er der vist ikke en eneste EG deltager der har kunnet undgå at bemærke at et eller andet var under opsejling. :lol:

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helboen skrev, for 37 minutter siden:

Uden at deltage, var det så ikke synd og skam ej at invitere Mook, hun har vel også brug for at blive luftet selv som jer, blot en tanke :rolleyes:

Synd og skam?

Der var dem, som meldte sig til denne tur - og godt for dem og deres fælleskab.

Så var der nogle, der ikke meldte sig til denne tur. Og det passede sikkert dem godt. Vi er ikke alle ens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helboen skrev, 1 time siden:

Uden at deltage, var det så ikke synd og skam ej at invitere Mook, hun har vel også brug for at blive luftet selv som jer, blot en tanke :rolleyes:

Jeg tror du har misforstået noget her invitationen var første opslag i tråden og åben for alle og så dukker man op eller lader være. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en hyggelig aften, det tåler bestemt gentagelse :) Sjovt at få ansigt på de af jer, jeg ikke kendte i forvejen. Især Rejse, som jeg har været “penneven” med i et årti efterhånden :) 

Candy club er både sjovt på den skøre måde og virkelig skummelt… Selvom jeg hverken røg (andet end passivt…..) eller drak (andet end cola med sukker…), vågnede jeg op med noget der lignede tømmermænd og en hals, som havde jeg røget 40 Cecil af de grønne helt selv :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg gik til den med både øl og smøger og fik nogle gode snakke med nogle af pigerne og løftet om en ny date med @Rejsenetværk :D 

Det var en lille smule grænseoverskridende, men første gang er jo altid den sværeste, og det gjorde slet ikke så ondt, som jeg havde frygtet. Jeg hyggede mig gevaldigt og var alvorligt træt bagefter, men heldigvis kunne jeg sove længe, så der var ingen skade sket. 

Tak til alle for gode snakke og godt humør. Vi ses nok igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...