Sliksen 278 Skrevet 12. December, 2023 @Rejsenetværk jeg er med på jo tidligere desto bedre Hvis man stadig er i stand til at nedfælde forståelige sætninger, når man forlader etablissementet, kunne man måske skrive det her i tråden. Så nogen (læs: mig) ikke går forgæves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 600 Skrevet 12. December, 2023 Og nu er det snart nuu. om 5 kvarter så starter jeg kanen og begiver mig af sted . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 12. December, 2023 Hey guys, Jeg vil gerne med i aften. Hvor og hvornår mødes i? Og er der mon nogen der kører fra Amager som vil samle mig op? Eller er det lettere at tage det offentlige? Kh Sof 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 12. December, 2023 (edited) Hej Sofie Brandvarm Folk kommer bare som de har lyst til i Club Candy fra kl 20 når de åbner. Du er også velkommen sammen med os der mødes kl 18, hvis du vil spise med. Info kan du få på en pm. Metroens linjer Du kan se her at du fra Amager kan tage enten Metro linje 1 eller Metro linje 2 retning Vanløse station, og stå af på til Kongens Nytorv Station. Her skifter du til enten metro linje 3 eller metro linje 4 retning Københavns Hovedbanegård/Frederiksberg Du står af på Hovedbanegårdens metro station! Rutevejledning Metro Candy Club Candy Club Istedgade 18 1650 København På Google maps Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 12. December, 2023 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3196 Skrevet 12. December, 2023 Sofie Brandvarm skrev, for 40 minutter siden: Hey guys, Jeg vil gerne med i aften. Hvor og hvornår mødes i? Og er der mon nogen der kører fra Amager som vil samle mig op? Eller er det lettere at tage det offentlige? Kh Sof Jubiiiii glæder mig til at møde dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 600 Skrevet 12. December, 2023 She has got a lift 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 600 Skrevet 12. December, 2023 Glemte at beskrive resten af på påklædningen, islænder sweater og da det er koldt termokedeldragt og lammeforede træskostøvler. Dertil en grøn Puch Maxi med blå mælkekasse og lammeforede muffedisser på styret. Kan lige have de to kvinder jeg har lovet at transportere derind bagpå. Hold da kæft jeg glæder mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 12. December, 2023 Rejsenetværk skrev, for 14 minutter siden: Hej Sofie Brandvarm Folk kommer bare som de har lyst til i Club Candy fra kl 20 når de åbner. Du er også velkommen sammen med os der mødes kl 18, hvis du vil spise med. Venlig hilsen Rejsenetværk Tak rejse, jeg kommer og spiser med Dillermand Junior skrev, for 12 minutter siden: Jubiiiii glæder mig til at møde dig I lige måde diller! Moden slikken M skrev, for 1 minut siden: She has got a lift Tusind tak M 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 341 Skrevet 12. December, 2023 Kanon initiativ Rejse. Kunne sagtens have fundet på at komme forbi hvis ikke jeg havde en anden aftale ,( især nu med alle de dejlige kvinder ;-)). Lille chance for at jeg kan nå det dog afhængig af hvor længe I bliver. God fornøjelse. Hilsen Nt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 332 Skrevet 12. December, 2023 Fedt initiativ! Hvor ville jeg gerne have været med. havde jeg kunnet så var jeg der. Håber det bliver en succes så det gentages. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1593 Skrevet 12. December, 2023 Grundet eksterne og komplicerede omstændigheder ligger chancen (eller risikoen om man vil) for min deltagelse nu på 99% Jeg har ingen ide om, hvordan man finder jer, så jeg render bare rundt og spørger alle mulige om de er rejsenetværk eller dillermand, 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3196 Skrevet 12. December, 2023 yrghh skrev, for 3 minutter siden: Grundet eksterne og komplicerede omstændigheder ligger chancen (eller risikoen om man vil) for min deltagelse nu på 99% Jeg har ingen ide om, hvordan man finder jer, så jeg render bare rundt og spørger alle mulige om de er rejsenetværk eller dillermand, Kan godt cykle en runde rundt mens jeg råber YRGHH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1593 Skrevet 12. December, 2023 Dillermand Junior skrev, Lige nu: Kan godt cykle en runde rundt mens jeg råber YRGHH Jeg antager at du under alle omstændigheder gør det efter et par timer... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3196 Skrevet 12. December, 2023 Drikker ikke så det er tvivlsomt Jeg vil højst være høj på det dejlige selskab med Eva, Julie og Sofie i rummet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1593 Skrevet 12. December, 2023 Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden: Drikker ikke så det er tvivlsomt Jeg vil højst være høj på det dejlige selskab med Eva, Julie og Sofie i rummet Alle mennesker, som ikke drikker, er lidt tvivlsomme! Det vil de fleste på Istedgade give mig ret i 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1867 Skrevet 12. December, 2023 Ønsker jer alle drenge som piger en god aften. I er seje. Jeg må erkende at jeg ikke har mod til at deltage. God jul til jer 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3196 Skrevet 13. December, 2023 (edited) Lad mig være den første til at sige tak for en god aften til alle der dukkede op det er altid skægt at møde folk bag eroguide brugernavnene socialt. Kæmpe tak til @Rejsenetværk for at tage initiativet og selv om ingen af os efterlod tøj på stedet for at komme retur i Julie stil så var det en succes i min bog. Tak til @Eva Nadine og @SweetKisses for at være skønne, sjove og dejlige som altid at være til sociale arrangementer med jer gør altid ens uge meget bedre Tak til @Liv for at være den bedste sniger overraskelses gæst bliver ikke træt af at du overrasker med din tilstedeværelse Og rigtig hyggeligt og en fornøjelse at møde @Sofie Brandvarm glæder mig til vores veje krydses igen. Redigeret 13. December, 2023 af Dillermand Junior 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 278 Skrevet 13. December, 2023 Det var rigtig hyggeligt. Dejligt man kan mødes som helt almindelige mennesker og få en god snak 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 600 Skrevet 13. December, 2023 Taark Rejse for et super initiv. Tak til dem der kom og bar, og tak til dem der bare kom. Det blev sent før jeg kom i seng, men der er jo også laangt til Faxe med et par afstikkere undervejs. Omend vi var få til spisning så blev det jo en god oplevelse, og vi behøvede ikke tale i koder Røgen sivede gennem lokalerne så min pandehuler har det ikke godt i dag. Til gengæld vil jeg sige at stedets faste stab af kvinder ikke lige er min stil. Men de dejlige kvinder der valgte at deltage er jo alle som en 'rigtige' kvinder efter mit hoved. Skønne, intelligente og kan føre en samtale. En speciel tak til jer. Og tak til jer der viste mig tilliden at køre med, uden jer var turen blevet ret lang. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 13. December, 2023 For faaaaaaa'n det var en god aften! Vi fik prøvet det af i lille skala, og jeg er super inspireret til at deltage i alt muligt lignende fremover. Jeg er enig i at rygerummet var dårligt ventileret, men det var til gengæld også cirka det eneste minus i større skala ved stedet. Pigerne der "freelancede" på stedet var i øvrigt overraskende søde. Især hende der var på stripperstangen var vanvittigt lækker i sin udstråling og tilgang. Hun kom og flirtede med mig op til flere gange, og hev mig til side og sagde "Please come back on a Friday or Saturday. This has been the best night in a long time here". Jeg tror nemlig at klubbens stamgæster (og piger) lynhurtigt fik sat gang i en sms-kæde eller lign. for der dukkede et massivt antal folk op med stjerner i øjnene... sådan lidt "der er danske damer i klubben og mange af dem og der kommer hele tiden flere - hvor fa'n bliver du af?"-agtigt Så alt i alt følte jeg at vi var MEGET velkomne! Den lækre af de to mænd i baren (Jaja... I ved jo godt hvem af dem jeg mener ) og jeg grinte lidt af at vi var et ret usædvanligt selskab, fordi det eneste de løb tør for i baren var Cola Zero Jeg fik flirtet mig frem til noget vi kan bruge til noget fremadrettet på stedet... naturligvis med den lækre af dem i baren. Altså ham der talte flydende dansk og var PIVLÆKKER! Jeg forsøgte at overtale ham til at HAN skulle på stripperstangen og hvis han gjorde det, så ville jeg også springe på stangen (HØHØ)... han afviste mig med replikken "Men hvem skal så hente Cola Zero på lageret?" Jeg er lidt bag-forelsket i stedet men også i hans selvironi og professionalisme og forretningstalent... det er altså sjældent jeg møder folk der er lige så gode til at skam-flirte lige til grænsen som jeg selv er. Måske lige bortset fra Julie der underspiller sin charme og SLÅR TIL i et svagt øjeblik Hvornår skal vi derned igen? Kærligst, Eva 5 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3196 Skrevet 13. December, 2023 Eva Nadine skrev, for 35 minutter siden: Pigerne der "freelancede" på stedet var i øvrigt overraskende søde. Især hende der var på stripperstangen var vanvittigt lækker i sin udstråling og tilgang. Hun kom og flirtede med mig op til flere gange, og hev mig til side og sagde "Please come back on a Friday or Saturday. This has been the best night in a long time here". Vil Give Eva ret pigerne på stedet var stille og rolige og flinke nok en kom over da jeg lige var kommet ind og satte sig på sofaen ved siden af mig og skulle høre om jeg var til noget men ligeså snart jeg svarede “Im waiting for some friends” så smuttede hun smilende videre igen, ingen drama der kun accept af mit nej. Eva Nadine skrev, for 35 minutter siden: Hvornår skal vi derned igen? Jeg kunne godt lokkes derned en fredag aften i Januar igen eventuelt 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 13. December, 2023 Underspillet charme? Og slår til i et svagt øjeblik? Hva er nu det for nogle beskyldningerne?? tak for en hyggelig aften! I slipper nok heller ikke for mig næste gang 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 13. December, 2023 I var alle rigtigt hyggelig selskab i Club Candy og os 4 der spiste sammen inden, var enige om at det var en god måde lægge ud inden at klubben først åbner kl 20. Ja det det var en positiv oplevelse så velkommen vi var i klubben, og med en sådan begyndelse der tror jeg godt at vi kan gentage denne succes igen en anden god gang. Vi må finde en ny dato og så se om vi bliver flere næste gang? Tak til piger og drenge for at ville og at turde, det var jo heller ikke så farligt vel Venlig hilsen Rejsenetværk 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 13. December, 2023 (edited) Jeg vidste det ville gå galt: https://www.bt.dk/krimi/kunde-blev-sur-ekspedient-slaaet-ned Jeg er bare nysgerrig på hvem af jer det var Redigeret 13. December, 2023 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3196 Skrevet 13. December, 2023 SweetKisses skrev, for 3 timer siden: Underspillet charme? Og slår til i et svagt øjeblik? Hva er nu det for nogle beskyldningerne?? tak for en hyggelig aften! I slipper nok heller ikke for mig næste gang Selektiv hørelse hun skrev også ligeså god til at skamflirte lige til grænsen Og jeg holder med Eva her i beskrivelsen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg